Nee die zijn wel voor mij als je het niet erg vindtquote:
Too slowquote:Op zondag 15 januari 2017 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens een prima deal
Wil jij over 10 minuten met een klappie op je bakkes liggen slapen ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja of jij komt in je nachtjaponnetje even langs![]()
![]()
Niks mis met een neger of 10 op zijn tijd.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil jij over 10 minuten met een klappie op je bakkes liggen slapen ofzo?
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil je best zegels geven in ruil voor iets gratis.
Jeetje.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens een prima deal
De oorlogquote:Op zondag 15 januari 2017 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben out of the loop. Wat is de 4045 meem hier?
Vette fotoquote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Afrika zo ontwikkeld?
Ik zal er over nadenken. Oké?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die zijn wel voor mij als je het niet erg vindt
Die Lenthe actie.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Daar had Danny iemands username in veranderd vanwege die actie. En later weer teruggedraaid omdat het een trollactie was. En toen bleef hij heel dom happen in VBL op allemaal users.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Beetje spuit11 ditquote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar had Danny iemands username in veranderd vanwege die actie. En later weer teruggedraaid omdat het een trollactie was. En toen bleef hij heel dom happen in VBL op allemaal users.
Sinds die blanken daar zijn opgekankerd.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Afrika zo ontwikkeld?
4045 kreeg ban en naam kwijt niet te vergetenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die Lenthe actie.
Iemand doneert en neemt username 4045 met ui van Anne Frank.
Wordt geklaagd in KLB en FB.
Danny mad.
Danny komt in VBL topic.
Iedereen mad.
Link?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar had Danny iemands username in veranderd vanwege die actie. En later weer teruggedraaid omdat het een trollactie was. En toen bleef hij heel dom happen in VBL op allemaal users.
Lol Albert alsof jij dit gemist hebt.quote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is toch geen link of wel godverdomme klootviool.
Ohja. 4045 was weer Calland en mocht of nieuwe naam kiezen of geld terug krijgen. Hij heeft bevestigd in de SC toen dat dit klopte en dat Danny daar niet zo moeilijk over deed. Snap niet waarom hij toen later alsnog gebanned is.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
4045 kreeg ban en naam kwijt niet te vergeten
klaagtopic: FB / Waarom heeft Danny de naamsverandering van 4045 goedgekeurd?quote:
Je capslock staat aan.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KON HET TOCH PROBEREN ZEG.... JEETJE
hij had eerder op de dag gepost dat zn opa van de wachttoren was gekankerdquote:Op zondag 15 januari 2017 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ohja. 4045 was weer Calland en mocht of nieuwe naam kiezen of geld terug krijgen. Hij heeft bevestigd in de SC toen dat dit klopte en dat Danny daar niet zo moeilijk over deed. Snap niet waarom hij toen later alsnog gebanned is.
Het ligt dus niet aan WCH dat je je naïef gaat gedragen met minder haar.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
bij 15k post een emoticon wuppiequote:
Bij je moeder wel ja.quote:
en laat vriendschappen scheurenquote:
Ze heeft mij mogen quotenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal bereikt op fok, Chai?
watquote:
Ben je bottom dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom flikker, kontenbonken, jij en ik.
gay gespot.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom flikker, kontenbonken, jij en ik.
Een database zo solide dat ze nu privedetective is geworden.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal bereikt op fok, Chai?
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 januari 2017 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij gaat echt voor de 4045 ja gvd wat een held
Nice.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een database zo solide dat ze nu privedetective is geworden.
sorry broquote:Op zondag 15 januari 2017 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zosk is de flikker zei ik toch. Lees eens goed man.
Niels had nog een klusje voor me zag ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een database zo solide dat ze nu privedetective is geworden.
Pff nu alweer een minuut stilte.quote:
Rustig aan jij.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zosk is de flikker zei ik toch. Lees eens goed man.
Onder het bureau?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels had nog een klusje voor me zag ik.
Alleen jammer dat hij geen geld meer heeft om je mee te betalen.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels had nog een klusje voor me zag ik.
Zielig voor je sekspartner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |