Waarom ben ik niet opgenomen in die poll? Ik eis een hertelling.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
![]()
![]()
Alle mods gaan weg
Poll: Wie moet de nieuwe KLB-mod worden
• anthonie
• Deadprez
• Volgeltjesdans
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Want?quote:Op zondag 22 januari 2017 13:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Wel bij hem uit de buurt blijven als je een labiel meisje bent als VD straks mod is is trouwens.
Vogeltjesdansquote:Op maandag 23 januari 2017 12:50 schreef Vimbavimba het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod? Of komt er geen meer.
Er is nog geen officiële sollicitatie ronde uitgeschreven, maar dat heb ik natuurlijk ook niet nodig.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanavond, maar dat weet ik ook niet precies.
Ik heb achter de schermen vernomen dat ze je erg graag bij willen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er is nog geen officiële sollicitatie ronde uitgeschreven, maar dat heb ik natuurlijk ook niet nodig.
quote:Op maandag 23 januari 2017 16:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb achter de schermen vernomen dat ze je erg graag bij willen hebben.
+
Dat fok een democratie is, en geen noord-korea.
Humor is dan ook hard nodig op fok.quote:
Ben je nou nog geen mod?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Humor is dan ook hard nodig op fok.
Nouja het verbaast me een beetje omdat zijn inauguratie vanavond zou zijn, vandaar dat ik het vraag. Niet zo vreemd tochquote:
Het is nog even uit gesteld denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nouja het verbaast me een beetje omdat zijn inauguratie vanavond zou zijn, vandaar dat ik het vraag. Niet zo vreemd toch
We kunnen toch niet zo lang wachtenquote:Op maandag 23 januari 2017 22:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Het is nog even uit gesteld denk ik.
In mijn vorige leven.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
Iets voor jou Vark?
MED / Moderator gezocht voor KLB.
Als je zoveel fouten maakt in je sollicitatiebrief, wordt deze niet eens gelezenquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:33 schreef SecretPret het volgende:
Wie gaan zich allemaal soliciteren?
Ik heb er zelfs antwoord op gekregen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je zoveel fouten maakt in je sollicitatiebrief, wordt deze niet eens gelezen
Laat me radenquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:55 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs antwoord op gekregen.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Laat me raden
Beste SecretPret,
Omdat wij uw brief niet kunnen ontcijferen is deze door ons als onleesbaar geclassificeerd. Uw brief is daarmee niet gelezen en vernietigd.
Wij raden u aan in het vervolg bij een volgende brief de taalregels te volgen.
Met vriendelijke groet,
Anthonie24
Nope.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Laat me raden
Beste SecretPret,
Omdat wij uw brief niet kunnen ontcijferen is deze door ons als onleesbaar geclassificeerd. Uw brief is daarmee niet gelezen en vernietigd.
Wij raden u aan in het vervolg bij een volgende brief de taalregels te volgen.
Met vriendelijke groet,
Anthonie24
Ludo, de onbetwiste koning van de sluitreacties. Lompehork modt nog steeds in Wordpad. Aangezien Pharkie ongetwijfeld binnenkort weer terug komt en we nog zoeken... Hint....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |