Kut chagrijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zit heerlijk. Moet je ook eens proberen.
Tuurlijk. Gewoon ergens op Fok een topic voor makenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Jullie hadden het net over Windows, zou ik nog ergens aan Windows 7 kunnen komen
Zegt er een wat.quote:
Er zijn ook genoeg mensen die topics teruglezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Dacht die andere ook. Dat verklaard wel waarom sommige mensen nog steeds met oude quotes komen.
Nou ik snap zn irritatie wel. Hij wordt zo vaak in de zeik genomen hierquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt er een wat.
Wat is er nu weer gebeurd? Blauwtje gelopen?
Leeft Yats eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die topics teruglezen.
Ik heel soms inderdaad ook wel eens, maar niet om dan speciaal iets over mijzelf te zoeken. Zo boeiend ben ik niet. Ik vind dat mycroft/sherlock maar een raar iets.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die topics teruglezen.
Helemaal prima en fijn voor hem. Maar als je dan met opmerkingen komt als 'ga huilen' dan moet je gewoon even niet meer op fok komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik snap zn irritatie wel. Hij wordt zo vaak in de zeik genomen hierkan me voorstellen dat je het soms zat bent.
Mwa ik ben niet zo van het wegpesten van usersquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Helemaal prima en fijn voor hem. Maar als je dan met opmerkingen komt als 'ga huilen' dan moet je gewoon even niet meer op fok komen.
Ja goed, ik snap dat ook niet hoor. Maar er zijn genoeg mensen die het gebruiken en veel ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heel soms inderdaad ook wel eens, maar niet om dan speciaal iets over mijzelf te zoeken. Zo boeiend ben ik niet. Ik vind dat mycroft/sherlock maar een raar iets.
Hoe bevalt je werk tot nu toe? Helemaal ingewerkt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:55 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook geen Mycroft account. Teveel gedoe.
Wie heeft het over wegpesten? Ik heb het over als je al ergens om gefrustreerd bent, je beter dan ook even niet op fok kunt komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet zo van het wegpesten van usersmen kan zich ook gewoon even inhouden natuurlijk.
Cavia's.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |