Is niet hypothetisch, dit verhaal gaat gewoon over zichzelf.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:04 schreef Bananenpap het volgende:
Wat voor type gast ben jij om zo'n hypothetisch verhaal te posten over een ander?
Hij klinkt eerder als haar beste vriend die het niet kan verkroppen dat een oudere gast zijn wijfie heeft afgepakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is niet hypothetisch, dit verhaal gaat gewoon over zichzelf.
Misschien moet hij eens met een vent naar bed om erachter te komen of hij hommo is.
Ik snap niet dat jullie zulke rare gedachtes erop na houden. Het gaat niet over mijzelf. Ik ben 42 jaar. Het gaat over een meid van 19 jaar die geen account hier heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is niet hypothetisch, dit verhaal gaat gewoon over zichzelf.
Misschien moet hij eens met een vent naar bed om erachter te komen of hij hommo is.
En jij bent haar vader?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:24 schreef Draconian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie zulke rare gedachtes erop na houden. Het gaat niet over mijzelf. Ik ben 42 jaar. Het gaat over een meid van 19 jaar die geen account hier heeft.
Precies. Zo zien wij het ook(mijn vrouw en ik). Iemand die alleen even zijn huisje schoonmaakt. Hij heeft ook een drugsverleden achter de rug. Zwaar verslaafd aan snuiven. Dankzij die meid van 19 is hij daar vanaf gekomen. Althans, hij heeft soms nog neigingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:13 schreef LittleLady het volgende:
Goh doet mij denken aan mijn ex, knap dat ze het al twee jaar vol weet te houden, ik trapte die van mij na 9 maand de deur uit.
Bij mijn ex had ik het idee dat hij meer een moederfiguur zocht, die hem lekker vertroetelde en zijn bammetjes smeerde en de korstjes eraf haalde.
Ik snap niet waarom je het onderwerp hij is gierig erbij haalt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:24 schreef Draconian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie zulke rare gedachtes erop na houden. Het gaat niet over mijzelf. Ik ben 42 jaar. Het gaat over een meid van 19 jaar die geen account hier heeft.
Dat maakt jouw verhaal hier wellicht nog vreemder.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:24 schreef Draconian het volgende:
Omdat hij ook niets voor haar wilt betalen. Ze is pas 19 jaar dus weinig geld. Maar hij nodigt haar uit om uit eten te gaan en dan moet ze ineens de drankjes betalen. Of ze staat bij de kassa, en is haar portemonnee vergeten. Ging om 2 euro. Hij weigert te betalen dus ze moet naar zijn auto om haar portemonnee te pakken. Heel veel van deze voorbeelden. Daarom gierig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het onderwerp hij is gierig erbij haalt.
En dan zou hij gay zijn, wat zou jouw belang hierin zijn.
Mijn ex had een alcohol verslaving gehad, dat hoorde ik van zijn kameraad toen wij boodschappen gingen doen, hij vond het ook maar vreemd dat hij bij mij was omdat ik heel toevallig bij een slijterij werkte. Moet wel zeggen, zijn moeder was echt de huishond, iedereen commandeerde haar, als beloning gingen ze dan eens per jaar op vakantie dan mocht ze de mannen, haar man en twee zoons, op vakantie verzorgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:26 schreef Draconian het volgende:
[..]
Precies. Zo zien wij het ook(mijn vrouw en ik). Iemand die alleen even zijn huisje schoonmaakt. Hij heeft ook een drugsverleden achter de rug. Zwaar verslaafd aan snuiven. Dankzij die meid van 19 is hij daar vanaf gekomen. Althans, hij heeft soms nog neigingen.
En deze Jolie-kloon vertelt papalief dat ze al vijf weken niet goed genomen is door haar vriend?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:30 schreef Draconian het volgende:
Meid van 19 is dus mijn dochter maar dat wordt allemaal te privé. Helaas is ze zo verliefd dat ze zichzelf moeilijk van hem los kan koppelen. We hebben het geprobeerd tegen te houden maar verliefdheid hou je niet tegen schijnbaar.
Vermakelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:38 schreef LittleLady het volgende:
Mijn ex had een alcohol verslaving gehad, dat hoorde ik van zijn kameraad toen wij boodschappen gingen doen, hij vond het ook maar vreemd dat hij bij mij was omdat ik heel toevallig bij een slijterij werkte.
Nee, ik wilde weten waarom ze ieder weekend ruzie hadden/hebben. Ze zat er erg mee en met wie kan je dan beter praten als met je ouders? Ze snapt zelf dus niet dat ze zoveel sjans van andere mannen om haar heen heeft maar haar eigen vriend haar niet ziet staan of zitten als ze in een stringetje op de bank komt zitten. Het wind hem totaal niet op. Nu al 5 weken heeft hij haar met geen vinger aangeraakt en dat veroorzaakt grote ergernissen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En deze Jolie-kloon vertelt papalief dat ze al vijf weken niet goed genomen is door haar vriend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |