Hm oké. Is niet van lease ofzo opgelegd die auto?quote:
lul niet je bent zelf ook zoeen toks toks gore heftruck rukkerquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:17 schreef NoelGallagher het volgende:
kun je nagaan dat het gros van Nederland uit zulke tokkies bestaat
quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
lul niet je bent zelf ook zoeen toks toks gore heftruck rukker
echt hequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet een wagenpark van minstens 20 auto's hebben
Waarover?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:44 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he
weet jij trouwens al wat meer? ;s
Zelf trapt ie alles neer als ie lam en drugged out is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
lul niet je bent zelf ook zoeen toks toks gore heftruck rukker
ben je psychiatrisch?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week volgend gesprek
wat duurt dat lang joh..quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week volgend gesprek
altijd dusquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelf trapt ie alles neer als ie lam en drugged out is.
he?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nou eh ik sta voorlopig op lijst bij Delta
Jups... Ze moeten met elkaar overleggen en kennelijk hebben ze daar 2 week voor nodig en dan komt uitnodiging op mat en dat is dan pas over 2 weken want dan hebben ze ruimte en dan gesprekkie van weet ik veel hoe lang. Kwartiertje misschien en dan wachten tot volgend afspraakquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nou eh ik sta voorlopig op lijst bij Delta
ja moet je gewoon doen, anders zetten ze je steeds onderaan de lijst joh ;squote:Op woensdag 18 januari 2017 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups... Ze moeten met elkaar overleggen en kennelijk hebben ze daar 2 week voor nodig en dan komt uitnodiging op mat en dat is dan pas over 2 weken want dan hebben ze ruimte en dan gesprekkie van weet ik veel hoe lang. Kwartiertje misschien en dan wachten tot volgend afspraak
Ga wel vragen of ze beetje tempo erin kunnen zetten joh, duurt al veels te lang
Gelukkig ben ik dat nooitquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelf trapt ie alles neer als ie lam en drugged out is.
Hoequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Had vandaag weer last van een creepster in de metro
Hoeren
Keek ze naar beneden toen ze langsliep?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeren
weet je ook eens hoe dat isquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeren
Meisje heeft hem zeker perongeluk aangekeken bij t instappen. Meteen Dima helemaal van slag.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |