xcachet aan het disciplineren, die praat niet meer met jouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Hee waar is Noel gebleven? Hij had zo'n sterke mening en nu is hij weg
Staat nog een klant op je te wachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga weg vbl hoer
Gvd moest srs lachen om die quote, wie zei dat gisteren?
Zit onder de plakquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Hee waar is Noel gebleven? Hij had zo'n sterke mening en nu is hij weg
Het is me wat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poekie, perenbek, gvd.
Nou nou wat een gemis.
Ohja dat was ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
xcachet aan het disciplineren, die praat niet meer met jou
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.
Maar nee, geen strafblad.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Opso heb je niet wat anders te doen?
Je hebt volkomen gelijk, dit is niet mijn gebruikelijke stijl, waarvoor mijn excuses.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zeg het je nu nog één keer verrekte klapmongool: Het is "ondervindt" en niet "ondervind"
gebruikelijkequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, dit is niet mijn gebruikelijk stijl, waarvoor mijn excuses.
Lul niet, dit:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |