abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168209797
Net 2 tickets naar Parijs geboekt via cheaptickets (bij de vliegmaatschappij Transavia)
Kwam er snel daarna achter dat ik in automatisme mijn eigen voornaam en die van mijn vriend heb genoteerd ipv onze officiele doopnamen (die op je paspoort staan).
Ik heb geen zin om bakken met geld te betalen om dit te wijzigen, aangezien de tickets juist lekker goedkoop waren (70 per stuk), maar wil natuurlijk wel graag naar Parijs.
Kan ik het beste cheaptickets bellen, Transavia, of Schiphol om te vragen of dit een probleem is en opgelost kan worden etc? Las op internet dat het soms ook bij goedkope maatschappijen kosteloos gewijzigd kan worden, dus daar hoop ik natuurlijk op. Durf niet echt het risico te nemen niks te ondernemen en dat we dan niet onze vlucht inmogen volgende maand.
Stom stom stom,
Iemand tips?
pi_168209910
Ik zou vliegmaatschappij bellen. Als je schiphol belt laten ze je sws verplichten om het te wijzigen als het moet.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168209927
TIL that a British man who needed to fix a typo on a plane ticket found it was cheaper to change his name & get a new passport than pay the airline's name-change fee - so he did it.

https://www.reddit.com/r/(...)eeded_to_fix_a_typo/
<hr>
pi_168209981
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:22 schreef SecretPret het volgende:
Ik zou vliegmaatschappij bellen. Als je schiphol belt laten ze je sws verplichten om het te wijzigen als het moet.
Bedankt! Ja dat kan ik me wel voorstellen. Dan ga ik dat doen!
pi_168210236
Ik had dit ook afgelopen zomervakantie. Heb het laten wijzigen voor een tientje ofzo bij Transavia... maar ze hebben er bij geen enkele luchthaven naar gekeken, dus had het niet hoeven doen. Bij ons ging het wel maar om een verkeerde letter, dat zou kunnen schelen.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_168211032
Vliegen naar Parijs? Is de trein niet goedkoper?

OT: waarom zou je Schiphol bellen? Die heeft niks met jouw naam te maken.
Vliegtuigmaatschappij bellen is het beste. Die kunnen je ook meteen vertellen of het geld kost en zo ja, hoeveel. Afhankelijk van de voorwaarden van het ticket en hoe veel de naam gewijzigd moet worden, zal het al dan niet mogelijk zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 00:18:25 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168211041
KAA > TRV
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_168213236
Voornaam mag geloof ik gewoon en dan achternaam.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_168213272
Vlieg-n00b gespot.. :') hoe moeilijk kan het zijn..
Sue Me
pi_168213350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:04 schreef Staaf het volgende:
Vlieg-n00b gespot.. :') hoe moeilijk kan het zijn..
Kom op nou. TS maakt en fout en probeert dat recht te zetten. Ga maar terug naar KLB.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_168213939
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:11 schreef miro86 het volgende:

[..]

Kom op nou. TS maakt en fout en probeert dat recht te zetten. Ga maar terug naar KLB.
Heb al meerdere tickets geboekt en altijd het goed gedaan, nu perongeluk verkeerd gedaan, zoals ik zelf al aangaf stom stom stom, maar nu op zoek naar een oplossing!
pi_168213949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Vliegen naar Parijs? Is de trein niet goedkoper?

OT: waarom zou je Schiphol bellen? Die heeft niks met jouw naam te maken.
Vliegtuigmaatschappij bellen is het beste. Die kunnen je ook meteen vertellen of het geld kost en zo ja, hoeveel. Afhankelijk van de voorwaarden van het ticket en hoe veel de naam gewijzigd moet worden, zal het al dan niet mogelijk zijn.
Thalys was niet goedkoper omdat we pas dit weekend bedachten dat we naar Parijs wilden!
pi_168214054
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:19 schreef annec het volgende:
Net 2 tickets naar Parijs geboekt via cheaptickets (bij de vliegmaatschappij Transavia)
Kwam er snel daarna achter dat ik in automatisme mijn eigen voornaam en die van mijn vriend heb genoteerd ipv onze officiele doopnamen (die op je paspoort staan).
Ik heb geen zin om bakken met geld te betalen om dit te wijzigen, aangezien de tickets juist lekker goedkoop waren (70 per stuk), maar wil natuurlijk wel graag naar Parijs.
Kan ik het beste cheaptickets bellen, Transavia, of Schiphol om te vragen of dit een probleem is en opgelost kan worden etc? Las op internet dat het soms ook bij goedkope maatschappijen kosteloos gewijzigd kan worden, dus daar hoop ik natuurlijk op. Durf niet echt het risico te nemen niks te ondernemen en dat we dan niet onze vlucht inmogen volgende maand.
Stom stom stom,
Iemand tips?
Bel naar Transavia en leg uit dat je binnen de afgelopen 24 uur geboekt hebt en een foutje gemaakt hebt i.v.m. de doopnaam.Thank me later :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 09:56:33 ]
pi_168214057
n
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:49 schreef annec het volgende:

[..]

Heb al meerdere tickets geboekt en altijd het goed gedaan, nu perongeluk verkeerd gedaan, zoals ik zelf al aangaf stom stom stom, maar nu op zoek naar een oplossing!
Had het tegen Staaf. Ik vond zijn reactie niet aardig.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_168214074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:56 schreef miro86 het volgende:
n

[..]

Had het tegen Staaf. Ik vond zijn reactie niet aardig.
Ja sorry ik had het ook tegen Staaf, verkeerde reactie gequoted, thanks!
pi_168214086
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bel naar Transavia en leg uit dat je binnen de afgelopen 24 uur geboekt hebt en een foutje gemaakt hebt i.v.m. de doopnaam.Thank me later :P
Thank youuuu, op moment dat je dit stuurde was ik dit precies aan het doen, en heb het aan laten passen, gratis! Echt heel netjes van Transavia!
pi_168214102
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:57 schreef annec het volgende:

[..]

Thank youuuu, op moment dat je dit stuurde was ik dit precies aan het doen, en heb het aan laten passen, gratis! Echt heel netjes van Transavia!
:D Mooi dat het opgelost is!
pi_168214908
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrr in Parijs, the city of love. >:)
pi_168215195
Bedankt allemaal voor de hulp en plezier gaan we zeker hebben!:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')