Jeetje, dagboek bijgehouden door al die jaren?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou jullie haatten elkaar eerst, werden toen vriendinnetjes en nu lijken jullie elkaar weer te haten
doe je toch alquote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens gaan bijhouden hoe de onderlinge relaties tussen users over de afgelopen jaren is geweest.
Drizztquote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. #3
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. #3
waarom quote je haar. donder op johquote:Op maandag 16 januari 2017 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je niet over mij praten alsjeblieft?
Solliciteer jij naar een permban?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:14 schreef FattieGonzales het volgende:
Even wat feiten op een rijtje:
- Sinds Vrijdag gestopt met 24/32 suikerklontjes + suikers die in frisdranken zitten door het nuttigen daarvan.
- 2 sneetjes brood als ontbijt én 2 als lunch en als ik eventueel rond 4-5 uur weer honger krijg een cup a soupje.
- 3 liter water per dag.
Ook ga ik mij in het voorjaar inschrijven in de sportschool hier in de buurt.
Dus nee Chai, ik vreet nog niet volop broodjes/bolletjes
Verder voel ik mij zéker wel energieker, vergeet niet dat ik tussen de 72 en 96! Suikerklontjes zou nuttigen normaliter he in 1 weekend alleen al pratende over de koffie, dus dit helpt wel degelijk mee, dat ik er nu mee gestopt ben cold turkey.
Je hebt altijd een 3 day hump, en als je die over bent gaat het allemaal prima.
Daarom dat ik mij de eerste 2 dagen vrij verrot voelde, gisteren alleen nog moeite had met wakker worden, en nu mijzelf echt heel chill voel.
Dus enough is enough.
Wat ook al in het Vloggen topic werd gezegd, ik zit nu in m`n topjaren van m`n leven, maar zo leef ik niet.. En ik wil graag wél gaan genieten van het leven, dus ik neem nu gewoon drastische maatregelen.
deze username en ot zijn echt te obvious trollquote:Op maandag 16 januari 2017 12:14 schreef FattieGonzales het volgende:
Even wat feiten op een rijtje:
- Sinds Vrijdag gestopt met 24/32 suikerklontjes + suikers die in frisdranken zitten door het nuttigen daarvan.
- 2 sneetjes brood als ontbijt én 2 als lunch en als ik eventueel rond 4-5 uur weer honger krijg een cup a soupje.
- 3 liter water per dag.
Ook ga ik mij in het voorjaar inschrijven in de sportschool hier in de buurt.
Dus nee Chai, ik vreet nog niet volop broodjes/bolletjes
Verder voel ik mij zéker wel energieker, vergeet niet dat ik tussen de 72 en 96! Suikerklontjes zou nuttigen normaliter he in 1 weekend alleen al pratende over de koffie, dus dit helpt wel degelijk mee, dat ik er nu mee gestopt ben cold turkey.
Je hebt altijd een 3 day hump, en als je die over bent gaat het allemaal prima.
Daarom dat ik mij de eerste 2 dagen vrij verrot voelde, gisteren alleen nog moeite had met wakker worden, en nu mijzelf echt heel chill voel.
Dus enough is enough.
Wat ook al in het Vloggen topic werd gezegd, ik zit nu in m`n topjaren van m`n leven, maar zo leef ik niet.. En ik wil graag wél gaan genieten van het leven, dus ik neem nu gewoon drastische maatregelen.
Braddie?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef FattieGonzales het volgende:
Oh en NG, ik verzoek je dringend doch vriendelijk om te stoppen met het reageren onder mijn YouTube video's met dat negatieve gekanjer.
tyf toch op totoquote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef FattieGonzales het volgende:
Oh en NG, ik verzoek je dringend doch vriendelijk om te stoppen met het reageren onder mijn YouTube video's met dat negatieve gekanjer.
Wowquote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef Zosk het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)mogelijk-docent.html
Je kan heb vast wel blokkeren op youtubequote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef FattieGonzales het volgende:
Graag naar mij dm'en, zoals vorige weekquote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens gaan bijhouden hoe de onderlinge relaties tussen users over de afgelopen jaren is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |