JOU OOK AL GVD IK DACHT DAT IK SP{EICAAL WASquote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag dat je me toevoegde op Facebook. Ga je me doodmaken?
Bedanktquote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu stop ik, vriend.
Nu pak ik iemand anders
Hehequote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot een of andere rare Brabantse familie hoor.
Ik wil gewoon bij jullie gay ass incrowd clubje horen.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag dat je me toevoegde op Facebook. Ga je me doodmaken?
wil even van de pauze gebruik maken om zosk te zeggen dat ik van hem hou:quote:
Facebook hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon bij jullie gay ass incrowd clubje horen.
je moet je bek houden over m'n moeder momenteelquote:Op zondag 15 januari 2017 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog makkelijker dan je moeder
zo, meteen madquote:Op zondag 15 januari 2017 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet je bek houden over m'n moeder momenteel
Ik ga voor de braadpan.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:15 schreef supersof het volgende:
Ik heb een wok gekocht met de pannenzegels en hij is zo mooi
Beter geld kunnen bewaren voor een televisie daar doe je vaker wat nee.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:15 schreef supersof het volgende:
Ik heb een wok gekocht met de pannenzegels en hij is zo mooi
Oh dat mag wel. Ik zal je accepteren.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon bij jullie gay ass incrowd clubje horen.
ik leef nu bijna 2,5 jaar zonder dus komt wel goedquote:Op zondag 15 januari 2017 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter geld kunnen bewaren voor een televisie daar doe je vaker wat nee.
Trap hem nu hij zwak is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |