Ja weet het niet hoor maar het is een enorm terrein, ik ga er niet vanuit dat ze alles al in hebben gevuld.quote:
oehquote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
komt wel weer joh, maar eerst even je wonden likken hoor
of laten likken, casually
In mijn beleving zijn ze er al zeker 10 jaar mee bezig ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet het niet hoor maar het is een enorm terrein, ik ga er niet vanuit dat ze alles al in hebben gevuld.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hehe ik had al heel berichtje getypt van nee nog niet, komt wel iets anders. Maar jij bedoeld die kut jongeren tijdens pinksteren of niet?
Merk het.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man. maar de vaart is er nu echt compleet uit
Ik ga wiki er even bij pakken.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn ze er al zeker 10 jaar mee bezig ofzo.
Nee. Meeste komen er best wel goed vanaf. Alleen 1 (of 2?) moeten een enorm bedrag betalen aan kunstenaar.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Echt respectloos, hopelijk moeten ze alle schade terugbetalen
Je gaat toch motor rijden daar?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb gewoon internet nu he
Hoef ook niet zoveel te klussen, AT&T & Verizon
Weet behalve je voorkomen niks van jequote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar lijkt me wel leuk om een x kopje koffie te doen met je
daarom kopje koffie tochquote:Op zondag 15 januari 2017 21:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Weet behalve je voorkomen niks van je
Gewoon appen onderweg xDquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar weten. Ben nu nieuwsgierig.
quote:Op 31 mei 2013 werd de eerste boom voor het nieuwe park geplant, terwijl ook de namen van de drie klimaatwerelden bekend werden gemaakt. De daadwerkelijke bouw van het park begon in november 2013. Bijna een jaar later, op 10 oktober 2014, ging ook de bouw van het entreegebouw (inclusief theater) van start. Op 26 maart 2015 werd, naast het logo, ook de naam van het nieuwe park bekendgemaakt: Wildlands Adventure Zoo Emmen. Oplevering werd gepland in fases tussen november 2015 en februari 2016.
heb je nummer toch niet pffffquote:Op zondag 15 januari 2017 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon appen onderweg xD
Nee maar kom denk af en toe 's avonds wel ff online. Die maat is met vriendin hé, iets met een derde wiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |