Ben klaar met workquote:

Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:

oh godquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.

Nee alleen workquote:

Jouw piemol als je die nog hadquote:

Alsof iemand jo uaan wil aken behalve met een stok danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. gelukkig... ik schrok joh

typtiefus?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof iemand jo uaan wil aken behalve met een stok dan

Alsof jij het je wat zou aantrekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. gelukkig... ik schrok joh

Was dat maar zoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer, heb me laten helpen

Ik vind het altijd super erg als users me niet mogen joh... moet ik ze helemaal negeren en allesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof jij het je wat zou aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |