Dat is juist fucking leukquote:Op dinsdag 17 januari 2017 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Praten over series is best gay eigenlijk
Discussiėren over personages, verhaallijnen etc. Diepere lagen ontdekken in de serie en hoe andere mensen iets hebben geļnterpreteerd.quote:
Iedereen heeft hetzelfde gezien. Zodra ik een keer heb verteld wat mijn favoriete personage is in een serie is dat bij de volgende serie hetzelfde soort personage. Dat lijken mij zeer saaie conversatiesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Discussiėren over personages, verhaallijnen etc. Diepere lagen ontdekken in de serie en hoe andere mensen iets hebben geļnterpreteerd.
Is juist een perfect conversatiemiddel, vind het interessanter dan over muziek of vloggers oid praten
Iedereen kijkt er met een andere blik naar natuurlijk, vind andere personages interessanter. En daar kan je dan over discussiėren. Maar theorieėn uitwisselen is natuurlijk het leukste, al is dat meer bij series als Game of Thrones waar er zoveel verhaallijnen zijn en zoveel foreshadowing is. Dat is gewoon tof, kan soms met onbekenden ineens uren over GoT praten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen heeft hetzelfde gezien. Zodra ik een keer heb verteld wat mijn favoriete personage is in een serie is dat bij de volgende serie hetzelfde soort personage. Dat lijken mij zeer saaie conversaties
Weer een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje, jij ook gefeliciteerd met je relatie
Nee tjacka lult maar wat. Same old same oldquote:
Bevalt het nog wel daar?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tjacka lult maar wat. Same old same old
Jawel jawelquote:
Hehquote:
Haha die heb je van Michael van Praag gejat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff een van m'n beste vertegenwoordigers is overleden
(Nu moet jij vragen wat hij had)
verpest de grap nou niet ik ga wel weer naar klbquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha die heb je van Michael van Praag gejat.
Wat had ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verpest de grap nou niet ik ga wel weer naar klb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |