Post namens een gebande dit toch?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:19 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Braad reageert via twitter
[ afbeelding ]
nee hier zo tekeer gaan over braddie is sjiekquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:21 schreef Moira. het volgende:
Bij een gemis aan postrechten op FOK! heb je gelukkig altijd Twitter nog
Heujjeee jij bent zeker niet in WEB geweest ofwa?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hier zo tekeer gaan over braddie is sjiekpot en ketel dit
namens De Braadt jaquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Post namens een gebande dit toch?
ik heb er zelfs gepostquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heujjeee jij bent zeker niet in WEB geweest ofwa?
Ik voel me het tegengestelde van aangesprokenquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er zelfs gepost
Maar doe nog maar even sneren naar de gebande brad is stoer
niet voor niks gebandquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er zelfs gepost
Maar doe nog maar even sneren naar de gebande brad is stoer
als jij je maar goed voeltquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik voel me het tegengestelde van aangesproken
dat praat niks goed hoor droeftoeterquote:
welk 'niks'? wat hier staat zijn zijn eigen woorden.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat praat niks goed hoor droeftoeter
ja daar had ik het overquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:29 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
welk 'niks'? wat hier staat zijn zijn eigen woorden.
hij maakt die filmpjes nota bene voor fok.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar had ik het over![]()
Ga slapen want je hersens zijn al naar bed
ga naar bedquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:32 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
hij maakt die filmpjes nota bene voor fok.
wie kijkt er anders naar?
Heee dat is maikuul van de c1kquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:00 schreef MCH het volgende:
Deze Fok!ker wist tien jaar geleden al dat vloggen omstreeks 2015 hip zou worden. Eindbaas!!!
wie kijken en reageren dan denk jij? waarom reageert hij op wat hier staat?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga naar bed![]()
Hij maakt filmpjes omdat hij wil vloggen niet perse voor fok
ja gek dat er ook fokkers kijken die hem al 7 jaar obsessief volgen.... betekent niet dat hij het voor hun doetquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:38 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
wie kijken en reageren dan denk jij? waarom reageert hij op wat hier staat?
waar komen die views vandaan dan anders dan fokquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gek dat er ook fokkers kijken die hem al 7 jaar obsessief volgen.... betekent niet dat hij het voor hun doet
waarom zou hij reageren als er over hem wordt gepost wat raadsel zeg, poe hee_!
Maastricht nog altijd, kom hem wel eens tegen in de stadquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:38 schreef leolinedance het volgende:
Boohhh mis maikuuul wel man. Waar is die gast?
je weet dat er nog zoiets als internet is naast fok? Gebruik het eens en leer watquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:44 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waar komen die views vandaan dan anders dan fok
zonder fok was het views aantal rond de 10. misschien 20 voor de twingo.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat er nog zoiets als internet is naast fok? Gebruik het eens en leer wat![]()
Je kan natuurlijk ook hier blijven janken over brad als een echte held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |