maar waarom zou je het een knappe dame moeten noemen of juist benoemen dat ze het niet is?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:27 schreef possetje het volgende:
[..]
umm ze heeft niet ) als voorbeeld ' de Emma Watson classyness!
Niet van mij, die moet je verdienenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:27 schreef HPLC het volgende:
Wauw, ik krijg allemaal hartjes in mijn fobo
Ik ben altijdquote:
HAAL WEGquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh, crewlid noemen ze dat.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef possetje het volgende:
[..]
ik durf te beweren dat ik in mijn leven knappere vriendinnen als jij heb gehad! ±'
Je kent me nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef possetje het volgende:
[..]
ik durf te beweren dat ik in mijn leven knappere vriendinnen als jij heb gehad! ±'
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
jaaaaaa, ik heb de kamer![]()
![]()
![]()
![]()
nu al zin om alles in te pakken
Feliquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat heb jij te bieden danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:31 schreef possetje het volgende:
nou ja ok al mn exen waren wel heel knap maar meestal met kutkarakter
hoeveel m2 voor hoeveel euroquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd. Doe Bob de groetenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankjewel liefjesquote:
Gefeliciteerd! Heb je het gevraagd?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je het gevraagd?
hij is possetje, likeur koning en uniek persoonquote:
Hmmm ja, dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Thanks
Nee, toch wel zielig zo'n kat op een kamer
Dek je spiegel gewoon af danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
geen zin om te slapen, angst ofzo pfff
ben ontzettend onrustig
naast een paar negatieve eigenschapjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |