Ga eens werken manquote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Yup, ik liet hem. Zosk zei jatten, ik zei neuhhh gentleman
Netjes. Bedankt hier voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Yup, ik liet hem. Zosk zei jatten, ik zei neuhhh gentleman
En dan al die shit aanpassen zeker? geen zin in.quote:
gewoon laten staanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan al die shit aanpassen zeker? geen zin in.
Ja idd net zomer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:02 schreef Kurovski het volgende:
Zie geen moer op m'n scherm. Even jaloeziën dichtdoen. Veel te mooi weer.
weetje wat, doe inderdaad maar zo`n kanker slotje!, donder straal lekker in elkaar...quote:
Nee, die tijd is geweest.quote:
Deze was mooi, iddquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weetje wat, doe inderdaad maar zo`n kanker slotje!, donder straal lekker in elkaar...
alsof ik het lekker vind dat ik nooit geloofd wordt, en dat het allemaal zo achterlijk door elkaar loopt!
Van breaking bad?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
dr is nu zo een meisje online die lijkt op die skye bitch
Doe jij nou gewoon eens een keer normal klootvioolquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:00 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje al twee kneuzen in 1 bedrijf, dat dat nog niet failliet is.
Nee hij bedoeld denk ik Skye die altijd 10.000 keer hier wordt gepost.quote:
Volgens mij tijdens jouw ban ook tijdje geprobeerd maar er zijn genoeg die hem constant weghalen of verneuken dus heeft ook geen zin.quote:
ja i knowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld denk ik Skye die altijd 10.000 keer hier wordt gepost.
Zonde. Zo'n top op hoort wel bij de scquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens jouw ban ook tijdje geprobeerd maar er zijn genoeg die hem constant weghalen of verneuken dus heeft ook geen zin.
Die heet toch Skyler?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja i knowmaar omdat iederee skye van BB zo haat
Eens en was ook zeer fijn voor mijn autisme.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zonde. Zo'n top op hoort wel bij de sc
Grote mond he als er nog zo'n burgerlulletje is om mee te praten met je godverdommequote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe jij nou gewoon eens een keer normal klootviool
die hotdogs daar zijn kingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net een saucijzenbroodje gehad van de Hema.
hotdogkitjesquote:
Heb ik altijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Grote mond he als er nog zo'n burgerlulletje is om mee te praten met je godverdomme
Tuurlijk had ik hem wat eerder willen verlossen, maar ik kon het zelf nog niet omdat ik hem liever een natuurlijke dood wou geven dan zo`n kanker spuitje bij de dierenarts.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze was mooi, iddvandaag al paar keer gelezen.
En nu heeft hij weer een hondje.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik hem wat eerder willen verlossen, maar ik kon het zelf nog niet omdat ik hem liever een natuurlijke dood wou geven dan zo`n kanker spuitje bij de dierenarts.
Nu dit topic
Doe dit nou niet, anders word ama weer boos.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik hem wat eerder willen verlossen, maar ik kon het zelf nog niet omdat ik hem liever een natuurlijke dood wou geven dan zo`n kanker spuitje bij de dierenarts.
Nu dit topic
welk topic is datquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu dit topic
Topic van mijn kattenquote:
Zou je niet zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ik was eerst probraddie maar nu ben ik 100% antibrad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |