quote:Op zondag 22 januari 2017 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker. En we hebben het nog over katten ook.
Zo'n klein drommeltje van jezelf. Lekker mee knuffelen, tussen je in laten slapen. Dat moet wel mooi zijn hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon ff optillen en na het zeiken weer terug richting je schoot tillen.
We laten ze soms s' ochtend de slaapkamer op (weekend, als ik toch al bed ga verschonen) en dan doen ze ook zogen (nagels).heerlijk. Moessie gaat dan ook onder de deken tegen onze benen aan liggen
Toen ik nog borstvoeding gaf, als ik baby voedde, kwamen alle katjes (die van mijn zus woonden toen ook nog bij ons) aan alle kanten tegen me aan liggen. Baby aan tet, een kiten op schoot (nagels in benen), twee in mijn haar (via rugleuning bank) en eentje zo naast me op de bank.
Was altijd volledig check mate, zes keer overdag, uur lang. Per nacht ook nog door babe. Kon eigenlijk ruim 8 tot 10 uur niets behalve voeden
Vond ik destijds heel irritant en nu is het mijn grootste wens dat weer te kunnen
Mja,hij heeft 1 keer vertrouwen beschaamd hoor. Inmiddels wel meer dan voldoende reden dat niet meer te doen, maar toch, wie weeeeeeeettttt. Ook al weet ik dat iedereen aan mijn zijde is (Inc zijn moeder) durf ik het alsnog niet ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar draait trouwen ook om, symboliek van vertrouwen. Maar ik snap je punt wel hoor, maar weet je wat het is, mensen ken je toch nooit echt. Maar als je van elkaar houdt, dan moet je - of althans, moeten in de zin van hoe ik het deed - weleens sprong in het diepe wagen en denken 'fuck it'.
Ik persoonlijk heb er geen spijt van.
Maar als jullie het een plekje hebben kunnen geven dan heb je wel iets van liefde ervaren. Ik zeg altijd, echte liefde is op zich niet eens zo leuk. Dat openbaart zich doorgaans als een van de twee een fout maakt. Als je dan nog samen verder kunt, dat kunnen vooral, dat is liefde.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mja,hij heeft 1 keer vertrouwen beschaamd hoor. Inmiddels wel meer dan voldoende reden dat niet meer te doen, maar toch, wie weeeeeeeettttt. Ook al weet ik dat iedereen aan mijn zijde is (Inc zijn moeder) durf ik het alsnog niet ofzo.
Andere kant, met of zonder trouwen, leven loopt hoe het loopt. Kan er even goed een leuk feestje bij pakken met een mooie jurk.
Heb je het nu over een kat of een man? Indien man: niet vertrouwen lijkt me wel een aanwijzing zeg maar...quote:Op zondag 22 januari 2017 02:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mja,hij heeft 1 keer vertrouwen beschaamd hoor. Inmiddels wel meer dan voldoende reden dat niet meer te doen, maar toch, wie weeeeeeeettttt. Ook al weet ik dat iedereen aan mijn zijde is (Inc zijn moeder) durf ik het alsnog niet ofzo.
Andere kant, met of zonder trouwen, leven loopt hoe het loopt. Kan er even goed een leuk feestje bij pakken met een mooie jurk.
quote:Op zondag 22 januari 2017 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als jullie het een plekje hebben kunnen geven dan heb je wel iets van liefde ervaren. Ik zeg altijd, echte liefde is op zich niet eens zo leuk. Dat openbaart zich doorgaans als een van de twee een fout maakt. Als je dan nog samen verder kunt, dat kunnen vooral, dat is liefde.
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:19 schreef Trollscience het volgende:
trouwen lijkt me echt een eng idee
Ja. Hij wordt wel bijdehand. Moeten nu echt streng wordenquote:Op zondag 22 januari 2017 02:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n klein drommeltje van jezelf. Lekker mee knuffelen, tussen je in laten slapen. Dat moet wel mooi zijn hoor.
Dat is moeilijk zo uit te leggen wat ik precies bedoel. Je moet goed begrijpen dat ik daarmee (ik heb daar persoonlijk een bloedhekel aan, je belooft wat aan elkaar of niet) vreemd gaan en dat soort flauwekul niet goed praat. Ik heb het over heel wat anders. Soms kunnen mensen weleens iets onmogelijks meemaken - vreemd gaan is wel een voorbeeld - maar toch, vaak na lange tijd, kunnen mensen dan bij elkaar blijven. Dat bij elkaar blijven, dat iets dat ervoor zorgt dat je samen wat overleeft, dat is imo de essentie van liefde.quote:
Ok, het zal wel genuanceerder liggen, en ik ben niet getrouwd. Maar ik ben er niet voor alles met de mantel der liefde te bedekken.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is moeilijk zo uit te leggen wat ik precies bedoel. Je moet goed begrijpen dat ik daarmee (ik heb daar persoonlijk een bloedhekel aan, je belooft wat aan elkaar of niet) vreemd gaan en dat soort flauwekul niet goed praat. Ik heb het over heel wat anders. Soms kunnen mensen weleens iets onmogelijks meemaken - vreemd gaan is wel een voorbeeld - maar toch, vaak na lange tijd, kunnen mensen dan bij elkaar blijven. Dat bij elkaar blijven, dat iets dat ervoor zorgt dat je samen wat overleeft, dat is imo de essentie van liefde.
En ik hoop dat ik het goed uitleg, want het is nogal ingewikkeld precies uit te leggen wat ik bedoel.
Ik ook niet. Ik bedoelde heel wat anders. Ik bedoel het in ieder geval heel anders dan jij het opvat, dat is altijd zo vervelend met geschreven tekstjes. Zo afhankelijk van interpretatie.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, het zal wel genuanceerder liggen, en ik ben niet getrouwd. Maar ik ben er niet voor alles met de mantel der liefde te bedekken.
quote:Op zondag 22 januari 2017 02:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Hij wordt wel bijdehand. Moeten nu echt streng worden
Hij heeft altijd (altijd.. Sinds hij Nee begrijpt) geluisterd, maar nu daagt dat klootzakje ons uit man.
Super grappig, alleen mogen we dat niet laten blijken. Ik ga morgen ipv de box, een echte Naughty Step/Time out maken, en dan mag hij ook zijn knuffel op dat moment niet meer.
Ben al een paar weken begonnen te tellen tot drie, en bij drie in de box gepleurd.
T'is echt een kleine bitch die in discussie met ons gaatzo leuk
WEEEDEEEDEEDEEDEE. Ja Joa, dat is leuk maar ik nee.WWWWWEEEEDEEEDEEEHEEDEDEDEDUH. Tja, nee is nee. NEE. WEEEEEEEDED
Oké, drie... Twee.. EEN.
Box.
Huilen.
Search it out.
Binnen zes tellen zit hij te spelen tho en dan na een minuut of wat haal ik hem er weer uit om heb er binnen no time weer jn te gooien omdat hij niet aan de vaatwasser mag zitten.
Niet alleen geschreven teksten.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik bedoelde heel wat anders. Ik bedoel het in ieder geval heel anders dan jij het opvat, dat is altijd zo vervelend met geschreven tekstjes. Zo afhankelijk van interpretatie.
mimiek en tonatie doen een verhaal doorgaans goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet alleen geschreven teksten.
Plekje is allang in de vitrinekast gepleurd. Verder ben ik wel can mening dat hij ondanks dat ruwe kantje, toch een diamond in the rough is.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als jullie het een plekje hebben kunnen geven dan heb je wel iets van liefde ervaren. Ik zeg altijd, echte liefde is op zich niet eens zo leuk. Dat openbaart zich doorgaans als een van de twee een fout maakt. Als je dan nog samen verder kunt, dat kunnen vooral, dat is liefde.
Mmm. Jullie zijn een pragmatisch stelletje.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Plekje is allang in de vitrinekast gepleurd. Verder ben ik wel can mening dat hij ondanks dat ruwe kantje, toch een diamond in the rough is.
Daar mee zeggende, er is iets fout gegaan, maar heel veel beter dan hij, worden ze (voor mij) niet en het is idd een beetje overleefd en sterker geworden. Samen door het slijk gegaan (ik, maar ook hij) en er toch beter uit gekomen.
Hier boven kan wel tof gepraat worden, volkomen terecht ook, had ik ook Gedaan en doe ik soms (zonder beschulding) nog steeds wel. Mja. Verder is het klikkend als lego, door en door. We zijn ook wel een begrip hier in de stad.
Nou, dan moeten we maar meetenquote:Op zondag 22 januari 2017 02:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik bedoelde heel wat anders. Ik bedoel het in ieder geval heel anders dan jij het opvat, dat is altijd zo vervelend met geschreven tekstjes. Zo afhankelijk van interpretatie.
Klinkt eerder als problematisch stelletje..quote:Op zondag 22 januari 2017 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. Jullie zijn een pragmatisch stelletje.
We kunnen in de toekomst met z'n drieën nog weleens een wijntje drinken hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we maar meeten![]()
![]()
Ja, je vrouw mag mee.
wil niet weten hoeveel miscommunicaties ik op een dag meemaak of ziequote:Op zondag 22 januari 2017 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
mimiek en tonatie doen een verhaal doorgaans goed.
altijd mooi hoe mensen een mening over een situatie kunnen vormen na 3 posts op een internetforumquote:Op zondag 22 januari 2017 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt eerder als problematisch stelletje..
Ja, dat zeg ikquote:Op zondag 22 januari 2017 02:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We kunnen in de toekomst met z'n drieën nog weleens een wijntje drinken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |