nee, wil je zien lijdenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu de fatale steek graag. Het leven heeft zo geen zin meer.
Ik ga ergens dit jaar wel even kijken naar zo'n ding. Heeft ook geen haast. Verder werkt laptop wel oké op zich.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, dan kan een SDD wel invloed hebben. Hadden die nerds toch gelijk
maak een saltoquote:Op zondag 15 januari 2017 12:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu de fatale steek graag. Het leven heeft zo geen zin meer.
quote:Op zondag 15 januari 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
heb toch ff chaturbate opgen gelikt
gozer heeft zelfde formaat pik wie wil ff checken of het goed is
hij wordt nu gepepen
Ik zal gaan sparen, kan ik over aantal jaar wellicht kopen.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:06 schreef bondage het volgende:
@Ama
Hier kun je de sims vast wel op draaien: https://tweakers.net/revi(...)nisch-en-absurd.html
las je wat ik schreef?quote:Op zondag 15 januari 2017 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit jaar wel even kijken naar zo'n ding. Heeft ook geen haast. Verder werkt laptop wel oké op zich.
https://tweakers.net/pricewatch/490925/samsung-750-evo-(retail)-250gb.htmlquote:Op zondag 15 januari 2017 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit jaar wel even kijken naar zo'n ding. Heeft ook geen haast. Verder werkt laptop wel oké op zich.
die kingston UV400 serie is goedkoper en niet slecht, heb een review op Tweakers staan waar ik mijn 850 m.2 test tegen de UV400... scheelt weinigquote:Op zondag 15 januari 2017 12:07 schreef bondage het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pricewatch/490925/samsung-750-evo-(retail)-250gb.html
https://tweakers.net/pricewatch/422396/samsung-850-evo-500gb.html
Ja ik weet soort van wat je bedoeld. Ik weet dat het niet erin prikken is en klaar. Maar vriend van mij gaat hem er inzetten enz. Die heeft veel verstand van computers/laptops. Dus krijg mijn laptop dan van hem wel weer gebruiksklaar terug,quote:Op zondag 15 januari 2017 12:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
las je wat ik schreef?
Je moet wel je disk klonen he, want zomaar erin stoppen heeft geen zin, die SSD is leeg. Het beste koop je ook een USB - SATA kabeltje en kloon je met kloonsoftware
https://tweakers.net/nieu(...)-kost-9999-euro.htmlquote:Op zondag 15 januari 2017 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal gaan sparen, kan ik over aantal jaar wellicht kopen.
ah ok, prik er dan gelijk RAM bij als het kanquote:Op zondag 15 januari 2017 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet soort van wat je bedoeld. Ik weet dat het niet erin prikken is en klaar. Maar vriend van mij gaat hem er inzetten enz. Die heeft veel verstand van computers/laptops. Dus krijg mijn laptop dan van hem wel weer gebruiksklaar terug,
Ja volgens mij kan er nog 4 gb bij.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok, prik er dan gelijk RAM bij als het kan
Koopjequote:Op zondag 15 januari 2017 12:09 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze halen voor zomer
Heb zelf ook goede ervaring met Kingston en dat is idd ook een betaalbare optie.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die kingston UV400 serie is goedkoper en niet slecht, heb een review op Tweakers staan waar ik mijn 850 m.2 test tegen de UV400... scheelt weinig
zou ik doenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan er nog 4 gb bij.
Tot straksquote:Op zondag 15 januari 2017 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Ok dit was gezellig, ik wandel even naar de bushalte. Check zo mobiel wel weer.
Doe mijn haarstijlquote:Op zondag 15 januari 2017 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee moet nog ff een leuk kapsel zoeken vandaag
quote:Op zondag 15 januari 2017 12:13 schreef Mozy het volgende:
WCH er is een plaatje van iemand die een gtx970 in een PCI lane probeerde te rammen en toen dat niet paste had een een stukje van de pci-e interface afgeknipt maar kan em niet vinden.![]()
![]()
Die snapt het niet helemaal. Een korte kan zonder probleem in een lange maar een lange niet in een kortequote:Op zondag 15 januari 2017 12:13 schreef Mozy het volgende:
WCH er is een plaatje van iemand die een gtx970 in een PCI lane probeerde te rammen en toen dat niet paste had een een stukje van de pci-e interface afgeknipt maar kan em niet vinden.![]()
![]()
hard gewordenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Die snapt het niet helemaal. Een korte kan zonder probleem in een lange maar een lange niet in een korte
ja puur omdat er op het oppervlakte geen traces te zien zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook zo'n filmpje van die gast die de gaten van zijn ROG mobo opboort en zo door de traces gaat
ja maar wat pci lane en die zijn iets anders ingedeeld dan pcie toch.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Die snapt het niet helemaal. Een korte kan zonder probleem in een lange maar een lange niet in een korte
koekoekquote:Op zondag 15 januari 2017 12:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor jou heb ik speciaal koningswater gemaakt, je bent immers een hoerenprins
nou nouquote:Op zondag 15 januari 2017 12:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor jou heb ik speciaal koningswater gemaakt, je bent immers een hoerenprins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |