beter dan klb als de leuke mensen er zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 00:02 schreef Remqo het volgende:
Misschien moet ik wat vaker buurten hier
Ik.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan klb als de leuke mensen er zijn
waarom vind je datquote:Op maandag 16 januari 2017 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allebeiquote:Op zondag 15 januari 2017 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Blij om terug te zijn, of is het te koud, guur en donker?
KLB heeft ook zo z'n leuke mensen.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik noemde niels een alcoholist en een pedofiel ofzoquote:Op maandag 16 januari 2017 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB heeft ook zo z'n leuke mensen.
Ik snap alleen niet waarom hzaw een KLB-ban heeft
Ik had echt spijt dat ik thuis kwamquote:
Gek, er zijn er wel meerdere die dat zeggenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik noemde niels een alcoholist en een pedofiel ofzo
tijd om je excuses aan te biedenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik noemde niels een alcoholist en een pedofiel ofzo
jij zoekt ook vaak genoeg ruzie opquote:
soms denk ik echt aan emigreren, maar het zal vast niet veder dan een plan komenquote:
jij hebt aan sommigen ook wel een hekelquote:Op maandag 16 januari 2017 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
is
[..]
normaal, kunnen toch allemaal vrienden zijn
ik ga sowieso nog een keer voor langere periode terugquote:Op maandag 16 januari 2017 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
soms denk ik echt aan emigreren, maar het zal vast niet veder dan een plan komen
Suriname weer of elders in Zuid Amerika?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga sowieso nog een keer voor langere periode terug
suriquote:Op maandag 16 januari 2017 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Suriname weer of elders in Zuid Amerika?
alleen aan echt vervelende mensenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt aan sommigen ook wel een hekel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |