SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder
Met de handen in het haar over alle domme fouten die ze maken?quote:
Dit is een Cambridge klas, dat valt wel mee gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met de handen in het haar over alle domme fouten die ze maken?
Ah dat zal wel schelen jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 14:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit is een Cambridge klas, dat valt wel mee gelukkig.
Best raar ja, gezien de vreselijke pijn die je toen hadquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:40 schreef Blaadjes het volgende:
Zo de kaakchirurg weer overleeft.
Vraagt ze heb je nog pijnstillers van vorige keer?
Jazeker heb er maar 2 gebruikt.
Dat vond ze heel raar
Hahaha.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best raar ja, gezien de vreselijke pijn die je toen had
Hoe lang duurde het?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:40 schreef Blaadjes het volgende:
Dat vond ze heel raar
5 minuten ofzo. Maar wel gelijk dag eigenrisico.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
avond
[..]
Hoe lang duurde het?
ahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
5 minuten ofzo. Maar wel gelijk dag eigenrisico.
waar was je heenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:15 schreef theguyver het volgende:
hellow, zo vakantie zit er bijna weer op!!
even na genieten van een jetlag
Hoi Inso en BPN en Guyv en Chris en B en wie er nog meer komt postenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo vrienden, en eventuele vijanden!!
Dat klinkt goed Insoquote:
Mijn vrouw heeft zojuist een kaasplankje voor mij gemaakt. Dat is een aanraderquote:Op zondag 22 januari 2017 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Inso
Ja, had gemeen griepje. Kilo's afgevallen. Als ik nu loop rammel ikDus nu goed eten en herstellen.
Graatmagere vrouwenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Inso
Ja, had gemeen griepje. Kilo's afgevallen. Als ik nu loop rammel ikDus nu goed eten en herstellen.
Daar moet ik nog even niet aan denkenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft zojuist een kaasplankje voor mij gemaakt. Dat is een aanrader
chocolade en nootjesquote:Op zondag 22 januari 2017 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Inso
50 klinkt wel als erg weinig ja, afhankelijk van lengte natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is niet de bedoeling. Hoop snel weer boven de 50 te zitten.
1.68 dus echt te weinig. Maar alles smaakt anders, dus heb best moeite om het één en ander naar binnen te krijgen, maar doe mijn best. Het is natuurlijk ook vocht wat je kwijtraakt dus het zal er wel weer snel aan zitten.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
50 klinkt wel als erg weinig ja, afhankelijk van lengte natuurlijk.
Van de griep bedoel je, of heb ik iets anders gemist?quote:Op zondag 22 januari 2017 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1.68 dus echt te weinig. Maar alles smaakt anders, dus heb best moeite om het één en ander naar binnen te krijgen, maar doe mijn best. Het is natuurlijk ook vocht wat je kwijtraakt dus het zal er wel weer snel aan zitten.
Van de griep jaquote:Op zondag 22 januari 2017 18:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van de griep bedoel je, of heb ik iets anders gemist?
Nou ja, gelukkig danquote:Op zondag 22 januari 2017 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de griep jadus eigenlijk peanuts.
Ik weeg liever 53 of 54. Nu zit ik op 48.5 en dat is echt te weinig. Kun je nagaan wat zo'n 'onschuldig' griepje met je kan doen. En dan heb ik ook nog de griepprik gehad dus ik rekende hier helemaal niet op, maar blijkbaar biedt de griepprik geen bescherming bij dit specifieke virus, alleen duurt het mét griepprik wat korter dan zonder heb ik me laten vertellen.quote:
Ik val ook altijd belachelijk snel af als ik ziek ben. Komt er gelukkig altijd wel snel weer bij.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weeg liever 53 of 54. Nu zit ik op 48.5 en dat is echt te weinig. Kun je nagaan wat zo'n 'onschuldig' griepje met je kan doen. En dan heb ik ook nog de griepprik gehad dus ik rekende hier helemaal niet op, maar blijkbaar biedt de griepprik geen bescherming bij dit specifieke virus, alleen duurt het mét griepprik wat korter dan zonder heb ik me laten vertellen.
Wat las ik Inso, ga je naar NYC? Top zeg
Wat leuk zo samen met je mams! Wie past er op broertje en zusje dan? Je andere broer?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik val ook altijd belachelijk snel af als ik ziek ben. Komt er gelukkig altijd wel snel weer bij.
Ik drink als ik dingen weer beter binnen kan houden altijd een paar dagen die hoge kcalrijke drankjes om wat aan te sterken.
Griepprik, tja tja tja. Ik ben er nogal skeptisch over, altijd. De griep muteert zo belachelijk snel, en je krijgt die van vorig jaar vaak. Wordt wel elk jaar opgeroepen door de GP omdat ik risicogroep ben (wie is dat bij de griepprik niet meer)
Ja, in april. Met mams
m'n vader doet een poging.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk zo samen met je mams! Wie past er op broertje en zusje dan? Je andere broer?
waar is ditquote:Op zondag 22 januari 2017 19:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb me wel vermaakt vandaag, lekker buiten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Millingerwaard, net buiten Nijmegen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar is dit
ik blijf zelf vooral binnen
Nijmegen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De Millingerwaard, net buiten Nijmegen.
quote:
gewoon aanpakken en doorverkopenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:40 schreef Blaadjes het volgende:
Dat vond ze heel raar
Hij en zijn staff beginnen gelijk met leugens verspreiden, de pers aanvallen, en beloftes uit de verkiezingen terugdraaien. Dat zal er iets mee te maken hebbenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er toch aan de hand met Fok!kers en hun haat jegens DJT(dat is dus President DJ Trump) en co?Waarom Lame stream media en nepnieuws geloven en niet even goed nadenken en zelf onderzoek doen/vragen stellen?
Omdat mensen alles wat Trump zegt net zo goed heilig geloven, net zo gevaarlijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er toch aan de hand met Fok!kers en hun haat jegens DJT(dat is dus President DJ Trump) en co?Waarom Lame stream media en nepnieuws geloven en niet even goed nadenken en zelf onderzoek doen/vragen stellen?
Wat superleuk! Gefeliciteerd Inso en echtgenotequote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, omdat het in VBL SC ook al verteld is.
Gezinsuitbreiding in Augustus.
[ afbeelding ]
Merci lavquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat superleuk! Gefeliciteerd Inso en echtgenote
Jazeker.quote:
Zo'n zwangerschap houdt er geen rekening mee of je in Thailand of Timboektoe zitquote:
Goed raakgeschotenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die nobuddies moeten even op de plek worden gezet en paspoort ingetrokken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vind je hier van Inso?
SHO / Prinses kate niet welkom bij Bafta's......
Belachelijk he?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die nobuddies moeten even op de plek worden gezet en paspoort ingetrokken.
die nobuddies van actrices hebben schijnbaar een erg laag zelfvertrouwenquote:
Alsof Kate ze gaat overschaduwen. Die heeft daar teveel klasse voor. Vind het wel sneu voor Kate want dit wordt heel ongemakkelijk voor haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die nobuddies van actrices hebben schijnbaar een erg laag zelfvertrouwen
hoiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof Kate ze gaat overschaduwen. Die heeft daar teveel klasse voor. Vind het wel sneu voor Kate want dit wordt heel ongemakkelijk voor haar.
mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
Hey Tjack. Ja gaat beter. Nu nog ff goed eten en dan is het weer klaar.
Hoe is de leef voor jou?
is hij zwangerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wel ok..mmm
Wat vind je van het nieuws van Inso? Tof he
dat is voor de aanwas van fok wel goedquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:53 schreef Tjacka het volgende:
zou vast wel een kind van een ander zijn
Heb je het leuk gehad?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]gefeliciteerd, en ik was een weekje naar portugal
Je bedoelt die zelfde pers die hem nog steeds negatief neerzetten?Je bedoelt met 1 van zijn beloftes .........zijn belastingaangifte?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij en zijn staff beginnen gelijk met leugens verspreiden, de pers aanvallen, en beloftes uit de verkiezingen terugdraaien. Dat zal er iets mee te maken hebben
Ach,het valt wel mee. DJT mag wat mij betref doorgaan met trollen en iedereen keihard voor schut zetten(5D chess).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen alles wat Trump zegt net zo goed heilig geloven, net zo gevaarlijk.
Jaa erg mooiquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
Zag net de foto's van A-Tuin
Mooi geschoten.
Heb zelf ook nog foto's gemaakt in oude dierenpark afgelopen week.
Was hier in Drenthe erg mooi met al die rijp op de bomen en takken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geschoten met Samsung S5 trouwens
Ah , misschien dat ik ook eens ga kijken voor zo'n lens.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jaa erg mooiHad van iemand anders ook al wat foto's van daar gezien. Prachtig al die ijskristallen.
Ik schiet trouwens ook vaak zat foto's met mijn S5, gaat prima. Ook als ik de DSLR mee heb met een lange lens er op.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker bij goed (dag)licht gaat dat prima.
Voor dingen op afstand kom je toch wel vrij snel op een telelens uit ja. Daar heb ik zelf een 70-300mm Tamron en een 400mm Sigma voor.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah , misschien dat ik ook eens ga kijken voor zo'n lens.
Verbaasde mij in het begin over foto's van de S5.
Prima te doen, maar voor foto's op afstand Is een echte spiegelreflex met lens toch iets fijner.
Onlangs nog een app getest waar je de sluitertijd voor de S5 kan aanpassen, werkt wel je bent alleen wel een statief nodig voor je mobiel.
Zat laatst op Google te kijken naar een samyang 800, zit wel een prijskaartje aan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor dingen op afstand kom je toch wel vrij snel op een telelens uit ja. Daar heb ik zelf een 70-300mm Tamron en een 400mm Sigma voor.
Dat moet ik ook weer eens doen jaquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zat laatst op Google te kijken naar een samyang 800, zit wel een prijskaartje aan.
Laatste tij doe ik ook veel aan astrophotography.
Donkere plek opzoeken, statief mee en camera richten op orion's belt voor zo'n dertig seconden.
Verbaas mij er elke keer weer over hoeveel meer je ziet op de foto dan met het blote oog.
Oh die ga ik ook even kijken, leuk !quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hee goed met jou? ik kijk nu naar
Joaaah , klinkt gek maar een weekje familie loos is zo erg nog niet..quote:
Was je alleen naar Portugal dan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Joaaah , klinkt gek maar een weekje familie loos is zo erg nog niet..
Gelijk dealtje gesloten en voor madam een weekendje spa geregeld
Kerngezond hier. Afgezien van de standaard kwalen danquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Zo te zien hebben veel mensen griep.
Veel vit C innemen dan(grapefruit,mango en zo).quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kerngezond hier. Afgezien van de standaard kwalen dan
Tijdens het f1 weekend? :pquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Joaaah , klinkt gek maar een weekje familie loos is zo erg nog niet..
Gelijk dealtje gesloten en voor madam een weekendje spa geregeld
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Veel vit C innemen dan(grapefruit,mango en zo).![]()
![]()
Je heb mijn hintje begrepen hopelijk?
Ja daar zie ik een 2e username in die spoiler. Maar ik snap het dan nog niet de oorsprongquote:Op woensdag 25 januari 2017 23:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kijk even in 1 van de spoiler(OP van manga/anime topicreeks).![]()
Wat ik me ook nog bedacht over die lens, hij heeft een beetje bizarre Bokehquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zat laatst op Google te kijken naar een samyang 800, zit wel een prijskaartje aan.
Laatste tij doe ik ook veel aan astrophotography.
Donkere plek opzoeken, statief mee en camera richten op orion's belt voor zo'n dertig seconden.
Verbaas mij er elke keer weer over hoeveel meer je ziet op de foto dan met het blote oog.
Gelukkig is de griep hier door de achterdeur vertrokkenquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Zo te zien hebben veel mensen griep.
Niet doen laiverd. Oal is goud.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hehe daar ben je weer eens. Begon me net ongerust te maken.
tmiquote:Op donderdag 26 januari 2017 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is de griep hier door de achterdeur vertrokken
Hoe is het hier dann. Is de romance nog bloeiende? Nog vuilnisbakken omver geschopt? Sneeuwballen gegooid?quote:
Welke romance?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe is het hier dann. Is de romance nog bloeiende? Nog vuilnisbakken omver geschopt? Sneeuwballen gegooid?
Jup voor zaken, paar dagen er bij aan geknupt om te relaxen!quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je alleen naar Portugal dan?
quote:
Misschien kan jij daar eens inhoudelijk reageren Inso? Dan horen we het uit de eerste hand.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat vraag aan de rooms-katholieken topic in BNW is van erg bedenkelijk niveau
Een discussie voeren met mensen die zich per definitie op true scotsman drogredenaties richten zijn meestal vrij zinloos.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien kan jij daar eens inhoudelijk reageren Inso? Dan horen we het uit de eerste hand.
Klopt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een discussie voeren met mensen die zich per definitie op true scotsman drogredenaties richten zijn meestal vrij zinloos.
Het humorvolle is dat God direct Moses heeft opgedragen om standbeelden van engelen (uit de hemelen) te maken in exodus 25:18-20.quote:
Ik blijf het een moeilijk onderwerp vinden vooral omdat er best wat tegenstrijdigs zit in de teksten in de bijbel.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het humorvolle is dat God direct Moses heeft opgedragen om standbeelden van engelen (uit de hemelen) te maken in exodus 25:18-20.
En alle standbeeld versen gericht zijn op het aanbidden van standbeelden, wat niet gebeurd in de katholieke kerk.
Op veel onderwerpen wel.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf het een moeilijk onderwerp vinden vooral omdat er best wat tegenstrijdigs zit in de teksten in de bijbel.
Ik zat meer te denken aan het F1 weekend in Spa, maar dat werkt ookquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup voor zaken, paar dagen er bij aan geknupt om te relaxen!
[..]echt wel!!!
weekend van 26 maart
Daar ben ik het mee eens. Dat oordeel is niet aan mensen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik het gevaarlijker als mensen anderen als niet-christelijk wegzetten, dan standbeelden bouwen. (zoals bepaalde lieden in dat topic)
Elk oordeel daarover is een van de grootste zonden, want die mensen zetten zich daarin gelijk aan Jezus en God.
Niet echt een genuanceerde mening over.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Dat oordeel is niet aan mensen.
Btw, wat vind jij van het gouden kalf?
Dit is de tekst uit Exodus:quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt een genuanceerde mening over.
Mijn bijbelkennis beperkt zich op veel vlakken nogal tot het nieuwe testament.
SPA duurt nog wel even en kan ik mijn vrouwtje niet aan doen, zij heeft ook ff recht op een breakquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan het F1 weekend in Spa, maar dat werkt ookHeb er zin in, start van het nieuwe seizoen.
Sinds de jaren 90 ergens, samen met mijn pa toen alquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
SPA duurt nog wel even en kan ik mijn vrouwtje niet aan doen, zij heeft ook ff recht op een break
Kijk je al langer of ben je begonnen sinds max mee doet?
Ik keek alleen als er een Nederlander bij zat waarvoor ik kon juichen, dus Jos en Christian albers
Ja, ik kende het uiteraard wel maar heb het nooit grondig bestudeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is de tekst uit Exodus:
http://www.statenvertaling.net/bijbel/exod/32.html
Leip!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sinds de jaren 90 ergens, samen met mijn pa toen alBen de laatste 2 jaar van het V8 tijdperk samen met hem naar de race in Spa geweest, en afgelopen jaar naar Silverstone. Die actie van Max op Rosberg in Beckets (die slingerende bochten) gebeurde recht voor onze neus
Kan het erg aanradenquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leip!!!!
Ik ga misschien dit jaar ook..
SPA idd, ben er al 8x geweest of zoo... 2105 was laatste keer, in 2016 kon ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan het erg aanradenNaar Spa dan, of een andere race?
HEY BLAUWE!quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Sneeuwballen? Was het maar zo'n feest
Heerlijk ditquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel mooi weer. Zon erbij, dat scheelt alles
AYEquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag niet helaas. Ben weer een poging tot schrijven aan het doen. Ik had hier laatst een artikel ingestuurd voor een wetenschappelijk tijdschrift, en ben nu bezig om een antwoord te schrijven op de feedback die we van de reviewers hebben gekregen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog foto's gemaakt Hek?
Begrijpelijk dat dat nu prioriteit heeft. Succes!quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vandaag niet helaas. Ben weer een poging tot schrijven aan het doen. Ik had hier laatst een artikel ingestuurd voor een wetenschappelijk tijdschrift, en ben nu bezig om een antwoord te schrijven op de feedback die we van de reviewers hebben gekregen.
Zitten er ook flat earthers bijquote:Op donderdag 26 januari 2017 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vandaag niet helaas. Ben weer een poging tot schrijven aan het doen. Ik had hier laatst een artikel ingestuurd voor een wetenschappelijk tijdschrift, en ben nu bezig om een antwoord te schrijven op de feedback die we van de reviewers hebben gekregen.
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zitten er ook flat earthers bij
Ze zijn met elkaar verbonden ......sinds januari 2002(toen was ik dus 15).quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:27 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja daar zie ik een 2e username in die spoiler. Maar ik snap het dan nog niet de oorsprong
ik ga slapen
Oh gut,dat wil ik niet weten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is de griep hier door de achterdeur vertrokken
Dirty mind BPN. Ik bedoelde gewoon de achterdeur. Letterlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
Ze zijn met elkaar verbonden ......sinds januari 2002(toen was ik dus 15).![]()
[..]
Oh gut,dat wil ik niet weten.
Aha .quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dirty mind BPN. Ik bedoelde gewoon de achterdeur. Letterlijk.
Echt waar? Is men collectief gek aan het worden?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:08 schreef t4600c het volgende:
Politieke dilemma's in Vlaanderen anno 2017: passief kiesrecht voor honden?
Het komt door Samson en Gert, na een sobere reportage over de alleenstaande misantroop en zijn pratende zwabber. Na de leemhuyzens Semi-Communistische Privacyschending is het echte verhaal naar boven gekropen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Is men collectief gek aan het worden?
Schattig.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
<slecht schots accent> We canno do it cap'n! We dinnah have the pow'r!</slecht schots accent>quote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:21 schreef t4600c het volgende:
[..]
Schattig.
Ik ben bezig een ruimteschip te ontwikkelen. Ik ben op dit moment bezig de dikte van de cylinder buitekant uit te rekenen. Ik hoop alles zo te ontwikkelen dat het ruimteschip 1 jaar doet om te acelereren naar 0.25C, of 25% lichtsnelheid.
Heb het in het engels gedaan, vind ik makkelijker.
W = width of cylinder
T = tensile strength of material
D = density of material
8x2 mile cast hollow cylinder space craft = 13x3km (roughly)
cross sectional area of hollow cylinder = (1500m+Wm)2*pi - 15002m2*pi = 15002m2*pi+3000Wm2*pi+W2m2*pi-15002m2*pi = pi(3000Wm2+W2m2)
total strength of the cross section = TN/m2*pi(3000Wm2+W2m2)
mass of cylinder = pi(3000Wm2+W2m2)*13000m*Dkg/m3
maximum acceleration as a function of material and width = mass of cylinder/cross section strength = (13000m*Dkg/m3)/TN/m2
Interesting, the width does not matter.
Let's input "Steel, high strength alloy ASTM A514" 690 000 N/m2 yield strength, 7800kg/m3 density
(13000*7800)/690 000
= 146.9565217m/s2 (482,1408 feet/s2)
And this will be true for any steel cylinder that is 13km long and consistent. So the width of the cylinder will only matter when it comes to the weight of the interior and amount of exterior forces. so really, it only needs to be maybe one or a few meters thick.
Doelwit: Alpha Centauri
Constructie:quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
<slecht schots accent> We canno do it cap'n! We dinnah have the pow'r!</slecht schots accent>
Daarom hou ik van jequote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verdedig de grenzen van BNW SC.
THE WALL JUST GOT 5 FEET HIGHER.
ga je ook naar key west?, mooie zonsondergang en veel shemales.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 05:23 schreef Vance het volgende:
Hoi ben op reis door Amerika zondag aangekomen in Miami en daar 4 dagen geweest.
Ben nu op Marathon (Florida Keys).
Tot nog toe super start van mijn reis. Nog niks gemerkt van Trump veranderingen maar als idd een muur gebouwd gaat worden in het zuidwesten heeft dat super gevolgen voor de natuur! kijk maar eens bv op Organ Pipe national park. daar komt zelfs vanuit zuid amerika de Jaguar op visite een muur zou volgens mij grote gevolgen hebben voor flora en fauna.....
Ik ga rijden van oost naar west. Ik kom 2 maart thuis terug en vlieg naar huis vanaf Las Vegas.
de planning is rijden via golf van Mexico-> New Orleans-> Houston_> San Antonio-> LA-> Frisco -Vegas.
Dit is mijn 7e winterreis in de USA.
Dit bericht hoeft niet Gequoot te worden want de komende weken zal ik amper misschien helemaal niet op Fok zijn.
Groet en allemaal een fijne dag.
PS mocht iemand mijn reis updates willen volgen die ik bijhou DM me even.
Het is 23.25 hier nu en ik ga slapen.(hoop ik)
Goede combi wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je ook naar key west?, mooie zonsondergang en veel shemales.
Beetje beter na 2 weken griepwel/griepniet geschommel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed he Bossverhuiskriebels
Met jou?
Ohh da's nait best mien jung. Snel weer helemaal fit zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje beter na 2 weken griepwel/griepniet geschommel.
Ga je verhuizen?
Project Orion door aan het rekenen?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:02 schreef t4600c het volgende:
[..]
Constructie:
And this will be true for any steel cylinder that is 13km long and consistent.
So the width of the cylinder will only matter when it comes to the weight of the interior and amount of exterior forces. so really, it only needs to be maybe one or a few meters thick.
It should be able to take a force equal to accelerating it at 146m/s2, as long as it's spread out evenly along the spacecrafts length.
There are probably other effects of physics that may interfere, such as the finite speed of forces. But I don't think the craft is going to accelerate at any higher rate than 10m/s2, for the comfort of the travellers. That's 1/14 of the force it can theoretically withstand when empty. And there are even stronger materials out there.
It's going to be hard to build, of course. But in space we have access to vacuum welding, where the welded surfaces are extremely homogenous with the material itself and it could be a good technique to use.
One issue is, that thickness of skin only adds to the mass issues and inertial issues.
That's what my calcualtions were trying to find out, how the thickness of the cylinder would change it's strength and mass. And it seems that the strength and mass scales at the same rate, which means that the width does not have an impact on the cylinders ability to support itself (but it will obviously have to be thick due to the weight of the interior and to be able to take exterior forces).
Voortstuwing:
It utilizes nuclear pulse propulsion by way of fusion bombs which when ejected emit a conically shaped thermonuclear detonation that impacts against a massive nanocarbon-coated (or just refined graphite) ablation plate of tungsten and titanium which absorbs the kinetic energy of the aforementioned blast through a system of shocks in order to afford the ship forward thrust... which theoretically overtime should allow for acceleration towards an upper maximum velocity of 0.25C; or 46,500 miles per second. Potentially greater if anti-matter catalyzed bomblets were developed in tandem with significant modifications being made to the ship's structure, fuselage and various component systems in order to endure such power output and stresses during relativistic travel approaching or exceeding 0.50C.
Anti-matter catalyzed bomblets have practically the same explosive properties as a thermonuclear explosion, except that the device which would be ejected from the rear of the ablation plate could be many many times smaller, which equates to greatly extended pulse magazine capacity.
The nuclear pulse propulsion concept doesn't necessarily rely on the concussive wave of an exploding nuclear device, but rather the shaped directed charge of particles resultant from that explosion which will be hitting the ablation plate at several hundred thousand miles per hour upon detonation.
Cumulatively, this translates to a massive transferal of kinetic energy from the pushed ablation plate into the shocks which are subsequently compressed as the craft is moved forward.
Acceleration or deceleration doesn't take place over "one second", or even across hundreds of thousands of miles.
It would most likely take months of not up to a year to reach .25C with the yield of bombs I have in mind.
Probleem: Teering snel dus, hoe rem je af en stop je netjes bij halte Alpha Cantauri?
Het gaat richting de 10 graden, dus ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:47 schreef RM-rf het volgende:
Hallo allemaal..
Hoe staat het er in nederland momenteel voor met het ijs, kan er van het weekend geschaats worden?
Ik zit erover te denken dit weekend heen-en-weer te gaan naar nederland (vermoedelijk dan zuid-holland, Nieuwkoopse Plassen of Kinderdijk ) om te kunnen schaatsen, maar dan wil ik wel zeker hebben dat er geschaatst kan worden... Is het wat of is het hooguit mogelijk om ndergelopen weilanden?
Ik weet van een stel schaatsers dat ze vandaag geschaatst hebben op Ankeveen. Het ijs was super maar later in de middag werd het ijs al een stuk minder dus ben bang dat het nu snel gedaan is met de ijspret.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:47 schreef RM-rf het volgende:
Hallo allemaal..
Hoe staat het er in nederland momenteel voor met het ijs, kan er van het weekend geschaats worden?
Ik zit erover te denken dit weekend heen-en-weer te gaan naar nederland (vermoedelijk dan zuid-holland, Nieuwkoopse Plassen of Kinderdijk ) om te kunnen schaatsen, maar dan wil ik wel zeker hebben dat er geschaatst kan worden... Is het wat of is het hooguit mogelijk om ndergelopen weilanden?
Ellendig is dat he? Gekwakkel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje beter na 2 weken griepwel/griepniet geschommel.
Ga je verhuizen?
Machtig mooi he? Ik zag filmpjes van de mannen op Ankeveen en wat is het leuk om dat te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:20 schreef t4600c het volgende:
heb bier gedronken op natuurijs
Jammer van het dooien ja![]()
Voelt prachtig om op dat virgin ijs te schaatsen! veel beter dan nep ijs waar al duizend keer op de zelfde centimeter is geschaats. Echt 100 keer soepeler.quote:
Geweldig om de omgeving eens vanaf de andere kant te zien he?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:25 schreef t4600c het volgende:
[..]
Voelt prachtig om op dat virgin ijs te schaatsen! veel beter dan nep ijs waar al duizend keer op de zelfde centimeter is geschaats. Echt 100 keer soepeler.
En de omgeving natuurlijk!
jaja, de volgende keer neem ik mijn camera mee, maakt zeker voor wat unieke foto's.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geweldig om de omgeving eens vanaf de andere kant te zien he?
Ja, dat lijkt mij ook prachtig.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:36 schreef t4600c het volgende:
[..]
jaja, de volgende keer neem ik mijn camera mee, maakt zeker voor wat unieke foto's.
Iets wat me mooi lijkt om te doen is een timelaps op het ijs in de nacht, met de sterrenhemel en het ijs in beeld. Nederland is daar alleen niet het beste land voor, erg dicht bevolkt dus veel lichtvervuiling.
Ik denk niet dat het zo is, maar het zou echt mooi zijn als de sterren reflecteren op het ijs.
Lekker manquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh da's nait best mien jung. Snel weer helemaal fit zijn
Yessgrotere woonruimte
dichter bij centrum
plantsoen naast de deur
Ja bah, maar gelukkig beterende hand. Las dat jij ook geveld was!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ellendig is dat he? Gekwakkel.
Je werd gemist hoor![]()
Afijn, Div is terug en nu jij ook weer
Ja joh. Zelden zo misselijk en beroerd geweest. Had een innige band met de toiletpot. Zóóóó blij dat het voorbij is. Maandag weer aan de bakquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker man. Klinkt goed
.
[..]
Ja bah, maar gelukkig beterende hand. Las dat jij ook geveld was!
Geen ultiemer bewijs dan een youtube filmpje met wat zwetsende mensen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja? Ben je een faltearther geworden?
Je bent makkelijk om hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:20 schreef t4600c het volgende:
[..]
Geen ultiemer bewijs dan een youtube filmpje met wat zwetsende mensen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent makkelijk om hoorik hou het nog bij rond
Doe je goedquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:29 schreef t4600c het volgende:
[..]
Ik dacht jullie missen Francorex, dus ik val even voor hem in?
Ja, het is wel koud, maar het is hier nu lang zulk moi weer niet als de afgelopen dagen. Bewolkt. En bij jou?quote:
Dat vind ik zo'n stom lied.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente.
Precies. Het zal de associatie zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel lente het ook is, als je haar ziet is het nooit prettig
Hoop dat ze winnen. Smaakt het eten ook veel lekkerderquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het gemist. Daarna eten in Chinatown
Ik wist wel dat het je goedkeuring kon wegdragen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Het ruikt heerlijk op je slaapkamer Samzz.
Eucalyptus toch? Tenminste, als mijn neus mij niet in de steek laat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het je goedkeuring kon wegdragen.
Playerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Het ruikt heerlijk op je slaapkamer Samzz.
Met jou zou het eten pas lekker smakenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat ze winnen. Smaakt het eten ook veel lekkerder
Eucalyptus ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eucalyptus toch? Tenminste, als mijn neus mij niet in de steek laat.
you wishquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Smooth he, beetje meelezen bij de R&P SC en dan hier een beetje de Samzz insider uithangen
Ik had je wel door heurquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Smooth he, beetje meelezen bij de R&P SC en dan hier een beetje de Samzz insider uithangen
Jij bent dan ook niet voor de gek te houden, slimme meid.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had je wel door heur.
Maar, heel smooth.
Somsquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet voor de gek te houden, slimme meid.
Ik dacht even dat Scrum aan het posten was vanuit je slaapkamerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had je wel door heur.
Maar, heel smooth.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Scrum aan het posten was vanuit je slaapkamer
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..en dat jullie samen aan het stomen waren. Eucalyptus
Klinkt goed toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]zo komen de verhalen de wereld wel in.
Vanmorgen al geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Maar nu naar de winkel. En daar heb ik zo geen zin in. Rot winkel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met jou zou het eten pas lekker smaken
Het was fris weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is wel koud, maar het is hier nu lang zulk moi weer niet als de afgelopen dagen. Bewolkt. En bij jou?
En goeiemorgen BPN
Dat was het zeker. En ook bladstil. Meestal zit er wel beweging in de bomen maar nu zag je amper een blaadje bewegen. En het is gedaan met het ijs voorlopig. Jammer hoor voor de schaatsliefhebbers.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Holla
[..]
Het was fris weer.
Hoe was hetquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Maar nu naar de winkel. En daar heb ik zo geen zin in. Rot winkel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was het zeker. En ook bladstil. Meestal zit er wel beweging in de bomen maar nu zag je amper een blaadje bewegen. En het is gedaan met het ijs voorlopig. Jammer hoor voor de schaatsliefhebbers.
u wotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spannend. Zooi fruit gehaald voor de blender met spinazie.
Doe je dat fruit en de spinazie er tegelijkertijd in en zo ja, smaakt dat lekker?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb fruit gehaald voor in de blender, met spinazie. LEZEN JONGE
Yepquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je dat fruit en de spinazie er tegelijkertijd in en zo ja, smaakt dat lekker?
Dat las ik goed hoor. Het is meer dat ik die gezonde praat niet van jou gewend ben.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb fruit gehaald voor in de blender, met spinazie. LEZEN JONGE
Ook maar eens proberen dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Meestal 1 sinaasappel, 1 banaan, en kiwi of ananas en dan een handvol spinazie. Heerlijk
.
quote:Op zondag 29 januari 2017 00:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat las ik goed hoor. Het is meer dat ik die gezonde praat niet van jou gewend ben.
quote:Op zondag 29 januari 2017 00:22 schreef Divje het volgende:
Zie ik potverdomme een naar eucalyptus ruikende kale man met fruit-spinazie smoothie voor me.
Doenquote:
Ik hoop dat ik dit jaar nog neuk. Beide zaken zijn uitgesloten.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik hoop dat ADO morgen wint.
Het jaar is nog lang, ik zie kansen.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit jaar nog neuk. Beide zaken zijn uitgesloten.
Dat lijkt mij ook. Wat voor werk?quote:Op zondag 29 januari 2017 01:14 schreef Tjacka het volgende:
Werken op zaterdagavond is echt vreselijk trouwens.
Horeca. BijbaantjeGod.quote:
Ah wel leuk toch, horeca.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Horeca. BijbaantjeGod.
Mijn vrienden zijn nu kk stoned dus ook geen zin om daarheen te gaan.
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah wel leuk toch, horeca.
Gelukkig heb je FOK! nog als je vrienden het laten afweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |