abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168316732
Stel je hebt een meid van 19 jaar die eruit ziet als Angelina Jolie maar dan zonder de botox. Ze heeft verkering met een jongen van 27 jaar. De jongen van 27 jaar heeft een eigen huis. Nu woont de meid van 19 jaar, 4 dagen in de week bij hem in. De andere 3 bij haar ouders.

De meid van 19 jaar heeft al 5 weken geen seks gehad. Ze raakt er onzeker door want de jongen van 27 jaar boeit het niet. Hij heeft ook veel moeite met zijn erecties die hij gewoon niet krijgt dan. Ze wilt erover praten maar hij ontwijkt het onderwerp. De ontwijking is zelfs zo erg geworden dat hij haar ontloopt. Dus zorgen dat je zo weinig mogelijk echt samen bent. Later naar bed komen en visite regelen.

Qua trekjes zoals bewegingen met zijn hand lijkt het alsof hij ook verwijft overkomt. Dan zou je denken dat hij gay is. Verkering is nu 2 jaar trouwens en de seks was altijd al slecht alleen nu helemaal. Hij valt 9 uur in de avond al in slaap op de bank. Als hij haar uitnodigt om samen wat te eten dan vraagt hij of zij de drankjes wilt betalen. Dus ook nog eens gierig.

Wat voor type gast is hij nou?
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_168316757
Moet je hem vragen, hij kan daar t beste antwoord op geven.
pi_168316767
Wat je zegt ben je zelf.
pindazakje
pi_168316772
Wat voor type gast ben jij om zo'n hypothetisch verhaal te posten over een ander? :')
pi_168316788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:04 schreef Bananenpap het volgende:
Wat voor type gast ben jij om zo'n hypothetisch verhaal te posten over een ander? :')
Is niet hypothetisch, dit verhaal gaat gewoon over zichzelf.
Misschien moet hij eens met een vent naar bed om erachter te komen of hij hommo is.
pindazakje
pi_168316810
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:06 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Misschien moet hij eens met een vent naar bed om erachter te komen of hij hommo is.
Hij klinkt eerder als haar beste vriend die het niet kan verkroppen dat een oudere gast zijn wijfie heeft afgepakt.
pi_168316822
Angelina Jolie moet wel een ongelofelijke tokkie zijn om met zo'n ongelofelijke tokkie te gaan.
pi_168316869
Vraag aan je vriendin wat zij ervan vindt, TS. Doe dat wel voor 8 uur 's avonds voordat je in slaap valt.
pi_168316872
Goh doet mij denken aan mijn ex, knap dat ze het al twee jaar vol weet te houden, ik trapte die van mij na 9 maand de deur uit.

Bij mijn ex had ik het idee dat hij meer een moederfiguur zocht, die hem lekker vertroetelde en zijn bammetjes smeerde en de korstjes eraf haalde.
pi_168316901
Een klootzak.
Protège moi de mes désirs.
pi_168316912
Wat voor type gast?
Ik denk dat hij niet goed is in seks en dat hij dat ook weet en daardoor onzeker is. Hij heeft meer nodig dan het zien van haar naakte lichaam en weet zelf ook niet hoe hij moet beginnen om te seksen.

En ja, gierig.
pi_168317013
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:06 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jullie zulke rare gedachtes erop na houden. Het gaat niet over mijzelf. Ik ben 42 jaar. Het gaat over een meid van 19 jaar die geen account hier heeft.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_168317021
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:24 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jullie zulke rare gedachtes erop na houden. Het gaat niet over mijzelf. Ik ben 42 jaar. Het gaat over een meid van 19 jaar die geen account hier heeft.
En jij bent haar vader?
pindazakje
pi_168317035
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:13 schreef LittleLady het volgende:
Goh doet mij denken aan mijn ex, knap dat ze het al twee jaar vol weet te houden, ik trapte die van mij na 9 maand de deur uit.

Bij mijn ex had ik het idee dat hij meer een moederfiguur zocht, die hem lekker vertroetelde en zijn bammetjes smeerde en de korstjes eraf haalde.
Precies. Zo zien wij het ook(mijn vrouw en ik). Iemand die alleen even zijn huisje schoonmaakt. Hij heeft ook een drugsverleden achter de rug. Zwaar verslaafd aan snuiven. Dankzij die meid van 19 is hij daar vanaf gekomen. Althans, hij heeft soms nog neigingen.
pi_168317044
quote:

[..]

Ik snap niet waarom je het onderwerp hij is gierig erbij haalt.

En dan zou hij gay zijn, wat zou jouw belang hierin zijn.
Hell To The Liars
  zaterdag 21 januari 2017 @ 10:29:16 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168317071
quote:

Dat maakt jouw verhaal hier wellicht nog vreemder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168317088
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je het onderwerp hij is gierig erbij haalt.

En dan zou hij gay zijn, wat zou jouw belang hierin zijn.
Omdat hij ook niets voor haar wilt betalen. Ze is pas 19 jaar dus weinig geld. Maar hij nodigt haar uit om uit eten te gaan en dan moet ze ineens de drankjes betalen. Of ze staat bij de kassa, en is haar portemonnee vergeten. Ging om 2 euro. Hij weigert te betalen dus ze moet naar zijn auto om haar portemonnee te pakken. Heel veel van deze voorbeelden. Daarom gierig.

Meid van 19 is dus mijn dochter maar dat wordt allemaal te privé. Helaas is ze zo verliefd dat ze zichzelf moeilijk van hem los kan koppelen. We hebben het geprobeerd tegen te houden maar verliefdheid hou je niet tegen schijnbaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Draconian op 21-01-2017 10:38:54 ]
pi_168317211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:26 schreef Draconian het volgende:

[..]

Precies. Zo zien wij het ook(mijn vrouw en ik). Iemand die alleen even zijn huisje schoonmaakt. Hij heeft ook een drugsverleden achter de rug. Zwaar verslaafd aan snuiven. Dankzij die meid van 19 is hij daar vanaf gekomen. Althans, hij heeft soms nog neigingen.
Mijn ex had een alcohol verslaving gehad, dat hoorde ik van zijn kameraad toen wij boodschappen gingen doen, hij vond het ook maar vreemd dat hij bij mij was omdat ik heel toevallig bij een slijterij werkte. Moet wel zeggen, zijn moeder was echt de huishond, iedereen commandeerde haar, als beloning gingen ze dan eens per jaar op vakantie dan mocht ze de mannen, haar man en twee zoons, op vakantie verzorgen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 10:42:29 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168317261
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:30 schreef Draconian het volgende:

Meid van 19 is dus mijn dochter maar dat wordt allemaal te privé. Helaas is ze zo verliefd dat ze zichzelf moeilijk van hem los kan koppelen. We hebben het geprobeerd tegen te houden maar verliefdheid hou je niet tegen schijnbaar.
En deze Jolie-kloon vertelt papalief dat ze al vijf weken niet goed genomen is door haar vriend?
pi_168317280
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:38 schreef LittleLady het volgende:
Mijn ex had een alcohol verslaving gehad, dat hoorde ik van zijn kameraad toen wij boodschappen gingen doen, hij vond het ook maar vreemd dat hij bij mij was omdat ik heel toevallig bij een slijterij werkte.
Vermakelijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_168317295
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

En deze Jolie-kloon vertelt papalief dat ze al vijf weken niet goed genomen is door haar vriend?
Nee, ik wilde weten waarom ze ieder weekend ruzie hadden/hebben. Ze zat er erg mee en met wie kan je dan beter praten als met je ouders? Ze snapt zelf dus niet dat ze zoveel sjans van andere mannen om haar heen heeft maar haar eigen vriend haar niet ziet staan of zitten als ze in een stringetje op de bank komt zitten. Het wind hem totaal niet op. Nu al 5 weken heeft hij haar met geen vinger aangeraakt en dat veroorzaakt grote ergernissen.

Toen ik 27 jaar was als man hoefde mijn vrouw echt niet in lingerie naast me komen te zitten. Dan was dat uiteraard seks. Hoeft ze nu trouwens nog niet te doen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 10:48:28 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168317316
Over sekszaken praatte ik zeer zeker niet het beste met mijn ouders. Al helemaal niet op die leeftijd. En over in stringetjes op de bank zitten. Maar oké.

De gay-conclusie trekken is imo enorm simpel. Omdat een handgebaar ook :') .
Misschien neukt ze niet zo goed.
pi_168317343
Geef mij zo'n meid.
pi_168317355
Ah.. je bent de vader, dat maakt het verhaal wat overzichtelijker.

Ze is 19 jaar en woont part time samen met een jongen van 27.
Dan moet ze zelf ook wijs genoeg zijn om het gesprek aan te gaan (ook al ontwijkt hij dat) en haar plan te trekken als ze geen bevredigende antwoorden krijgt.

Ieder verhaal heeft ook meestal 2 kanten, het is wel een beetje eenzijdig op deze manier.
Hell To The Liars
pi_168317356
En laat je dochter met rust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')