abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 17:41:00 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_168877528
quote:
BELGISCHE BEKER PROOI VOOR HERENTALS
Gepost op 12 februari 2017 | Geschreven door Remco Bambacht | Leestijd 3 minuten

HYC Herentals legde zaterdagavond beslag op de Belgische Beker na een enerverend duel met Bulldogs uit Luik. Herentals won uiteindelijk met 4-7, Mitch Morgan werd uitgeroepen tot meest waardevolle speler van de wedstrijd.

STERKE START HERENTALS

Het stadion van Luik was stijf uitverkocht voor deze ontmoeting tussen de twee sterkste Belgische teams van dit seizoen. De toeschouwers kregen waar voor hun geld, beide ploegen maakten er een aantrekkelijke wedstrijd van.

Herentals kwam sterk uit de startblokken. Vincent Morgan kreeg na 80 seconden al de eerste kans maar stuitte op goalie Jean Cornelis. Uit de daaropvolgende face-off was het wel raak, Yente Franssen zorgde voor de 0-1. Langzaam ging de Herentalse storm liggen en kwam Luik beter in de wedstrijd.

Tijdens de eerste Luikse powerplay kwam de thuisploeg langszij. Bryan Henry klopte goalie Mike Jansen met een bekeken schot. Herentals was tijdens haar eerste powerplay dichtbij de 1-2 maar een schot van Trevor Hunt bleef via Cornelis en de lat uit het doel. Even later was het wel raak voor Luik. Een schot van Akim Ramoul vanaf de blauwe lijn werd onderweg meerdere malen aangeraakt en vloog achter Jansen voor de 2-1.

RECLAME VOOR HET BELGISCHE IJSHOCKEY

Ook aan het begin van de tweede periode was Herentals als eerste wakker. Jacob Laliberté was dchtbij de gelijkmaker maar het duurde nog tot de 27e minuut voordat de 2-2 viel. Mitch Morgan schaatste fraai voorlangs het doel en liet de Luikse goalie daarna kansloos. Een minuut later viel meteen de 2-3 voor de gasten. Vincent Morgan zorgde voor de uitbraak en legde de puck terug op Brent van Rooy. Zijn schot dwarrelde in het doel.

De tweede periode was een waar genot om naar te kijken want beide teams zorgden voor gevaar aan beide kanten. Zo kwam Luik al snel weer op gelijke hoogte in de 29e minuut. Na een scrimmage was goalie Mike Jansen de puck kwijt en duwde hij uiteindelijk de puck per ongeluk in zijn eigen doel. Daarmee was het momentum in bezit van Luik, toch dat duurde wederom niet lang. Axl Milpas beging een onnodige straf en in de powerplay viel de 3-4 voor Herentals. Trevor Hunt was trefzeker met een klassieke one-timer.Garrett Brazzier kreeg daarna nog een uitgelezen kans om de stand in evenwicht te brengen. Mike Jansen nam revanche voor zijn ongelukkige eigen doelpunt en maakte een geweldige save op de inzet van de Canadees.

FEEST IN HERENTALS

In de derde periode ging Herentals nadrukkelijk op zoek naar een grotere marge. Die leek er negen minuten voor tijd te komen maar Cornelis voorkwam dat met een fraaie save op een inzet van Trevor Hunt. Twee minuten later was het alsnog raak. Na een uitstekende combinatie stond Vincent Morgan in de face-off cirkel in het aanvalsvak. Vanuit die positie leek het houdbaar maar Morgan schoot de puck zo vlug dat hij Cornelis in de korte hoek verraste. Twee minuten voor tijd haalde Luik de goalie naar de kant voor een extra veldspeler. Mitch Morgan profiteerde en schoot de 3-6 in het lege doel. Dat was nog niet het slotakkoord. Akim Ramoul bracht nog een laatste sprankje hoop door met een fraai en hard afstandsschot te scoren. Daarna was het de beurt aan Vincent Morgan om met een empty netter de eindstand op 4-7 te bepalen.

Na het laatste fluitsignaal barstte het feest aan Herentalse zijde los. De 400 meegereisde supporters vierden de nieuwe prijs en een nieuwe trofee zal worden toegevoegd aan de prijzenkast van HYC. Aan Luikse zijde overheersde de teleurstelling. De ploeg van speler-coach Paul Vincent was dichtbij een verrassing en dat was goed te lezen op het gezicht van de 42-jarige Vincent. Hij kan zich nu richten met zijn ploeg op de play-offs van de Beneliga.
https://www.ijshockeynede(...)prooi-voor-herentals


geen sheet, geen stream maar het schijnt wel een topshow geweest te zijn :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_168883641
Vol huis ook in Luik zo te zien ^O^
Flesje bier
pi_168890617
Zijn de statistieken van de Belgische beker ook ergens te vinden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_168890621
Een ijshockeyforum waar minder op elkaar afgegeven wordt dan ijshockey forum, woohoo!

Ben benieuwd naar a.s. vrijdag, Den Haag - Groningen. Vorige keer in eigen huis was dat zo droevig, dat we na 8 goals van Den Haag stonden te juichen als Groningen puckbezit had
pi_168890652
Daar zo'n wedstrijd moet je ook alleen gaan als er een familielid speelt.

Genoeg leuke thuiswedstrijden voor Den Haag en Groningen is dat niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_168890733
Heb een seizoenskaart, dus ben vrijwel iedere wedstrijd op De Uithof te vinden
Maar dit soort wedstrijden ga ik eigenlijk alleen naartoe voor gezelligheid met teamgenoten, niet om het spannende ijshockey want dat is het niet
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 12:01:44 #132
9859 crew  Karina
Woman
pi_168890736
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:54 schreef RokStarr het volgende:
Een ijshockeyforum waar minder op elkaar afgegeven wordt dan ijshockey forum, woohoo!

Ben benieuwd naar a.s. vrijdag, Den Haag - Groningen. Vorige keer in eigen huis was dat zo droevig, dat we na 8 goals van Den Haag stonden te juichen als Groningen puckbezit had
Hoi en welkom.

En begrijpelijk, na 8-0 heb je het wel gezien.

Hijs fan dus he... we gaan jullie pakken in de final four ;)

(we is in dit geval Amstel Tijgers).

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:01 schreef RokStarr het volgende:
Heb een seizoenskaart, dus ben vrijwel iedere wedstrijd op De Uithof te vinden
Maar dit soort wedstrijden ga ik eigenlijk alleen naartoe voor gezelligheid met teamgenoten, niet om het spannende ijshockey want dat is het niet
Leuk, ben ook weleens in de Uithof geweest, drukke boel altijd. Ik ga naar (bijna) elke thuiswedstrijd van Amstel Tijgers. Fijne speeltijd ook, zaterdag om 18:00 uur, hoef je iig niet midden in de nacht naar huis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168890769
Naar die wedstrijd ben ik wel heel benieuwd Karina :)
Zal een leuke pot worden denk ik
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 12:08:05 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_168890830
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:03 schreef RokStarr het volgende:
Naar die wedstrijd ben ik wel heel benieuwd Karina :)
Zal een leuke pot worden denk ik
Ja maar ik ga niet helemaal naar Heerenveen :+ ga er vanuit dat er wel een stream komt.

Zie dat 'jullie' een busreisje gepland hebben, leuk hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168890887
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja maar ik ga niet helemaal naar Heerenveen :+ ga er vanuit dat er wel een stream komt.

Zie dat 'jullie' een busreisje gepland hebben, leuk hoor.
Zag t busreisje ook net ja, maar Heerenveen is wel ff onderweg... Vrijdag maar eens om me heen luisteren wie er gaan, paar weken terug busreisje Keulen gedaan... Was puur te doen wegens gezellige groep, maar meer tijd in de bus dan stadiontijd haha
pi_168890948
Jammer dat je dan niet om 7 uur of zo vertrok, in Keulen hou je het makkelijk een paar uurtjes uit, zelfs met slecht weer en de Arena ligt op 500 meter van de dom of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 12:13:17 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_168890956
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:10 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Zag t busreisje ook net ja, maar Heerenveen is wel ff onderweg... Vrijdag maar eens om me heen luisteren wie er gaan, paar weken terug busreisje Keulen gedaan... Was puur te doen wegens gezellige groep, maar meer tijd in de bus dan stadiontijd haha
Oh ja daar heb ik over gehoord. Keulen is wel tof, maar dan wel met een overnachting erbij :P Had ik ook wel leuk gevonden want ik zag dat de wedstrijd tegen de Pinguins was, die heb ik nog gezien tijdens de Continental Cup in Bremerhaven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 14 februari 2017 @ 12:14:24 #138
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_168890983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de statistieken van de Belgische beker ook ergens te vinden?
Bekercompetitie: https://www.rbihf.be/league/bvb

Halve finales: https://www.rbihf.be/league/bvbpo

Finale: https://www.rbihf.be/league/bvbf
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 12:16:05 #139
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_168891028
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:59 schreef Gezicht het volgende:
Vol huis ook in Luik zo te zien ^O^
Ja man, was dik uitverkocht. Geweldige sfeer, goeie en spannende wedstrijd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_168891042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat je dan niet om 7 uur of zo vertrok, in Keulen hou je het makkelijk een paar uurtjes uit, zelfs met slecht weer en de Arena ligt op 500 meter van de dom of zo
Ja helaas kwamen we vlak voor de wedstrijd aan en gingen we gelijk erna weer weg :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 12:31:33 #141
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_168891387
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Hoi en welkom.

En begrijpelijk, na 8-0 heb je het wel gezien.

Hijs fan dus he... we gaan jullie pakken in de final four ;)

(we is in dit geval Amstel Tijgers).

[..]

Leuk, ben ook weleens in de Uithof geweest, drukke boel altijd. Ik ga naar (bijna) elke thuiswedstrijd van Amstel Tijgers. Fijne speeltijd ook, zaterdag om 18:00 uur, hoef je iig niet midden in de nacht naar huis.

Nah. Ik heb liever gewoon 20:00 tbh. Dan ben ik niet meteen mijn hele zaterdagmiddag kwijt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 12:34:35 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_168891451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:31 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nah. Ik heb liever gewoon 20:00 tbh. Dan ben ik niet meteen mijn hele zaterdagmiddag kwijt.
Mwah valt wel mee, we gaan meestal rond 5 uur weg en zijn dan rond 9 uur/half 10 weer terug. Heb je je hele avond nog. Alleen wat lastig met avondeten, aangezien ze in de Jaap Edenhal niks serveren wat je dan even kunt eten, behalve patat en een veel te duur en matig broodje Unox :') Daar zouden ze wat mee mogen doen, gewoon bakje bamie/nasi of weet ik veel zodat je daar kunt eten ipv thuis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168891522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:31 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nah. Ik heb liever gewoon 20:00 tbh. Dan ben ik niet meteen mijn hele zaterdagmiddag kwijt.
Qua tijden ben ik al snel tevreden :')
BeNe-liga heeft t echt zo slecht nog niet qua tijden, ga maar eens naar de tijdstippen in div5 kijken. Dát is pas een feest
  dinsdag 14 februari 2017 @ 13:49:47 #144
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_168892905
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Mwah valt wel mee, we gaan meestal rond 5 uur weg en zijn dan rond 9 uur/half 10 weer terug. Heb je je hele avond nog. Alleen wat lastig met avondeten, aangezien ze in de Jaap Edenhal niks serveren wat je dan even kunt eten, behalve patat en een veel te duur en matig broodje Unox :') Daar zouden ze wat mee mogen doen, gewoon bakje bamie/nasi of weet ik veel zodat je daar kunt eten ipv thuis.
Ja. Maar ik moet om 5 uur al daar zijn als de wedstrijd om 6 is. En de ijsbanen waar ik vaak kom zijn tch al snel een uurtje rijden. En dat geeft dan inderdaad met name met eten (vantevoren eten betekent om 15:00 uur. Erna eten niet voor 22:00 uur. en als ik vantevoren eet heb ik erna weer dikke honger) wel uitdagingen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 13:56:23 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_168893063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:49 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ja. Maar ik moet om 5 uur al daar zijn als de wedstrijd om 6 is. En de ijsbanen waar ik vaak kom zijn tch al snel een uurtje rijden. En dat geeft dan inderdaad met name met eten (vantevoren eten betekent om 15:00 uur. Erna eten niet voor 22:00 uur. en als ik vantevoren eet heb ik erna weer dikke honger) wel uitdagingen.
Ja snap ik voor jou is 6 uur helemaal niet handig. Wij eten erna ook nog meestal wel wat, bij de snackbar :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 14:41:09 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_168894055
ik vind 6 uur ook wel prettig eigenlijk al zouden ze wel gewoon een foodtruck ofzo het terrein op moeten rijden, das helemaal hip enzo tegenwoordig want voor anderhalf muntje (3,75!!!) hoef ik me niet vol te eten aan een droog broodje met minirookworst en een klodder verdachte mosterd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:03:39 #147
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_168894419
Uiteindelijk boeit t me allemaal ook niet zoveel. Ik heb liever een goeie wedstrijd met een volle tribune om 18:00 dan een leeg stadion zonder sfeer om 20:00.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 15:09:45 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_168894542
Dat is uiteraard het belangrijkste. Bij Amstel Tijgers zit het de laatste paar wedstrijden redelijk vol, al fluctueert het wel heel erg. Soms zit er 2 man en een paardenkop en daarna is het weer vrij druk. Denk dat ze af en toe TOCH wat kaartjes weggeven en/of reclame maken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 15:29:00 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_168894920
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:03 schreef MutedFaith het volgende:
Uiteindelijk boeit t me allemaal ook niet zoveel. Ik heb liever een goeie wedstrijd met een volle tribune om 18:00 dan een leeg stadion zonder sfeer om 20:00.
als er in Amsterdam teveel mensen komen staan ze om half 12 nog in de rij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 15:30:46 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_168894959
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

als er in Amsterdam teveel mensen komen staan ze om half 12 nog in de rij
_O- ja de wedstrijd kijken kun je dan wel schudden.

Met de play offs zal het wel weer beter gaan, want dan zijn 'ze' er opeens weer allemaal net als vorig jaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')