abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 19:45:03 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_474409
Zouden we het nog teruglezen in de column van Doordevil, dat Hieke een oude Nico-verslaafde is?

-------
ps: de tijd liep een uurtje voor op FOK. Maar ik heb in het feedback-forum gelezen dat dit probleem inmiddels opgelost is. Alleen staan berichten die gepost werden terwijl de klok voor liep, nu nog (even) vooraan dus.
-------

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-11-2000 19:57]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_474443
En toen was Hieke weg....

Wel lachen .

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 16 november 2000 @ 20:05:53 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_474456
Haha, hohoho, hahaha. Wat een pret. Laten we een vliegerrr maken, en gaan flyeren! Damn man, that is Flex Georgie! Let's play kiting!
Tenenkrommende televisie!! Yeah man! Woman!
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 16 november 2000 @ 20:06:45 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_474460
Roddel roddel roddel...

Wat een koe is die Bianca. Die had niet eens gezien dat Ferdi en Hieke de tongen hebben uitgewisseld in het vooraadhok. Die is toch wel heel erg blind.

Zou Bianca Hieke ook nog zo ver krijgen, net zoals ze bij Ferdi deed. Wanneer gaat ze met Hieke een vehoor aan in de badkamer. Zou ze de verliefdheids verklaring er ook uit krijgen.

Hieke is een zeer geslepen dame. Dat wordt wel steeds meer en meer duidelijk.

Er zal vanavond wel weer drank het huis in worden gemikt. Kijken of ze ze weer kunnen snappen.

  donderdag 16 november 2000 @ 20:09:46 #5
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_474471
En zag ik Bianca schrijven?????
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_474478
Marky ik weet niet of ik het helemaal met je eens moet zijn over Hieke.
Geslepen? Nee. egoistisch? ja.
Zij vind de situatie zelf zo erg fijn en darom prent ze zichzelf in dat dit goed is en voor Ferdi en voor haarzelf.
Jammer dat VOO maar een klein stukje liet zien van gesprek tussen B en H.
Leuk dat verstoppen inderdaad maar de uitzending stond weer duidelijk in teken van F. en H.
  donderdag 16 november 2000 @ 20:11:59 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_474480
quote:
Op 16 november 2000 20:09 schreef sashimi het volgende:
En zag ik Bianca schrijven?????
Ja, ik sprong ook al op de bres voor Koos, maar ze zit boeken te signeren.
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 16 november 2000 @ 20:34:04 #8
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_474556
quote:
Op 16 november 2000 19:58 schreef Harry het volgende:
En toen was Hieke weg....

Wel lachen .


Tjonge Jonge Jonge,het zijn net een stelletje kleine kinderen man,Kiekeboe ik zie je ha ha ha ,wat een lol
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_474622
Hoe komen Hieke en Bianca erbij dat het aan ferdi is om afstand te houden?

Volgens mij is het aan Hieke om afstand te houden. En Bianca moet d'r mond houden, want die waait met alle winden mee. Eerst probeert ze Hieke er op aan te spreken, vervolgens vind zij ook dat het aan ferdi is.

Cooooooomeeeeeeee ooooooooooon!

pi_474642
Tjonge Jonge Jonge,het zijn net een stelletje kleine kinderen man,Kiekeboe ik zie je ha ha ha ,wat een lol

verstoppertje is nog steeds leuk hoor. Ook al ben je volwassen. probeer het maar eens.

  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 21:49:46 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_474739
quote:
Op 16 november 2000 21:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoe komen Hieke en Bianca erbij dat het aan ferdi is om afstand te houden?
Volgens mij is het aan Hieke om afstand te houden.
Soooooo true, woman! Maar Hieke speelt het wél slim hoor. Ze weet natuurlijk dondersgoed dat Ferdi niet meer doet wat voor hem het verstandigst is.
Mijn mening over Hieke verandert met de dag. Na het zoen-incident in de voorraadkamer dacht ik dat ze toch wel enigszins oprecht bezig was, maar nu lijkt het er weer erg veel op dat Hieke heel berekenend bezig is, en precies weet wat ze doet.

Wat dat betreft heeft Georgie gelijk: Ferdi gaat door de grond als ze het huis straks uitwandelen en Farid kust Hieke vol op de mond (met een schuin oog op Ferdi gericht).

En Indy loopt intussen op Ferdi af en schopt hem hard tegen de schenen: "Papa zegt dat jij stom bent!"

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 16 november 2000 @ 22:24:15 #12
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_474813
Ik heb me eigenlijk nog het meest zitten ergeren aan het gedrein van Hieke nádat ze van Ferdi dat pakje sigaretten had gekregen.

"Ik maak het goed met je hoor. Je mag alles vragen wat je maar wilt. Je mag echt alles vragen wat je maar wilt hoor". (en dat nog een paar keer)

Op wat voor antwoord zat ze te wachten ? !

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_474823
quote:
Op 16 november 2000 21:49 schreef Gert het volgende:
Soooooo true, woman!
Begin jij nu ook al in het engels, honeybun
quote:
En Indy loopt intussen op Ferdi af en schopt hem hard tegen de schenen: "Papa zegt dat jij stom bent!"
pi_474838
Wat ik me afvroeg is op welke manier de redactie aan Hieke duidelijk kon maken dat ze de deur van de dagboekkamer voor haar open gingen doen???? Hebben de bewoners dan toch stiekem een oortje in waardoor ze regie aanwijzingen krijgen????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')