Hoe durft zequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meisje heeft hem zeker perongeluk aangekeken bij t instappen. Meteen Dima helemaal van slag.
Kan ook een andere reden zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:24 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam gisteren twee mannen tegen op de fiets. Typische tokkie-uitstraling met blikje bier in de hand, joggingpak en airmax skoentjes. Een van die gasten bleef maar om kijken tot ik voorbij fietste. Ik moet daar echt van kotsen.Straks zijn het van die Dima types en krijgen ze een harde plasser van oogcontact.
Ja? probeert Che_ het weer?quote:
Gewoon even voelen, weet je het zeker.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:24 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam gisteren twee mannen tegen op de fiets. Typische tokkie-uitstraling met blikje bier in de hand, joggingpak en airmax skoentjes. Een van die gasten bleef maar om kijken tot ik voorbij fietste. Ik moet daar echt van kotsen.Straks zijn het van die Dima types en krijgen ze een harde plasser van oogcontact.
Ook een bankje hier aan de boulevard. Zitten in de zomer altijd opa's met hun scootmobiel en scooters. Kijken elk meisje wat langs komt uitgebreid en schaamteloos na.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook een andere reden zijn natuurlijk...
Nou echt hoor, gelijk het gevang in met zulkenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook een bankje hier aan de boulevard. Zitten in de zomer altijd opa's met hun scootmobiel en scooters. Kijken elk meisje wat langs komt uitgebreid en schaamteloos na.bah bah bah
Ahhhhh dus het was toch wel Che_quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Als Che zijn nmr aan Crip geeft terwijl hij haar niet moet ben ik er wel klaar mee.
Op naar nieuwe hunks.
Vind het intimiderendquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou echt hoor, gelijk het gevang in met zulken
Ja, snap het wel... vooral als je wat luchtiger gekleed bent, maar zal nooit veranderen want mannenquote:
Ja dat laatste snap ik. Maar zij zitten er echt met een man of 8. Allemaal 65+. Ook als je niet luchtig of schaars gekleed bent. Zin om al die bankjes die daar staan af te fikken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap het wel... vooral als je wat luchtiger gekleed bent, maar zal nooit veranderen want mannen
Denk dat cachet gewoon een winterjas aan had.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap het wel... vooral als je wat luchtiger gekleed bent, maar zal nooit veranderen want mannen
Maar zo kortzichtig, klansloos en dom als ik weet niet wat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees al eeuwen soms zijn dms hoor. Hahaahahaaahhahaha
Hij gaf een paar fake nummers en wilde weten of zij al die nummers zou afgaan met whatsapp berichten en dat deed zij. Denk dat als hij zou happen zij sws hem wil. Che is best knap nml.
Waar is die gast die je na de hele nacht seks spierpijn gaf?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
Maar hij valt niet op Crip. Ik ben meer zijn smaak.
Nee dat is Noel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zo kortzichtig, klansloos en dom als ik weet niet wat.
Dat was n grapje gurlquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar is die gast die je na de hele nacht seks spierpijn gaf?
Ja, dat denk ik ook. Zoiets zei ze ook hier, alleen omdat jij boos werd ze er niet mee door ging.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees al eeuwen soms zijn dms hoor. Hahaahahaaahhahaha
Hij gaf een paar fake nummers en wilde weten of zij al die nummers zou afgaan met whatsapp berichten en dat deed zij. Denk dat als hij zou happen zij sws hem wil. Che is best knap nml.
Waarom?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat cachet gewoon een winterjas aan had.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat laatste snap ik. Maar zij zitten er echt met een man of 8. Allemaal 65+. Ook als je niet luchtig of schaars gekleed bent. Zin om al die bankjes die daar staan af te fikken.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
Maar hij valt niet op Crip. Ik ben meer zijn smaak.
Wat een ironische uitspraak.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:17 schreef NoelGallagher het volgende:
kun je nagaan dat het gros van Nederland uit zulke tokkies bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |