ben wel drunk in lovequote:Op maandag 16 januari 2017 11:24 schreef HRC2020 het volgende:
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
ja ik.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand interesse in mijn TARDIS-collectie als ik dood ben?
Als de bitch die je bent?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik.
dan kan ik er lekker overheen pissen
hou opquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:22 schreef HPLC het volgende:
Ik zou graag samen met TARDIS. willen sterven.
Is dat een functie eis voor bitch? pissen over tardis spulletjes?quote:
Nee, is een mmg-referentie.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat een functie eis voor bitch? pissen over tardis spulletjes?![]()
Haha nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand interesse in mijn TARDIS-collectie als ik dood ben?
Zou daar wel meer van willen zien.quote:
zou je daarmee willen ophouden?quote:
...maar docenten blijkbaar niet.quote:Op een middelbare school in Den Bosch heeft iemand zelfmoord gepleegd door van het gebouw te springen. Volgens verschillende bronnen gaat het om een docent, maar de politie wil dat niet bevestigen. De politie wil alleen kwijt dat de zelfmoord waarschijnlijk door enkele leerlingen is gezien. De school, het Stedelijk Gymnasium, is gedeeltelijk afgesloten. Leerlingen worden opgevangen.
is dat ergquote:
kan hij niks aan doenquote:
Jammerquote:
ik zal jou eens boeien en dan in een busje droppen joh gekquote:Op maandag 16 januari 2017 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jawel maar vond het niet zo boeiend
quote:
lukt je niet eens man, wijfquote:Op maandag 16 januari 2017 11:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zal jou eens boeien en dan in een busje droppen joh gek
denk je dat je me hiermee kan pakken ja?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je al kaarten= HAHAHAHAHAHAHAH
uhm nou ik zou je best wel eens willen pakken hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat je me hiermee kan pakken ja?
cute
Laat me niet alleenquote:Op maandag 16 januari 2017 11:38 schreef HPLC het volgende:
Ik ga snel weg, ik zit weer dom te lachen hier
nee ik weet niet eens wat voor kaarten het zijn johquote:Op maandag 16 januari 2017 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat je me hiermee kan pakken ja?
cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |