3 sets winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:25 schreef wimderon het volgende:
En de 5-3.
Wat moet Fitton doen om dit om te draaien?
Dit zijn de betere fotosjopstwitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 18:25:36Vandaag precies 10 jaar geleden! Van Gerwen, Van der Voort en Klaasen verruilden de BDO definitief voor de PDC.… https://t.co/fNFkymsbiG
reageer retweet
Keukenconcurrentaidsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:26 schreef Grifte het volgende:
Dit zijn de betere fotosjopstwitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 18:25:36Vandaag precies 10 jaar geleden! Van Gerwen, Van der Voort en Klaasen verruilden de BDO definitief voor de PDC.… https://t.co/fNFkymsbiG[ afbeelding ] reageer retweet
Vinnie en MvG nog met haarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:26 schreef Grifte het volgende:
Dit zijn de betere fotosjopstwitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 18:25:36Vandaag precies 10 jaar geleden! Van Gerwen, Van der Voort en Klaasen verruilden de BDO definitief voor de PDC.… https://t.co/fNFkymsbiG[ afbeelding ] reageer retweet
1-0, 2-0, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3, 4-3, 5-3, 6-3quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:46 schreef polderturk het volgende:
Wat was het gemiddelde van Noppie?
Hij kon niet echt duidelijk maken waarom dat een voordeel is.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:59 schreef Nober het volgende:
Fitton niet blij met de breaks na set 2, 4, 6, 8 waardoor degene die het bullen won telkens mag beginnen na de break.
En sowieso, dan moet je maar gewoon het bullen winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kon niet echt duidelijk maken waarom dat een voordeel is.
Yepquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En sowieso, dan moet je maar gewoon het bullen winnen
Je hebt voor Lakeside twee verschillende partijen die het uitzenden natuurlijkquote:
babbaabagagedragerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Choke Hughes
Wedstrijd is gespeeld
Had wel een qualifier nodig om mee te mogen doen. Ik had hem persoonlijk niet zo goed geschat, maar ik ben ook niet echt een BDO-kenner zeg ik er direct bijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is ook gewoon best goed toch?
Heeft er ooit iemand wel >100 gegooid bij de BDOquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Wel treurig dat het er steeds meer op lijkt dat niemand boven de 100 gooit dit toernooi
Genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft er ooit iemand wel >100 gegooid bij de BDO#durftevragen
Dacht ik ook hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
En ik maar denken dat dit spannend zou worden
Dat zou best goed kunnen ja, ik kan me er niet direct eentje herinnerenquote:
Nr 100 van de rankingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is ook gewoon best goed toch?
Okquote:
Gewoon ergens 90-95.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OkGeloof dat 20 jaar geleden (toen ik het darten begon te volgen) het gemiddelde niet echt een issue was. Daar werd niet over gesproken. Geen idee hoe goed Barney en Klaasen waren toen ze het WK wonnen.
Bij nader inzien vergis ik me misschien ook wel een beetje of zit ik met de Grand Slam in mijn hoofdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OkGeloof dat 20 jaar geleden (toen ik het darten begon te volgen) het gemiddelde niet echt een issue was. Daar werd niet over gesproken. Geen idee hoe goed Barney en Klaasen waren toen ze het WK wonnen.
Bunting 2014 in de 2e rondequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij nader inzien vergis ik me misschien ook wel een beetje of zit ik met de Grand Slam in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bunting 2014 in de 2e rondeAlles wat ik zo snel kan vinden.
Van Wikipedia en mogelijk wat verouderd, en aangezien Dartsdatabase er bij mij uitgeknald is kan ik het even niet checkenquote:Since the BDO Championship started in 1978, there have been 20 occasions where a player has achieved a three-dart average in excess of 100 during a match. Keith Deller was the first player to achieve an average of 100, in the quarter-final of 1985 against John Lowe, although he lost the match. It was not until Phil Taylor's semi-final of 1990 that another player managed a 100 average. Raymond van Barneveld has achieved the feat six times.
Barney heeft meermaals 100+ gegooid, tegen de 104 in 2004 vind ik sowieso terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij nader inzien vergis ik me misschien ook wel een beetje of zit ik met de Grand Slam in mijn hoofd
Op wiki is het wel duidelijk te vinden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Barney heeft meermaals 100+ gegooid, tegen de 104 in 2004 vind ik sowieso terug.
De BDO heeft bij mijn weten nog niks gepubliceerd. Ik zou zeggen, ga uit van 20:00 maar houd het topic nog even in de gatenquote:
Volgens de gids begint Channel4 om 17:15 met uitzenden tot 21:00 (NL tijd).quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Hoewel, de stream begint al om 17:00
Laten we daar dan maar vanuit gaan jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens de gids begint Channel4 om 17:15 met uitzenden tot 21:00 (NL tijd).
#Bordopschootquote:Op zondag 15 januari 2017 00:34 schreef Tagliano het volgende:
De BDO meldt 17:45. Allemaal voor de buis gekluisterd graag
Wat is dat voor mongolentijd. Dan zit ik nog in de treinquote:Op zondag 15 januari 2017 00:34 schreef Tagliano het volgende:
De BDO meldt 17:45. Allemaal voor de buis gekluisterd graag
twitter:TheRedBit180 twitterde op zondag 15-01-2017 om 16:34:00Slight advantage for Noppert statistic-wise #lovethedarts #darts #bdo #BDOdarts #lakeside2017 #lakeside #dart… https://t.co/bRr5pIQwgk
reageer retweet
quote:De Texel Darts Trophy is gewonnen door Co Stompé. The Matchstick versloeg in de finale Dirk van Duijvenbode met 4-1. Op weg naar de finale won Co Stompé van o.a. Dimitri Triekels (3-1), Robbie van der Gulik (3-0) en Mark Oosterhuis (4-3). Dirk van Duijvenbode’s weg naar het podium ging via overwinningen op Wesley Brown (3-0), Sven Groen (3-1) en Marco Zandbergen (4-3).
Niet op dit WKquote:Op zondag 15 januari 2017 17:18 schreef clavier het volgende:
Vandaag gaat Glen eindelijk zijn eerste wereldtitel ophalen. Hij speelt het best bij de BDO. Hij verdient het. Bekertje pakken en daarna snel je kunsten vertonen aan de andere kant Glen!
Iets met mijn dank die groot is enzo.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met mijn dank die groot is enzo.
Wifi in de ICE is te traag, helaasch.quote:
We zijn nog niet begonnen, dat scheeltquote:Op zondag 15 januari 2017 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wifi in de ICE is te traag, helaasch.
Denk je dat het nog 4 uur duurt? Dan red ik het nog.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zijn nog niet begonnen, dat scheelt
20:00 zijn we klaar.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk je dat het nog 4 uur duurt? Dan red ik het nog.
Ik kan altijd wat proberen uit te halenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk je dat het nog 4 uur duurt? Dan red ik het nog.
Hmm, ik niet. Maar goed, speciaal voor jouquote:Op zondag 15 januari 2017 17:52 schreef Szura het volgende:
Kan die link naar de stream niet weg? Krijg je gelijk een grote afbeelding bij...
Hij staat er nogquote:Op zondag 15 januari 2017 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, ik niet. Maar goed, speciaal voor jou
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:55 schreef icloud het volgende:
Zou hetniet mooi zijn om tijdens de masters het einde van dit forum in te luiden?
Dat is nog maar twee weke.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2017 17:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook nadat je je pagina vernieuwd hebt?
In fb is al gezegd dat dit forum eigenlijk dicht zou gaan na het pdc wk.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Wat een rare suggestie
Dit subforum zou moeten blijven bestaan
Op een haar na geen 9darter is gewoon een 9darter.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op een haar na geen 9darter naar 30darter
quote:
De helft waarschijnlijkquote:Op zondag 15 januari 2017 18:03 schreef wimderon het volgende:
Apart dat Nick Rolls beide finales mag callen.
Die jonge gast is gewoon slecht.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:03 schreef wimderon het volgende:
Apart dat Nick Rolls beide finales mag callen.
Laatstgenoemde ligt al op bedquote:Op zondag 15 januari 2017 18:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan nog. Ze hebben vier callers (en Little Richard).
Why als je van 3 sets acherstand kunt terug konen en winnen dan ben je een echte baas.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we wel wezen: Durrant had er natuurlijk allang uit moeten liggen.
3-0 en 2-0 achter. Had er gewoon uit moeten liggen, zijn ook zijn eigen woorden.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Why als je van 3 sets acherstand kunt terug konen en winnen dan ben je een echte baas.
Het schijnt dat ze zelfs doen aan vrouwen dartsquote:Op zondag 15 januari 2017 18:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een vrouw die van darten houdt
Paul Hogan die 3 kansen voor D8 had en hem vervolgens met de 1e dart in de D16 gooitquote:Op zondag 15 januari 2017 18:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3-0 en 2-0 achter. Had er gewoon uit moeten liggen, zijn ook zijn eigen woorden.
Ooh shit. Je bent zo'n dikkerdjequote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze zelfs doen aan vrouwen darts![]()
![]()
Juist als je van dat soort achterstanden kunt terug komen dan heb je talent, een normale speler kan dat niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3-0 en 2-0 achter. Had er gewoon uit moeten liggen, zijn ook zijn eigen woorden.
icloud is Anca Zijlstra genotquote:Op zondag 15 januari 2017 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ooh shit. Je bent zo'n dikkerdje
Soms heb je gewoon wat geluk nodig.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Juist als je van dat soort achterstanden kunt terug komen dan heb je talent, een normale speler kan dat niet.
Nee hartstikke slank, ik dart zelf niet, behalve thuis dan.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ooh shit. Je bent zo'n dikkerdje
Dat heeft weinig met talent te maken maar alles met geluk dat je tegenstander mist. Op een gegeven moment heb je het gewoon niet meer helemaal zelf in de hand.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Juist als je van dat soort achterstanden kunt terug komen dan heb je talent, een normale speler kan dat niet.
Als je na 3 sets gaat opgeven en gaat hoofddchudden dan kom je nooit meer terug, durrant heeft zijn hoofd gerecht en is begonnen met darten.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met talent te maken maar alles met geluk dat je tegenstander mist. Op een gegeven moment heb je het gewoon niet meer helemaal zelf in de hand.
Gewoon geluk dat Hogan hem 3 mm te laag gooide niks meer niks minderquote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je na 3 sets gaat opgeven en gaat hoofddchudden dan kom je nooit meer terug, durrant heeft zijn hoofd gerecht en is begonnen met darten.
Je hebt uitzonderlijke kracht nodig om bij 3 sets achterstand nog inspiratie te vinden om er voledig tegen aan te gaan.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon geluk dat Hogan hem 3 mm te laag gooide niks meer niks minder
Lees hierboven. Hogan had matchdartsquote:Op zondag 15 januari 2017 18:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Je hebt uitzonderlijke kracht nodig om bij 3 sets achterstand nog inspiratie te vinden om er voledig tegen aan te gaan.
Dan nog moet je geluk hebben dat je tegenstander mist en minder gooit want niemand gooit gedurende 4 sets de perfecte darts.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je na 3 sets gaat opgeven en gaat hoofddchudden dan kom je nooit meer terug, durrant heeft zijn hoofd gerecht en is begonnen met darten.
En drie darts in de hand voor D8 toen hij direct in de D16 gooidequote:Op zondag 15 januari 2017 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees hierboven. Hogan had matchdarts
Vind jij Durrant ook niet een beetje op Victor Reinier lijken?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja scheelde helemaal niks. Helemaal bovenin de D16, 3mm naar boven en Durrant was out.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Szura het volgende:
[..]
En drie darts in de hand voor D8 toen hij direct in de D16 gooide
Wat is dat toch met Victor Reinierquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vind jij Durrant ook niet een beetje op Victor Reinier lijken?
Ik dacht even dat Fitton ook nog ging winnen van Noppie toen ie ineens een hoge finish gooide en de set stal.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Szura het volgende:
[..]
En drie darts in de hand voor D8 toen hij direct in de D16 gooide
Dat maakt niks uit, het gaat erom wat durrant heeft gedaan toen hij de kans kreeg, jouw grote held rvb zou allang hoofdschuddend hebben opgegeven en niet de kans gegrepen hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees hierboven. Hogan had matchdarts
Het meest geniale topic op Fok ooitquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Victor Reinier
Rvb mijn held wat?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, het gaat erom wat durrant heeft gedaan toen hij de kans kreeg, jouw grote held rvb zou allang hoofdschuddend hebben opgegeven en niet de kans gegrepen hebben.
Ah, voor mijn tijdquote:Op zondag 15 januari 2017 18:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het meest geniale topic op Fok ooit
GC / Wie is deze man?
De volgende dartpauzequote:Op zondag 15 januari 2017 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, voor mijn tijd
Leesvoer voor als ik niks te doen heb
Niet echtquote:Op zondag 15 januari 2017 18:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het meest geniale topic op Fok ooit
GC / Wie is deze man?
Doe maar niet, een stel tiefus idioten die niet weten wat links is, omdat ef toevallig ook een onbekende bn'er opstaat.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, voor mijn tijd
Leesvoer voor als ik niks te doen heb
Nee, van icloudquote:Op zondag 15 januari 2017 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet echtDat was een topic van Biefstuk (of zo iets).
Nou nou nouquote:Op zondag 15 januari 2017 18:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Doe maar niet, een stel tiefus idioten die niet weten wat links is, omdat ef toevallig ook een onbekende bn'er opstaat.
VIESMADquote:Op zondag 15 januari 2017 18:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Doe maar niet, een stel tiefus idioten die niet weten wat links is, omdat ef toevallig ook een onbekende bn'er opstaat.
Ik oordeel ook nog nietquote:Op zondag 15 januari 2017 18:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Niet oordelen over dingen die je niet gelezen hebt![]()
Bedankt Hans. Noppie heeft een hoger toernooigemiddelde toch bedanktquote:Op zondag 15 januari 2017 18:21 schreef clavier het volgende:
Noppie is een sympathieke kerel hoor, maar hij is geen kampioensmateriaal. Glen wel. Hij kan wel met het bijltje hakken.
Meer over de toon dan inhoudquote:Op zondag 15 januari 2017 18:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Nou nou nou is een afkeurend oordeel.
Met alle gemak. Maar goed, beetje non-discussie verder in een dartstopicquote:Op zondag 15 januari 2017 18:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je de inhoud niet kent kun je niet oordelen over de toon.
Helemaal niet zelfsquote:Op zondag 15 januari 2017 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht na dat topic
Bohquote:Op zondag 15 januari 2017 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, huldiging is morgen in de DRT FC
Dan mag Glen wel wat beter gaan dubbelen.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:21 schreef clavier het volgende:
Noppie is een sympathieke kerel hoor, maar hij is geen kampioensmateriaal. Glen wel. Hij kan wel met het bijltje hakken.
Ik kan je post nog verwijderen dus nee.quote:
Zjak heeft de slingers al gepaktquote:
We gaan gewoon vrolijk door met PDC Q School donderdagquote:Op zondag 15 januari 2017 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen gaat hier de stekker uit.
RIP DRT
Wel in SPT helaasquote:Op zondag 15 januari 2017 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan gewoon vrolijk door met PDC Q School donderdag
Had ik normaal gesproken mee kunnen pakken, maar een of andere idioot heeft mijn college verzetquote:Op zondag 15 januari 2017 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom moet hij nou weer sneller gaan gooien.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Zjak heeft de slingers al gepakt
Zjak op dn Twitters:
Als Durrant niet snel zijn dubbels sneller gaat gooien komt er een Nederlandse wereldkampioen bij
Is daar een stream van?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie beslist dat eigenlijk? Forum als YNG is er toch ook, beetje BS. Meer fora is juist beter voor FOK aangezien het ledenaantal etc aan het teruglopen is majaquote:
Goed voor zichtbaarheid ook ipv weggestopt in sptquote:Op zondag 15 januari 2017 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie beslist dat eigenlijk? Forum als YNG is er toch ook, beetje BS. Meer fora is juist beter voor FOK aangezien het ledenaantal etc aan het teruglopen is maja
Als de eigen moderators niet opkomen voor hun forum en zich in hun reet laten naaien, dan zal er nooit een positief resultaat zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie beslist dat eigenlijk? Forum als YNG is er toch ook, beetje BS. Meer fora is juist beter voor FOK aangezien het ledenaantal etc aan het teruglopen is maja
Waarom loop je hier zo te kankeren?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Als de eigen moderators niet opkomen voor hun forum en zich in hun reet laten naaien, dan zal er nooit een positief resultaat zijn.
Insinueer jij nou dat Heywoodu en Tagliano niet genoeg om dit forum geven?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Als de eigen moderators niet opkomen voor hun forum en zich in hun reet laten naaien, dan zal er nooit een positief resultaat zijn.
Ik snap het ook niet helemaal...een goed zichtbaar DRT-forum zorgt voor nieuwe aanwas voor FOK!.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zekerquote:Op zondag 15 januari 2017 18:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat Heywoodu en Tagliano niet genoeg om dit forum geven?
Heb jij de discussie in fb gelezen? Vooral hun zakelijke antwoord van het is nu eenmaal afgesproken dus punt? Dat is geen liefde hebben voor je forum.quote:
Bedankt voor het geven van geen antwoord op mijn vragenquote:Op zondag 15 januari 2017 18:39 schreef Tagliano het volgende:
Oke, ieder heeft zijn dingetje wel gezegd geloof ik
Mochten er verder nog vragen over zijn kan dat gerust in de feedback of mijn DM
Mogelijk heb ik eroverheen gelezen, stuur ze gerust even in DM/de feedbackquote:Op zondag 15 januari 2017 18:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van geen antwoord op mijn vragen
Ik stuur niks per DM of feedback. Zie hierboven. Ik hoor het graag.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mogelijk heb ik eroverheen gelezen, stuur ze gerust even in DM/de feedback
Slechte afleidingstruc, ze staan een paar posts boven je.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mogelijk heb ik eroverheen gelezen, stuur ze gerust even in DM/de feedback
Noppert gaat winnen rustig aan.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:57 schreef clavier het volgende:
Dat worden tranen van geluk bij Glen als hij straks die beker optilt die hem zeer toekomt.
Hebben we hier te maken met familie van Durrant of wat is dit voor act?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:57 schreef clavier het volgende:
Dat worden tranen van geluk bij Glen als hij straks die beker optilt die hem zeer toekomt.
Heb jij de drie keren dat ik postte dat het nu wel klaar is gelezen?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik quote voor je?
Aanvallend dartenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me wel af wat een "agressive dart" is
Zekerquote:Op zondag 15 januari 2017 19:05 schreef Max23 het volgende:
Paul Nicholson is wel een fijne co-commentator
Is dat een flikker?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de vriend van Noppert al in beeld geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |