[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 08-12-2002 18:16]
dat"oh" om de 2 sec is reden genoeg om de radio subiet uit te zetten.
Dom deuntje, en die nelly doet niet meer dan brabbelen en ehuh eh yeah aha roepen..
In the bin!!!!
quote:Het is dan ook geen hiphop, het is funk.
Op zondag 8 december 2002 18:15 schreef Flaman het volgende:
sowieso is die Nelly een schande voor hiphop. Die debiele pleister alleen al
quote:
als ie nou zijn hele rotkop bedekt...
quote:
Op zondag 8 december 2002 18:17 schreef HeatWave het volgende:
Wat een prutplaat...dat"oh" om de 2 sec is reden genoeg om de radio subiet uit te zetten.
Dom deuntje, en die nelly doet niet meer dan brabbelen en ehuh eh yeah aha roepen..
In the bin!!!!
quote:Hahaha je hebt gelijk, in een ander forum zei iemand dat ie die pleister op z'n moest plakken......hahahaha
quote:Maar dat deed michael jackson toch ook ??? en kijk eens hoe populair hij WAS !!!!!!
Op zondag 8 december 2002 18:17 schreef HeatWave het volgende:
Wat een prutplaat...dat"oh" om de 2 sec is reden genoeg om de radio subiet uit te zetten.
In the bin!!!!
quote:Hmmm, oneens, MJ heeft hele goeie nummers gemaakt, en gewoon gezongen, hij had wel kreetjes tussen zijn teksten door, maar hij zong wel. Kwelly brabbelt en uhuh't ALLEEN MAAR..
Op zondag 8 december 2002 18:23 schreef ZTiK het volgende:[..]
Maar dat deed michael jackson toch ook ??? en kijk eens hoe populair hij WAS !!!!!!
quote:Ik zag de sarcastische toon wel, maar dat weerhield mij er niet van even lekker mijn gal te spuwen over deze verspilling van geluidsgolven..
Op zondag 8 december 2002 18:28 schreef DeStedebouwer het volgende:
Beetje jammer dat velen hier de grap niet vatten
[sub]ja ik weet dat de topicstarter srcstsch was[/sub]
[sub]ja ik weet ook dat de subtags het niet doen[/sub]
quote:Misschien bedoelt ie een ander nummer van hun dat wij nog niet kennen
Op zondag 8 december 2002 18:10 schreef DimeBag het volgende:
Wat een geweldig orgineel nummer zonder irritante gejatte samples ! Hier wordt weer eens duidelijk dat de musen nog voortleven in het godenrijk ! Jammer dat het nooit op de radio gedraaid wordt. Die warme muzikale stem van Nelly vormt 1 geheel met de harmonische stem van Kelly...Hmmmmmmmmm genieten !
quote:Echt niet er is zoveel slechter gemaakt nog.
Op zondag 8 december 2002 18:57 schreef StarGazer het volgende:
ik word agressief van die plaat en wil mezelf/anderen wat aandoen zodra dat nummer op de radio whatever komt. Dit is echt de meest verschrikkelijke plaat OOIT.
Destiny child bagger
Alicia keys met haar toonwisselende uithalen
Missy Elliot met haar in elkaar in de bek spuug nummer
Er is zo veel crap waar je eigenlijk een operatie aan je gehoor voor moet krijgen als je dat goed vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |