Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ik wou net zeggen dat er een soort Fylax-lookalike in het publiek zit. Je bent het dus zelf in elk geval niet.quote:
Waar?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat er een soort Fylax-lookalike in het publiek zit. Je bent het dus zelf in elk geval niet.
Zo links is D66 niet. Ze noemen zich het "radicale midden"... D66 is links op precies de verkeerde onderwerpen. Waar ze links moeten zijn, zijn ze rechts. Waar ze rechts moeten zijn, zijn ze links.quote:
Nu het lastig gaat worden om een kabinet te vormen, is een groot D66 en CDA wel handig. Dat lijkt me een prima tegenwicht tegen de extremisten (Roemer en Wilders).quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'66 is zo inwisselbaar als de pest, waait met alle winden mee, puur kabinetsopvulling.
Ja, je zou het ook pragmatisch kunnen noemen als je eufemistisch bent.
De politie van tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:41 schreef xzaz het volgende:
En dan hebben ze het over de treitervloggers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |