Jawel jawelquote:
Hehquote:
Haha die heb je van Michael van Praag gejat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff een van m'n beste vertegenwoordigers is overleden
(Nu moet jij vragen wat hij had)
verpest de grap nou niet ik ga wel weer naar klbquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha die heb je van Michael van Praag gejat.
Wat had ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verpest de grap nou niet ik ga wel weer naar klb
Wat precies? Beetje loze uitspraak ditquote:
negersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat precies? Beetje loze uitspraak dit
Wat zit in hun genen bedoel ikquote:
Veel negers claimen nu idd dat ze zo zijn gebreed eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was in vegas toen zo'n sporttipper die zei dat afro amerikanen goed konden sporten omdat het in hun genen was geramd door slavenhouders.
Maar ben zn naam kwijt.
Is berooid overleden.
In de jaren '80 was dat not done om te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel negers claimen nu idd dat ze zo zijn gebreed eigenlijk.
quote:The black is a better athlete to begin with because he's been bred to be that way, because of his high thighs and big thighs that goes up into his back, and they can jump higher and run faster because of their bigger thighs and he's bred to be the better athlete because this goes back all the way to the Civil War when during the slave trade … the slave owner would breed his big black to his big woman so that he could have a big black kid
Ja maar tig generaties later is dat toch niet logisch? Lijkt mij danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was in vegas toen zo'n sporttipper die zei dat afro amerikanen goed konden sporten omdat het in hun genen was geramd door slavenhouders.
Maar ben zn naam kwijt.
Is berooid overleden.
Zoveel generaties zal dat over het algemeen nog niet zijn hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar tig generaties later is dat toch niet logisch? Lijkt mij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |