quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan niet anders dan een eindeloze succesreeks worden
Het topicnummer zal oneindig tot in de hemel doorgroeien.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan niet anders dan een eindeloze succesreeks worden
En dan behavioural financegenot.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:58 schreef CapnIzzy het volgende:
Ik voel je pijn, broeder. Maar gewoon even die zure appel doorbijten voor een paar weken
2 om 20quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:59 schreef CapnIzzy het volgende:
Hoe is die verdeling behavioural-/financialstudenten bij jullie trouwens?
Prachtvak van Adonovquote:
Bij ons gelukkig 50% ongeveer denk ik, maar hoe is dat sfeertje bij jullie danquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
2 op 22
Wel heel ander sfeertje dan vorig blok.
Loopt gemiddeld een beetje ander volk rond in de financial economics master. Weet niet goed hoe het precies te omschrijven. Zichzelf iets serieuzer nemend?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:02 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig 50% ongeveer denk ik, maar hoe is dat sfeertje bij jullie dan
Ben wel blij dat er geen Grieken bij zitten deze keerquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Loopt gemiddeld een beetje ander volk rond in de financial economics master. Weet niet goed hoe het precies te omschrijven. Zichzelf iets serieuzer nemend?
Zes bij mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:13 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ben wel blij dat er geen Grieken bij zitten deze keer
Sterkte!quote:
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Er is niets wetenschappelijks aan economische studies.
Want?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Je hebt het al gedaanquote:
Daarvoor hebben we rechtsgeleerdheid inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Betekent niet dat het mag.quote:
Waarom zou het niet mogen dan hahaquote:
Ik ben van de wetboeken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:23 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen dan haha
Ik ben ook maar een twijfelgevalletje als fiscalistquote:
Dat is inclusief een propedeuse economie en aangezien eerstejaars studenten ook mee mogen posten..quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een twijfelgevalletje als fiscalist
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is inclusief een propedeuse economie en aangezien eerstejaars studenten ook mee mogen posten..
Welja joh, ook jij bent als econoom begonnen vermoed ik zomaarquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:31 schreef Libertarisch het volgende:
Ik doe WO marketing, telt dat als economie?
ok doeiquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb hbo Bedrijfseconomie gedaan en ben momenteel niet meer in een financiële functie werkzaam, dus ik ga weer weg
LAW.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:25 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Een stripje om in de stemming te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |