Doe mijn haarstijlquote:Op zondag 15 januari 2017 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee moet nog ff een leuk kapsel zoeken vandaag
quote:Op zondag 15 januari 2017 12:13 schreef Mozy het volgende:
WCH er is een plaatje van iemand die een gtx970 in een PCI lane probeerde te rammen en toen dat niet paste had een een stukje van de pci-e interface afgeknipt maar kan em niet vinden.![]()
![]()
Die snapt het niet helemaal. Een korte kan zonder probleem in een lange maar een lange niet in een kortequote:Op zondag 15 januari 2017 12:13 schreef Mozy het volgende:
WCH er is een plaatje van iemand die een gtx970 in een PCI lane probeerde te rammen en toen dat niet paste had een een stukje van de pci-e interface afgeknipt maar kan em niet vinden.![]()
![]()
hard gewordenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Die snapt het niet helemaal. Een korte kan zonder probleem in een lange maar een lange niet in een korte
ja puur omdat er op het oppervlakte geen traces te zien zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook zo'n filmpje van die gast die de gaten van zijn ROG mobo opboort en zo door de traces gaat
ja maar wat pci lane en die zijn iets anders ingedeeld dan pcie toch.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Die snapt het niet helemaal. Een korte kan zonder probleem in een lange maar een lange niet in een korte
koekoekquote:Op zondag 15 januari 2017 12:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor jou heb ik speciaal koningswater gemaakt, je bent immers een hoerenprins
nou nouquote:Op zondag 15 januari 2017 12:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor jou heb ik speciaal koningswater gemaakt, je bent immers een hoerenprins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |