Ik snap wel dat je telkens naar het buitenland moet reizen als het hier te heet onder je voetjes wordt.quote:
Ik heb geen voetjes lamlulquote:Op zondag 15 januari 2017 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je telkens naar het buitenland moet reizen als het hier te heet onder je voetjes wordt.
Hey ik ookquote:Op zondag 15 januari 2017 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TR gemaakt aangezien ik negroïde ben
Je hoofd is een Marianentrog bedoel je.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hebben een keer gezocht, wel zijn IQ gevonden in de marianentrog, maar geen persoonlijkheid
ja goeie, ga skaten opaquote:Op zondag 15 januari 2017 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoofd is een Marianentrog bedoel je.
Stop nu eens met zo onvriendelijk zijn tegen WCH. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
wow man.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarachtig gesproken mijn waarde Tardis, het zou niet ontijdig zijn als men hier respect voor elkander zou kunnen opbrengen, er is immers al ellende genoeg in deze wereldquote:Op zondag 15 januari 2017 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stop nu eens met zo onvriendelijk zijn tegen WCH. Nergens voor nodig.
JAquote:
bekquote:
hoe is dat hoog houden ben je blind of zoquote:Op zondag 15 januari 2017 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer kan ook een bal hoog houden hoor
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
slecht getimede sprong
sowieso niet nodig aangezien je tijd genoeg had om aan te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |