quote:Op maandag 16 januari 2017 10:01 schreef Drug het volgende:
[..]
o zielig voor je ongeboren kind want volgens mij zou je een heel liefdevolle en zorgzame moeder zijn
Wat zit je de laatste tijd zo dwars?quote:Op maandag 16 januari 2017 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
tardis en hoink gaan gewoon een cambodjaantje adopteren hoor
wil jij wel een kind?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goedemorgen lieve medeFOK!kers
quote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
heyyquote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rectale klachtenquote:Op maandag 16 januari 2017 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een boze binnenkomst, wat is er aan de hand mijn beste xcachet.
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stondquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 16 januari 2017 10:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stond
jeetje waar slaat dit dan opquote:Op maandag 16 januari 2017 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAA
Zulke bagger ook wel eens meegemaakt jaquote:Op maandag 16 januari 2017 10:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stond
Nu zijn er alleen nog maar plaatsen waar je dan in je eentje zit overquote:Op maandag 16 januari 2017 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke bagger ook wel eens meegemaakt ja![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |