Boeit niet. Tis alleen fijn om iemands ware gezicht te kennen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ach kan ook zijn dat stimo zegt van wat zijn jullie serieus, was grapje, etc.
Zou ook niet de eerste keer zijn
nee, ik vind het allemaal een beetje te veel moeitequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?
Het is wel zo dat men negatieve roddels altijd meteen voor waarheid neemt. En iets positiefs in twijfel trekt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ach kan ook zijn dat stimo zegt van wat zijn jullie serieus, was grapje, etc.
Zou ook niet de eerste keer zijn
Dat hebben zij zelf gedaan vorige keer. Ik gaf alleen aan wat wel/niet klopt?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die dan vervolgens hier de strekking van de inhoud openbaart. Je moet het lef maar hebben. Pure achterklap.
Ah jammer je was goed op weg volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
nee, ik vind het allemaal een beetje te veel moeite
Dat sowieso.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeit niet. Tis alleen fijn om iemands ware gezicht te kennen.
Veereli?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?
onderzoeksdag. En de kleine pauze is al bijna afgelopen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen mozy. Is de kleine pauze al aangebroken?
'Ja maar, ja maar, zij hep gezegd dit dat.'quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hebben zij zelf gedaan vorige keer. Ik gaf alleen aan wat wel/niet klopt?
Nee, de nog elegantere Vera166 (ofzo).quote:
Ja, dat is ook leukerquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is wel zo dat men negatieve roddels altijd meteen voor waarheid neemt. En iets positiefs in twijfel trekt.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen mozy. Is de kleine pauze al aangebroken?
heb liever dat ze haar eigen leven leidt dan dat ik ze gebonden houdt aan Fokquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah jammer je was goed op weg volgens mij.
Nee jouw dagboekposts zijn idd publiekstrekkersquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
'Ja maar, ja maar, zij hep gezegd dit dat.'
Wat een ouwewijvengelul joh.
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
onderzoeksdag. En de kleine pauze is al bijna afgelopen.
Wel beter quotemateriaal.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee jouw dagboekposts zijn idd publiekstrekkers
Nobel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb liever dat ze haar eigen leven leidt dan dat ik ze gebonden houdt aan Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |