Weer?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Allemaal waar maar het is heel erg jammer dat ajax in de laatste minuten weer die 3 punten pakt.
Zo hebben wij ook een paar keer geluk gehad dit seizoen. Nota bene in de wedstrijd tegen Ajax zelf in De Kuip én in de Galgenwaard tegen Utrecht.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Allemaal waar maar het is heel erg jammer dat ajax in de laatste minuten weer die 3 punten pakt.
Kutweekend? Hou toch op man. Zolang we winnen is ieder weekend dikke prima.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Kutweekend, ook al win je zelf. De concurrentie weigert ons uit te laten lopen, jammer.
Dat had weinig met geluk te maken gezien de verhoudingen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo hebben wij ook een paar keer geluk gehad dit seizoen. Nota bene in de wedstrijd tegen Ajax zelf in De Kuip én in de Galgenwaard tegen Utrecht.
Ja maar........quote:Op zondag 22 januari 2017 20:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zolang we winnen is ieder weekend dikke prima.
In de Kuip was er maar 1 ploeg met geluk en dat was Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo hebben wij ook een paar keer geluk gehad dit seizoen. Nota bene in de wedstrijd tegen Ajax zelf in De Kuip én in de Galgenwaard tegen Utrecht.
PSV heeft het wel vaak lastig in Almelo. Kan leuke wedstrijd worden.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:35 schreef TC03 het volgende:
Heracles - PSV
Ajax - ADO
Feyenoord - NEC
Ook volgende week uitlopen zal lastig worden.
Ach, hou op. Heracles stelt heel weinig voor.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV heeft het wel vaak lastig in Almelo. Kan leuke wedstrijd worden.
Als je 0-1 achterstaat in de 80e minuut is een gelijkspel een goede uitslag. Maar dan kom je in een discussie terecht over 'terechte uitslagen' en dat soort dingen en dat heeft weinig nut. Late goals hebben altijd een vorm van geluk aan zich hangen, omdat de tegenstander bijna een voor jou nadelige uitslag over de streep heeft getrokken.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de Kuip was er maar 1 ploeg met geluk en dat was Ajax.
Heel de eredivisie stelt niks voor op dit moment. Ook AZ en Heerenveen zijn bijzonder matig.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, hou op. Heracles stelt heel weinig voor.
Ik heb weer een voorgevoel.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee PSV stelt wat voorquote:Op zondag 22 januari 2017 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen FC Utrecht bewijst wekelijks goed mee te kunnen. AZ is onverklaarbaar opgehyped, Heerenveen is wisselvallig (soms goed, soms kut, soms er middenin zoals vandaag)quote:Op zondag 22 januari 2017 20:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heel de eredivisie stelt niks voor op dit moment. Ook AZ en Heerenveen zijn bijzonder matig.
PSV had het voor de winterstop bijna overal lastig. Als ze in die vorm steken kan dat ook in Almelo zo zijn, maar het lijkt erop dat ze het net nu toch iets makkelijker weten te vinden.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden dat PSV niet de grote kansen heeft geconverteerd vandaag. Alleen die 2-1 was echt groot.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV had het voor de winterstop bijna overal lastig. Als ze in die vorm steken kan dat ook in Almelo zo zijn, maar het lijkt erop dat ze het net nu toch iets makkelijker weten te vinden.
Heerenveen is vooral constant zwak achterin en sterk voorin. Dat betekent veel kansen aan beide kanten en wie het vizier het scherpst heeft staan maakt de meeste kans op de winst. Daarnaast was Mulder de eerste seizoenshelft redelijk belangrijk, maar die stond vandaag toch een paar keer te stuntelen.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen FC Utrecht bewijst wekelijks goed mee te kunnen. AZ is onverklaarbaar opgehyped, Heerenveen is wisselvallig (soms goed, soms kut, soms er middenin zoals vandaag)
Schaars als slot op de deur scheelt wel een slok op de borrel, evenals Van Aken die ontbreekt.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heerenveen is vooral constant zwak achterin en sterk voorin. Dat betekent veel kansen aan beide kanten en wie het vizier het scherpst heeft staan maakt de meeste kans op de winst. Daarnaast was Mulder de eerste seizoenshelft redelijk belangrijk, maar die stond vandaag toch een paar keer te stuntelen.
Nee man Heracles is tering slecht dit jaar. Het enige wat me hoop geeft is dat Stijn het ook zegt en die zit er altijd naast.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder puntenverlies van Ajax na een EL wedstrijd, bv 3 dagen na de uitwedstrijd tegen Legia Warschau (uit tegen Vitesse).quote:Op zondag 22 januari 2017 21:14 schreef Zipportal het volgende:
PSV en Ajax moeten nog naar FC Grunn.
Grunnquote:Op zondag 22 januari 2017 21:14 schreef Zipportal het volgende:
PSV en Ajax moeten nog naar FC Grunn.
Zonder El Ahmadi en Vilhena. Dat gaat echt aids worden.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Die wedstrijd donderdag is wel interessant. Toch een lastige uitwedstrijd tussen de op papier wat eenvoudiger potjes. Maar eens kijken of Feyenoord hier vlekkeloos doorheen komt.
Ouwe glazenbollenstaardert.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder El Ahmadi en Vilhena. Dat gaat echt aids worden.
Misschien de Taap in de basis, hoewel ik z,n invalbeurt gister niet zo best vond.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder El Ahmadi en Vilhena. Dat gaat echt aids worden.
1-5-0-5 of 1-5-5-0?quote:Op zondag 22 januari 2017 22:01 schreef Haringkop het volgende:
Kuijt gaat het spel verdelen donderdag, geen probleem
Misschien is 1-5-5 een optie?
Zeldzaam pijnlijk moment was dat zeg.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Een van de raarste dingen die ik ooit op een voetbalveld heb gezien
dat slaat natuurlijk helemaal nergens op..quote:Op zondag 22 januari 2017 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je 0-1 achterstaat in de 80e minuut is een gelijkspel een goede uitslag. Maar dan kom je in een discussie terecht over 'terechte uitslagen' en dat soort dingen en dat heeft weinig nut. Late goals hebben altijd een vorm van geluk aan zich hangen, omdat de tegenstander bijna een voor jou nadelige uitslag over de streep heeft getrokken.
Het rendement ligt niet altijd even hoog in elke wedstrijd wat betreft de kansen afmaken. Tegen Willem 2 zag je dat ook weer hoe de meest simpele kansen nog verprutst werden. In de topwedstrjden ga je die scherpte echt nodig hebben.quote:Op maandag 23 januari 2017 09:25 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat slaat natuurlijk helemaal nergens op..
zo kun je alle doelpunten wel toeschrijven op geluk.
dus dan hebben we geluk dat we al vanaf speeldag 1 bovenaan staan
Nouja, als de arbitrage haar werk naar behoren had gedaan win je met 3-0 en ik meen dat je op een redelijke kans na in de tweede helft vrij weinig weggeeft. Ik vond het allemaal niet zo heel matig.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het rendement ligt niet altijd even hoog in elke wedstrijd wat betreft de kansen afmaken. Tegen Willem 2 zag je dat ook weer hoe de meest simpele kansen nog verprutst werden. In de topwedstrjden ga je die scherpte echt nodig hebben.
Dat 'als de arbitrage haar werk naar behoren had gedaan win je met 3-0' lees ik vaker, maar daar klopt natuurlijk vrij weinig van.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als de arbitrage haar werk naar behoren had gedaan win je met 3-0 en ik meen dat je op een redelijke kans na in de tweede helft vrij weinig weggeeft. Ik vond het allemaal niet zo heel matig.
Die slaat op mij zeker?quote:
Zeker slaat die op jouquote:Op maandag 23 januari 2017 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die slaat op mij zeker?
Goede inhoudelijke reactie weer, chapeau.
Valt vrij weinig op m'n inbreng af te dingen hoor, alleen zou je kunnen zeggen dat ik me druk maak om niks, en dat is ook zo.
Op dat soort gebieden ben ik nogal een autist.
Nee, das waar, ik ben inderdaad extra kritisch op Feyenoord. Dat is ook zo, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker slaat die op jou. Er valt ook weinig tegen in te brengen ja, maar dat maakt het niet minder kansloos.
Waarom ben jij altijd zo extra kritisch op Feyenoord in vergelijking met andere clubs? Geld niet alleen voor jou maar ook voor anderen vaak.
Nu pak ik jou weer maar dat is niet de bedoeling eigenlijk, maar bijv. met Roda uit. Ontzettend lastige kut wedstrijd, en heel veel zien 'ons niet winnen daar'. Speelt Ajax daar, is dat ineens niet het geval maar is het een makkelijke uitwedstrijd (gechargeerd maar je snapt mijn punt denk ik wel). Ik begrijp dat verschil niet echt, aangezien wij vanaf speelronde 1 bovenaan staan.
als je 18x op kool schiet mag je best wat meer scorenquote:Op maandag 23 januari 2017 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als de arbitrage haar werk naar behoren had gedaan win je met 3-0 en ik meen dat je op een redelijke kans na in de tweede helft vrij weinig weggeeft. Ik vond het allemaal niet zo heel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |