auto sleutels ook, samen met de auto papieren.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:36 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Twee tosti's in zijn kontzakken
Bibi in de andere zak, flesje water in de vierde, en Brad is weer klaar voor de dagquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
auto sleutels ook, samen met de auto papieren.
Zo te zien is hij dus nog steeds moddervet, werkloos en maakt hij om 3 uur in de nacht doelloze ritjes. Stel je nog steeds allerlei eisen Braddie? Qua opleidingsniveau behoor je tot de laagste 10% van Nederland en dan moet je allang blij zijn als je uberhaupt werk kan vinden. Zeker met jouw persoonlijkheid.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 01:02 schreef Barrah het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking. Ik snap je punt nu beter. Had een oproep om even op zijn Twitter te kijken in dit geval wel gemogen?Meh, da's wel op het randje. Misschien erover maar afhankelijk van hoe dat gaat vooralsnog op het randjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:22 schreef Anton_Kluis het volgende:
Op Autoweek is hij weg en heeft al 11 dagen niks meer gepost:
http://www.autoweek.nl/fo(...)es=0,match_threads=0
Dan mis je dat stukje drama toch wel maar hier gaat de show verder dus
Komt omdat daar alleen sufkutten zitten. Wie zit er nou op een forum om te praten over auto'squote:Op donderdag 19 januari 2017 13:22 schreef Anton_Kluis het volgende:
Op Autoweek is hij weg en heeft al 11 dagen niks meer gepost:
http://www.autoweek.nl/fo(...)es=0,match_threads=0
Dan mis je dat stukje drama toch wel maar hier gaat de show verder dus
Ik ben verbaasd over hoeveel invloed al dat cosmetica wel niet kan hebben op iemands uiterlijkquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:17 schreef Buurtzwaan het volgende:
Brrr, die geschminkte wenkbrauwen![]()
Doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
Braddie zou dat wel kunnen hebben, zulke wenkbrauwen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:17 schreef Buurtzwaan het volgende:
Brrr, die geschminkte wenkbrauwen![]()
Doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
Voor de hele laag make-up ziet ze er ook knap uit. Alleen de make-up zorgt voor een masker-effect.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:39 schreef Grillz het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd over hoeveel invloed al dat cosmetica wel niet kan hebben op iemands uiterlijk
Ben bang dat het er zo gaat uitzienquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Braddie zou dat wel kunnen hebben, zulke wenkbrauwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet er beter warrig bij mannen uit dan zeer verzorgd.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:59 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ben bang dat het er zo gaat uitzien
WTF is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet er beter warrig bij mannen uit dan zeer verzorgd.![]()
zo dom is hij niet volgens mijquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:00 schreef Sander166 het volgende:
Qua opleidingsniveau behoor je tot de laagste 10% van Nederland
Volgens mij heeft hij niks qua papieren dus voor een statistiek behoort hij inderdaad tot die 10%. Maar dat hij niet dom is zien we allemaal. Hij doet wat hij wil, wanneer hij wil en hij krijgt er nog een maandelijkse vergoeding voor ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:04 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
zo dom is hij niet volgens mij
Praktijkschool, dan behoor je niet bepaald tot de slimsten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:04 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
zo dom is hij niet volgens mij
Braddie oogt minimaal HBO vind ik (wat ik nu een beetje van hem zie)... er zijn wel meer die hun potentie niet benutten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:01 schreef DoubleDip het volgende:
Praktijkschool, dan behoor je niet bepaald tot de slimsten.
Of je hebt enorme problemen. Maar praktijkschool is voor mensen die geen vmbo basis diploma kunnen halen. Dat zal dan wel de onderste 10% zijn lijkt me.
IQ en opleidingsniveau zijn dan ook niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:07 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Braddie oogt minimaal HBO vind ik (wat ik nu een beetje van hem zie)... er zijn wel meer die hun potentie niet benutten.
Ja dit, boven een bepaald IQ mag je niet naar de praktijkschool.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
IQ en opleidingsniveau zijn dan ook niet hetzelfde.
Roep dat maar niet te hard hier op FOK!quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
IQ en opleidingsniveau zijn dan ook niet hetzelfde.
je denkt dus echt dat hij een laag iq heeftquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit, boven een bepaald IQ mag je niet naar de praktijkschool.
Echt?quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit, boven een bepaald IQ mag je niet naar de praktijkschool.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:17 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
je denkt dus echt dat hij een laag iq heeft
Ik had vroeger ook een klasgenoot die praktijkschoolniveau had, of misschien net vmbo basis. Maar het zijn niet allemaal Downies hoor. Iemand hier had een keer onderzoek gedaan naar hoe het zat op zo'n school en ik geloof dat je IQ tussen de 70 en de 80 of zoiets moest liggen om toelaatbaar te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk ook niet dat Braddie nou heel erg dom is (HBO niveau geef ik hem ook niet overigens.) maar zo dom had ik hem niet ingeschat.
Dat is echt heel erg laag... Ik geloof dat Forrest Gump een IQ van 73 had (ik weet dat hij niet echt is, maar als een soort van vergelijking.)quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:22 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een klasgenoot die praktijkschoolniveau had, of misschien net vmbo basis. Maar het zijn niet allemaal Downies hoor. Iemand hier had een keer onderzoek gedaan naar hoe het zat op zo'n school en ik geloof dat je IQ tussen de 70 en de 80 of zoiets moest liggen om toelaatbaar te zijn.
alsof hbo al zo hoog is.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk ook niet dat Braddie nou heel erg dom is (HBO niveau geef ik hem ook niet overigens.) maar zo dom had ik hem niet ingeschat.
Dat kan, dan verschillen we gewoon van mening. Is niet erg toch?quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
alsof hbo al zo hoog is.![]()
ik schat hem minstens op het intelligentere deel van hbo. misschien wel wo.
nee, slechts interessant.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat kan, dan verschillen we gewoon van mening. Is niet erg toch?
Ik absoluut niet. Daar doet hij te veel domme dingen voor. Hij zal geen enorme josti zijn denk ik, maar hbo is denk te hoog, denk eerder mbo. Braddie lijkt me niet iemand die goed kan leren.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
alsof hbo al zo hoog is.![]()
ik schat hem minstens op het intelligentere deel van hbo. misschien wel wo.
Intelligentie en hoe goed je kunt leren zijn twee verschillende dingen. Maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:25 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Daar doet hij te veel domme dingen voor. Hij zal geen enorme josti zijn denk ik, maar hbo is denk te hoog, denk eerder mbo. Braddie lijkt me niet iemand die goed kan leren.
dat zegt niks. en ja, autisten doen wel meer domme dingen. zijn vaak ook zeer intelligent op andere vlakken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:25 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Daar doet hij te veel domme dingen voor. Hij zal geen enorme josti zijn denk ik, maar hbo is denk te hoog, denk eerder mbo. Braddie lijkt me niet iemand die goed kan leren.
Ja oke, maar als ik hem zo zie denk ik niet dat ie hbo aankan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:27 schreef Barrah het volgende:
[..]
Intelligentie en hoe goed je kunt leren zijn twee verschillende dingen. Maar ik denk dat je gelijk hebt.
Klopt, maar ik zie het niet gebeuren dat ie hbo gaat doen. Die praktijkschool is ook niet voor niks geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:28 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
dat zegt niks. en ja, autisten doen wel meer domme dingen. zijn vaak ook zeer intelligent op andere vlakken.
Niet vaak, af en toe. Idiots savants zijn tamelijk zeldzaam.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:28 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
dat zegt niks. en ja, autisten doen wel meer domme dingen. zijn vaak ook zeer intelligent op andere vlakken.
geen idee wat hij gaat doen. gaat om wat ie kan/kon... potentie.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:29 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja oke, maar als ik hem zo zie denk ik niet dat ie hbo aankan.
[..]
Klopt, maar ik zie het niet gebeuren dat ie hbo gaat doen. Die praktijkschool is ook niet voor niks geweest natuurlijk.
Hangt er vanaf of het bijv 30+ of 48+ is.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:38 schreef ikwordtergekvan het volgende:
hoeveel gram Verzadigd Vet zit in die kaas?
misschien is het slankiequote:Op donderdag 19 januari 2017 16:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het bijv 30+ of 48+ is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |