jij hebt geen gevoel nare manquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man... jezus, ik heb ook gevoel he
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
Kan ik hier nog iemand interesseren in mijn penis?
Echt hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, aber vergeet nooit iets, één keer uit de gratie, voor altijd de sjaak
Hij doet z'n best maarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
help... mozy gaat me doden
"dacht dat je gewoon heel blond was."quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ze was eindelijk bij de Pearle geweest.
heb gewoon wat vrienden die langskomen. Eentje steekt je ogen uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
help... mozy gaat me doden
Sorry schatjequote:
die heeft haarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:50 schreef Toto69 het volgende:
BREKEND: foto gevonden van eerste date WCH en mevrouw WCH
[ afbeelding ]
oooh is dat allesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
heb gewoon wat vrienden die langskomen. Eentje steekt je ogen uit.
eeuw*quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh ja hoor, het pest WCH decennium is weer aangebroken merk ik
Zal wel stoppen met gemeen doen dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh ja hoor, het pest WCH decennium is weer aangebroken merk ik
Hoef je dat gesmolten hoopje huid wat door moet gaan voor je hoofd niet meer te zien in de spiegel haha.quote:
DOE MAAR DOEOIquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ga in de hoek liggen rillen, ltr
ja ik wou je helpen maar dat was meer van de regen in de drup, scussiquote:
Braddie ook, kan geen toeval zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |