Denk het niet hè. In discussie gaan met debielen is een beetje kansloos.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:53 schreef Remqo het volgende:
Zou niels nu een mailtje naar de leiding aan het typen zijn?
heerlijk voorspelbaar hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die omzeilde ik bewust, net als gasleiding. Maar ik had ook ergens wel kunnen weten dat jullie het vervolgens invullen.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denk het niet hè. In discussie gaan met debielen is een beetje kansloos.
Dat is ook de charme een beetje van hier.quote:
DirkJan blijft gewoon goed, ik vind het knap om elke keer weer met een droog grapje te komenquote:
rtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook de charme een beetje van hier.
Zeer slecht juist vind ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
DirkJan blijft gewoon goed, ik vind het knap om elke keer weer met een droog grapje te komen
Wat vind je er slecht aan?quote:
Ik dacht, je raadt ons een handdoek aan!!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:03 schreef Kurovski het volgende:
Als je echt droog wil en goed: Snelle Henkie van Kamagurka (Herr Seelen).
zelfde geldt voor Prof, Papa Franku, Drug en Cachet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
Nelis niet verplicht op vakantie sturen s.v.p. Soms voel ik me kut want stress en slechte keuzes en dan denk ik aan Nelis en dan is alles weer goed. Aan hem denken is makkelijker als hij er ook echt is dus vandaar.
Ze zouden jou ver bij een computer vandaan moeten houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
Nelis niet verplicht op vakantie sturen s.v.p. Soms voel ik me kut want stress en slechte keuzes en dan denk ik aan Nelis en dan is alles weer goed. Aan hem denken is makkelijker als hij er ook echt is dus vandaar.
of een drogerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht, je raadt ons een handdoek aan!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zouden mij ver bij jou vandaan moeten houden, vriend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zouden jou ver bij een computer vandaan moeten houden.
Die is ook wel grappigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:06 schreef Kurovski het volgende:
Cowboy Henk bedoel ik. Dieze shit:
[ afbeelding ]
Uhhhhhhmmmmmmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zouden mij ver bij jou vandaan moeten houden, vriend.
Pff.. ben je weer dronken?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedenavond deze avond, willow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |