abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 februari 2017 @ 20:22:29 #51
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_168599463
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wanneer doe je die boxen eens ergens uploaden .
Niet, man. Veel te veel werk, kost me veel te veel tijd.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_168607518
Sjoerd :')
Sam :')
Linda :')
Lucas :')
Maxime :')
Olivier :')
Job :')
Anna :')
pi_168632306
Nog 1 voor m'n lijstje:
Floor :')

Wat een oppervlakkige hoer... :r
pi_168633181
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:41 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_168633186
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zo klaar met Sam en dat EPIES geroep van haar :r
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 3 februari 2017 @ 15:02:48 #56
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_168640632
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 05:08 schreef MMXMMX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zo klaar met Sam en dat EPIES geroep van haar :r
Biljetten van 250 euro bestaan toch alleen in Marokko en Meerdijk blijkbaar...
http://www.maroc.nl/forum(...)biljet-250-euro.html
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 3 februari 2017 @ 15:04:40 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168640661
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 01:19 schreef ChrisSchneider het volgende:
Nog 1 voor m'n lijstje:
Floor :')

Wat een oppervlakkige hoer... :r
Wie ??
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168650887
Vr 10 feb. 2017

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_168655873
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wie ??
Dat is dat foodvlogger wijf dat Job zat te versieren in CS en de Rozenboom.
pi_168665381
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 02:43 schreef ChrisSchneider het volgende:

[..]

Dat is dat foodvlogger wijf dat Job zat te versieren in CS en de Rozenboom.
Sinds wanneer heeft Meerdijk een Centraal Station?

Het zou mooi zijn als Nick ten tonele zou verschijnen en Ludo en Janine uit de problemen zou helpen en ook nog eens aan zou kunnen tonen wat Maxime en Martine hem hebben aangedaan (compleet gek gemaakt en weggezet). Dat zou een prachtige afsluiting van deze verhaallijn zijn en een verdiende ode geven aan het personage Nick.
pi_168665900
CS is een of andere hipsterzaak
't Echte en 't ware!
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2017 @ 18:19:56 #62
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168666934
Meerdijk heeft ook een vliegveld dus dan moet een CS ook mogelijk zijn
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168666962
Ik kan mij herinneren dat er in seizoen 13 nog een treinstation te zien was, dus dat moeten ze dan wel hebben lijkt mij :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_168669206
Hebben ze toch ook, volgens de app :P
Meerdijk Centraal enzo xD
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:28:13 #65
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_168670793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan mij herinneren dat er in seizoen 13 nog een treinstation te zien was, dus dat moeten ze dan wel hebben lijkt mij :P
Met Milan toen toch?
Later hebben we Sjors ooit ook nog bij het station gezien meende ik. Die ging toen naar de Langevelds en (was geloof ik Danny) probeerde haar tegen te houden ofzo
pi_168678211
Tim was ook ns bij het station?
  zondag 5 februari 2017 @ 13:52:47 #67
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_168684108
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 17:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft Meerdijk een Centraal Station?

Het zou mooi zijn als Nick ten tonele zou verschijnen en Ludo en Janine uit de problemen zou helpen en ook nog eens aan zou kunnen tonen wat Maxime en Martine hem hebben aangedaan (compleet gek gemaakt en weggezet). Dat zou een prachtige afsluiting van deze verhaallijn zijn en een verdiende ode geven aan het personage Nick.
Ja, maar die zit nog wel eventjes in de bak voor moord op die andere zakenman, die in de clinch lag met Ludo. Hoe heette die ook alweer? Houtman ofzo toch?
pi_168686289
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:52 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ja, maar die zit nog wel eventjes in de bak voor moord op die andere zakenman, die in de clinch lag met Ludo. Hoe heette die ook alweer? Houtman ofzo toch?
Veltman.

Maar Nick moeten ze niet terugbrengen, nooit meer. Waardeloos personage waar je niks mee kan opschieten, and i don't care wat Nick liefhebbers er van vinden, want het is gewoon een feit dat het personage Nick verkracht is door de schrijvers.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_168694559
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 15:02 schreef Nexum het volgende:

[..]

Veltman.

Maar Nick moeten ze niet terugbrengen, nooit meer. Waardeloos personage waar je niks mee kan opschieten, and i don't care wat Nick liefhebbers er van vinden, want het is gewoon een feit dat het personage Nick verkracht is door de schrijvers.
Ze hebben ondanks wat ze tot nu toe met het personage Nick hebben gedaan nog ruimte voor eerherstel.

Waar is Stefano trouwens in deze voor Ludo moeilijke tijden? Steunen ze elkaar niet meer?
Met de poen van Stefano zou vader/oom (nog zo'n krankzinnige draai) Ludo met gemak weer op de been komen.
  zondag 5 februari 2017 @ 23:42:30 #70
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_168701414
Beter gezegd: Waar zijn Sjors, Wiet en Jack gebleven? Zij weten nu ook van Martine Hafkamp en de infiltratie in Sanders Inc sinds herfst vorig jaar.

Staat Jack lachend toe te kijken langs de zijlijn, omdat hij alleen zijn zus heeft laten weten dat Martine Hafkamp nog leeft en geen f*ck om Ludo geeft? Of gaat Jack Ludo nog eens te hulp schieten? In de GTST app heeft Wiet (a.k.a Tess) aan Jack doorgegeven dat Martine plannen met Ludo heeft.
pi_168701590
Ik voel nu al aan dat dit niks gaat worden. Natuurlijk kunnen de schrijvers Martine Ludo persoonlijk laten onthoofden, maar dit is zo on-character dat het niet leuk is. Ludo zonder bedrijf is voor Martine niet interessant. Het enige waar ze hem nu mee kan pakken is Nina ontvoeren. Ik ben benieuwd wat Hafkamp straks in Meerdijk uit gaat spoken, maar ik vrees voor een Isabella. Ze is gewoon in beeld bij iedereen, en na een weekje verwarring duikt ze met Job in bed en werkt ze in de Koning waar ze Ludo als ultieme wraak geen bier geeft.
't Echte en 't ware!
  maandag 6 februari 2017 @ 00:10:20 #72
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_168702047
Inderdaad, dat vrees ik ook. Alle come-backs zijn allemaal gespleten persoonlijkheden geworden.
Iedereen richt zich op een compleet ander deel van Meerdijk en duiken met andere personages in bed waarvan je dacht dat die dat nooit zouden doen. Kijkend naar o.a Job, Wiet, Amy.

Nog even en Sjors gaat straks naar bed met Lucas 8)7
  maandag 6 februari 2017 @ 10:37:55 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_168706074
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 23:50 schreef Japepk het volgende:
Ik voel nu al aan dat dit niks gaat worden. Natuurlijk kunnen de schrijvers Martine Ludo persoonlijk laten onthoofden, maar dit is zo on-character dat het niet leuk is. Ludo zonder bedrijf is voor Martine niet interessant. Het enige waar ze hem nu mee kan pakken is Nina ontvoeren. Ik ben benieuwd wat Hafkamp straks in Meerdijk uit gaat spoken, maar ik vrees voor een Isabella. Ze is gewoon in beeld bij iedereen, en na een weekje verwarring duikt ze met Job in bed en werkt ze in de Koning waar ze Ludo als ultieme wraak geen bier geeft.
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 6 februari 2017 @ 12:44:38 #74
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_168708671
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 23:50 schreef Japepk het volgende:
Ik voel nu al aan dat dit niks gaat worden. Natuurlijk kunnen de schrijvers Martine Ludo persoonlijk laten onthoofden, maar dit is zo on-character dat het niet leuk is. Ludo zonder bedrijf is voor Martine niet interessant. Het enige waar ze hem nu mee kan pakken is Nina ontvoeren. Ik ben benieuwd wat Hafkamp straks in Meerdijk uit gaat spoken, maar ik vrees voor een Isabella. Ze is gewoon in beeld bij iedereen, en na een weekje verwarring duikt ze met Job in bed en werkt ze in de Koning waar ze Ludo als ultieme wraak geen bier geeft.
:D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_168709824
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 23:50 schreef Japepk het volgende:
Ik voel nu al aan dat dit niks gaat worden. Natuurlijk kunnen de schrijvers Martine Ludo persoonlijk laten onthoofden, maar dit is zo on-character dat het niet leuk is. Ludo zonder bedrijf is voor Martine niet interessant. Het enige waar ze hem nu mee kan pakken is Nina ontvoeren. Ik ben benieuwd wat Hafkamp straks in Meerdijk uit gaat spoken, maar ik vrees voor een Isabella. Ze is gewoon in beeld bij iedereen, en na een weekje verwarring duikt ze met Job in bed en werkt ze in de Koning waar ze Ludo als ultieme wraak geen bier geeft.
:D _O-

Of nog erger: ze geeft hem alcoholvrij bier, het loeder }:|
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')