wat een god die fylaxquote:Op zondag 15 januari 2017 03:27 schreef Fylax het volgende:
Ik pak die fucker in de vakantie wel weer, 24 uur lang 380 posts per uur.
Met z'n recordpoging, bah.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:15 schreef Fylax het volgende:
Ja hallo wat is dit nou.
Ga mijn record niet verbreken, anders moet ik binnenkort weer een dag zonder slaap doen om het record opnieuw in handen te krijgen.
Mad, sad en misselijk nu.
Steun Fylax.
Hij lijkt toch nog voor iets talent te hebben inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Hij maakt tenminste nog normale posts, jij kwam niet verder dan zo'n irritante gesprekspartner op WhatsApp die 10 berichten stuurt voor iets wat ik 1 bericht ook prima kan.
Bedankt voor deze mentale steun.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Hij maakt tenminste nog normale posts, jij kwam niet verder dan zo'n irritante gesprekspartner op WhatsApp die 10 berichten stuurt voor iets wat ik 1 bericht ook prima kan.
Sure.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Exacte kopieën inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sure.
Gewoon precies hetzelfde hoor, lol.
hoe voelt het om van je troon gestoten te wordenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sure.
Vannacht kut, nu denk ik: ach, prima, ik probeer het een andere keer maar weer.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe voelt het om van je troon gestoten te worden
dinsdag?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga het ook een keer proberen. Dikke lijn pep en gaan
Nee hoor, halverwege je poging waren genoeg mensen je gespam van posts zonder enige inhoud al zat.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sure.
ik zorg er voor dat je ook geen 2e bent binnenkortquote:Op zondag 15 januari 2017 14:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vannacht kut, nu denk ik: ach, prima, ik probeer het een andere keer maar weer.
Gelijk heb je ouwe reus. Wat ik vannacht al zei. Records zijn er om gebroken te worden.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vannacht kut, nu denk ik: ach, prima, ik probeer het een andere keer maar weer.
quote:Op zondag 15 januari 2017 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zorg er voor dat je ook geen 2e bent binnenkort
quote:Op zondag 15 januari 2017 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zorg er voor dat je ook geen 2e bent binnenkort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |