Bloed begint te koken. De scheids zal het moeten ontgelden vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan gewoon een ruimdenkende en eigentijdse moslima als mij niet handelen.
Oh sorry 🙈🙊quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Cachet ik wil niet meer dat je tegen tardis praat
Ach dat vind ik jammer, maar ik begrijp het wel. Je territorium moet je afbakenen hè? Ik denk dat Cachet het wel begrijpt dat je haar deze beperking oplegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje oppressing vind je niequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach dat vind ik jammer, maar ik begrijp het wel. Je territorium moet je afbakenen hè? Ik denk dat Cachet het wel begrijpt dat je haar deze beperking oplegt.
Ik zou daten met HPLC in een uitsnijkamer, volgens mij durft hij niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bepaal jij maar iemand anders, Opso ofzo.
Maar als het werkt binnen hun relatiedynamiek, wie ben ik dan om daar een mening over te hebben. Zou absoluut niet in Noels vaarwater willen zitten.quote:
Praat even met hem, jullie komen er wel uit samenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou daten met HPLC in een uitsnijkamer, volgens mij durft hij niet meer
Nou hij komt er dan niet levend uit, want he, uit"snij"kamer he ahahahahhaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Praat even met hem, jullie komen er wel uit samen
Heb je vast ook over Panzer gezegd, snap CY wel hoor, je bent gewoon geen relatiematerial.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als het werkt binnen hun relatiedynamiek, wie ben ik dan om daar een mening over te hebben. Zou absoluut niet in Noels vaarwater willen zitten.
Hahahhahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou hij komt er dan niet levend uit, want he, uit"snij"kamer he ahahahahha
Hahaha
Ahahha
Haha
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben sinds 7 december gelukkig met tardis. hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je vast ook over Panzer gezegd, snap CY wel hoor, je bent gewoon geen relatiematerial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |