abonnement Unibet Coolblue
pi_474112
Zojuist gelezen bij http://debus.mediahits.nl/:

Oorlog tussen de dames en de heren

Het is volgens de woorden van Sandra en Koen vanaf nu oorlog.
Een grap van de dames, die zich eens wilden manifesteren t.o.v. de heren, is volledig uit de hand gelopen. Het gevolg:
-Een zwaar beledigde en van kwaadheid uit elkaar barstende Hans, die een tafel schoonveegt, waardoor glaswerk breekt en er een barst in een raam van de bus ontstaat.
-Koen, die op zijn persoonlijke wijze de vrouwen zijn aandacht schenkt en daarbij alle eventueel genoten opvoeding aan zijn laars lapt.
-Koen, die Mariska een eier-salade in het gezicht wrijft en haar weer eens voor hoer uitmaakt.
-Koen, die door duidelijk provocaties de dames probeert te verleiden tot het uitdelen van een klap met de daaraan bekende consequenties. (Een rode kaart)
-Koen, die het nodig acht om tot twee keer toe de dames tijdens hun slaap met een douche te verrassen.
-Sandra, die het nu zeker weet en er vandaag uit gaat.
-Zoë, die zegt, dat als de situatie niet verandert, zij met Sandra mee gaat.
De oorzaak van dit alles?
De dames hadden voor de gein besloten zich als de groep van de vier busvrouwen te manifesteren en er een Lady-Night van te maken door:
-aandacht te veinzen voor het optreden van Hans, Koen en Bart
-de flessen met rode wijn in glazen leeg te schenken om het te doen voorkomen, alsof ze alle wijn opgedronken hadden en daardoor dronken waren.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 17:44:43 #2
862 Arcee
Look closer
pi_474125
quote:
Op 16 november 2000 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist gelezen bij http://debus.mediahits.nl/:

Oorlog tussen de dames en de heren

Het is volgens de woorden van Sandra en Koen vanaf nu oorlog.
Een grap van de dames, die zich eens wilden manifesteren t.o.v. de heren, is volledig uit de hand gelopen. Het gevolg:
-Een zwaar beledigde en van kwaadheid uit elkaar barstende Hans, die een tafel schoonveegt, waardoor glaswerk breekt en er een barst in een raam van de bus ontstaat.
-Koen, die op zijn persoonlijke wijze de vrouwen zijn aandacht schenkt en daarbij alle eventueel genoten opvoeding aan zijn laars lapt.
-Koen, die Mariska een eier-salade in het gezicht wrijft en haar weer eens voor hoer uitmaakt.
-Koen, die door duidelijk provocaties de dames probeert te verleiden tot het uitdelen van een klap met de daaraan bekende consequenties. (Een rode kaart)
-Koen, die het nodig acht om tot twee keer toe de dames tijdens hun slaap met een douche te verrassen.
-Sandra, die het nu zeker weet en er vandaag uit gaat.
-Zoë, die zegt, dat als de situatie niet verandert, zij met Sandra mee gaat.
De oorzaak van dit alles?
De dames hadden voor de gein besloten zich als de groep van de vier busvrouwen te manifesteren en er een Lady-Night van te maken door:
-aandacht te veinzen voor het optreden van Hans, Koen en Bart
-de flessen met rode wijn in glazen leeg te schenken om het te doen voorkomen, alsof ze alle wijn opgedronken hadden en daardoor dronken waren.


De Bus RULES! Benieuwd wat ze hier precies van uitzenden...

(Cool, ik quote een berichtje van 17:38 terwijl 't pas 16:37 is... )

pi_474193
sjonge, het loopt nu wel erg uit de hand, niet dan?
Is het geen vergissing met de Jerry Springer Show?
Ben weer benieuwd wat de avond brengt, wie zei er dat de Bus zaaai was??
Toch echt niet dus....
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 22:10:29 #4
862 Arcee
Look closer
pi_474779
quote:
Op 16 november 2000 18:07 schreef Avia het volgende:
Ben weer benieuwd wat de avond brengt
Niks dus, en ook de cliffhanger naar morgen belooft niet veel goeds...
  vrijdag 17 november 2000 @ 15:03:58 #5
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_476423
Nah, als het is zoals jullie beschrijven vind ik de kerels behoooorlijk overdrijven zeg! Een bus vol gekken, wat verwacht je nou?
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
pi_477542
quote:
Op 16 november 2000 22:10 schreef Arcee het volgende:
Niks dus, en ook de cliffhanger naar morgen belooft niet veel goeds...
Arcee, ik zie dat je van mening veranderd bent hier?

http://www.fokforum.nl/showtopic/23654


Gelukkig maar, toch nog gelachen dus
Keep on smiling Babe!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')