dankjewelquote:
Wat een ellende gisteren hequote:Op woensdag 18 januari 2017 08:54 schreef Drug het volgende:
[..]
ja joh met auto is niet te doen om amsterdam binnenstad te komen
nee ik heb niet zo lang haarquote:
kan maar zo, kom er bijna nooitquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:54 schreef Drug het volgende:
[..]
ja joh met auto is niet te doen om amsterdam binnenstad te komen
Besef me net, toen jij gisteren postte dat je een 9,5/10 was moest ik zo zeggen van "wie stelt moet bewijzen"quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ging je maar direct weer weg.
HAHAHA
Hmmmmmmquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben lekker in mn best blijven liggen, dus vond het niet zo erg
Waarom?quote:
Oh. Ik reed over de ring zonder straatverlichting of matrixborden. Was wel apartquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben lekker in mn best blijven liggen, dus vond het niet zo erg
Dat ken je toch wel van waar je vandaan komt? Die donkere stukken snelweg op de Veluwe.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh. Ik reed over de ring zonder straatverlichting of matrixborden. Was wel apart
echt nietquote:
Ja hoor, was wel gek om dat midden in de stad mee te makenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel van waar je vandaan komt? Die donkere stukken snelweg op de Veluwe.
haha ja ik snap hem grappigquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Besef me net, toen jij gisteren postte dat je een 9,5/10 was moest ik zo zeggen van "wie stelt moet bewijzen"
Aangezien je SJD studeert
Snapje?
aaaaaaaahw vind dat zo'n heerlijk liedje hequote:
Kan nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb volgens mij spierballen gekweekt door autoruiten te krabben
Dan ben je niet dik genoegquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:05 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kan je het koud hebben als je dik bent?
Mijn vet is niet effectief.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:05 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kan je het koud hebben als je dik bent?
Waarom Captur?quote:
Mijn benen ookquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:11 schreef Kurovski het volgende:
Fietsen of skaten vanmiddag, that's the question. Zit er voorlopig nog vrij glad uit.
Skaten natuurlijk, fietsen kan wel weer wanneer skaten er door weersomstandigheden niet inzit.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:11 schreef Kurovski het volgende:
Fietsen of skaten vanmiddag, that's the question. Zit er voorlopig nog vrij glad uit.
Op inlines is het vrij slippery nu. Even afwachten hoe het er om 12u uitziet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Skaten natuurlijk, fietsen kan wel weer wanneer skaten er door weersomstandigheden niet inzit.
Fietsen kan elke dag, ik fiets dagelijks twee keer 10 km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |