Ga ik later ook doen hoor met de boys sorry alvastquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook een bankje hier aan de boulevard. Zitten in de zomer altijd opa's met hun scootmobiel en scooters. Kijken elk meisje wat langs komt uitgebreid en schaamteloos na.bah bah bah
Neequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga ik later ook doen hoor met de boys sorry alvast
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik boos? Ik lees al jaren haar dms in zijn inbox. Ik weet hoe het zit. Pols soms om te checken hoe ze reageert en ze verdraait shit.
Ik vind ze beiden inmiddels wel bij elkaar passen. Beetje low life.
Kom hem dan persoonlijk in elkaar timmeren met mijn rolator en handtas hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]denken dat je iets te zeggen hebt omdat je een relatie met iemand hebt
Ik weet niet waar dit over gaat maar klinkt goed. Meer?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik boos? Ik lees al jaren haar dms in zijn inbox. Ik weet hoe het zit. Pols soms om te checken hoe ze reageert en ze verdraait shit.
Oh oke maar wij hadden het dus niet specifiek alleen over deze situatie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel zo aangenaam op de fiets bij temperaturen onder 0.
Niet verwacht zeg dat ze shit verdraaidquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bekquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:24 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam gisteren twee mannen tegen op de fiets. Typische tokkie-uitstraling met blikje bier in de hand, joggingpak en airmax skoentjes. Een van die gasten bleef maar om kijken tot ik voorbij fietste. Ik moet daar echt van kotsen.Straks zijn het van die Dima types en krijgen ze een harde plasser van oogcontact.
heb de indruk dat jij degene bent die oversekst isquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:50 schreef xcachet het volgende:
Dus Che_ laat stimo meelezen in zijn dm-inbox. Als dat geen neuken wordt.
Ontkenningsfase. Altijd de eerste fase.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reageert later wel. Vind t prima. Che zal ook zeggen is niet waar.
Snap t wel. Privacy en shit.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:51 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb de indruk dat jij degene bent die oversekst is
waar het hart vol van is...quote:
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:51 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb de indruk dat jij degene bent die oversekst is
Die dan vervolgens hier de strekking van de inhoud openbaart. Je moet het lef maar hebben. Pure achterklap.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:50 schreef xcachet het volgende:
Dus Che_ laat stimo meelezen in zijn dm-inbox. Als dat geen neuken wordt.
Boeit niet. Tis alleen fijn om iemands ware gezicht te kennen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ach kan ook zijn dat stimo zegt van wat zijn jullie serieus, was grapje, etc.
Zou ook niet de eerste keer zijn
nee, ik vind het allemaal een beetje te veel moeitequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?
Het is wel zo dat men negatieve roddels altijd meteen voor waarheid neemt. En iets positiefs in twijfel trekt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ach kan ook zijn dat stimo zegt van wat zijn jullie serieus, was grapje, etc.
Zou ook niet de eerste keer zijn
Dat hebben zij zelf gedaan vorige keer. Ik gaf alleen aan wat wel/niet klopt?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die dan vervolgens hier de strekking van de inhoud openbaart. Je moet het lef maar hebben. Pure achterklap.
Ah jammer je was goed op weg volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
nee, ik vind het allemaal een beetje te veel moeite
Dat sowieso.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeit niet. Tis alleen fijn om iemands ware gezicht te kennen.
Veereli?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?
onderzoeksdag. En de kleine pauze is al bijna afgelopen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen mozy. Is de kleine pauze al aangebroken?
'Ja maar, ja maar, zij hep gezegd dit dat.'quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hebben zij zelf gedaan vorige keer. Ik gaf alleen aan wat wel/niet klopt?
Nee, de nog elegantere Vera166 (ofzo).quote:
Ja, dat is ook leukerquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is wel zo dat men negatieve roddels altijd meteen voor waarheid neemt. En iets positiefs in twijfel trekt.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen mozy. Is de kleine pauze al aangebroken?
heb liever dat ze haar eigen leven leidt dan dat ik ze gebonden houdt aan Fokquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah jammer je was goed op weg volgens mij.
Nee jouw dagboekposts zijn idd publiekstrekkersquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
'Ja maar, ja maar, zij hep gezegd dit dat.'
Wat een ouwewijvengelul joh.
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
onderzoeksdag. En de kleine pauze is al bijna afgelopen.
Wel beter quotemateriaal.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee jouw dagboekposts zijn idd publiekstrekkers
Nobel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb liever dat ze haar eigen leven leidt dan dat ik ze gebonden houdt aan Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |