Die is ook wel grappigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:06 schreef Kurovski het volgende:
Cowboy Henk bedoel ik. Dieze shit:
[ afbeelding ]
Uhhhhhhmmmmmmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zouden mij ver bij jou vandaan moeten houden, vriend.
Pff.. ben je weer dronken?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedenavond deze avond, willow.
quote:
Truste alvast, veel plezier met je dikke cumquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ff [ afbeelding ] verdrietcummen [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ]slapen [ afbeelding ]
Nee. Dat was een poging vriendelijk te doen.quote:
vertel me even wat er mis is met Prof, Papa Franku en Drug.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
zelfde geldt voor Prof, Papa Franku, Drug en Cachet.
Oh, daar ben ik mooi niet ingetrapt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Dat was een poging vriendelijk te doen.
Dat zijn geen sportmannen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel me even wat er mis is met Prof, Papa Franku en Drug.
Prof wel hoorquote:
Dat is helemaal niet waar, ik lift heel veel.quote:
je bent hitchhiker ja?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, ik lift heel veel.
Ja, net zoals Rutger Hauer in die ene film, alleen dan vriendelijker.quote:
Een pakje suiker, ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, ik lift heel veel.
Wordt jij al sportman?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar die luiwammes zit alleen maar de hele dag te niksen
Mijn aktetas en laptoptas. Dat weegt ook wel wat hoor.quote:
Zal inderdaad voor iemand zoals jou wel erg zwaar zijn, ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn aktetas en laptoptas. Dat weegt ook wel wat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |