abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7207246
Zijn er hier mensen die als chauffeur op een huisartsenauto rijden?

Ik studeer nu geneeskunde en het lijkt me ontzettend leuk om al met een huisarts op pad te kunnen en alvast wat van de praktijk te zien en niet slechts de stof uit de leerboeken.

Probleem is denk ik echter dat ik pas 18 ben en een half jaar m'n rijbewijs heb?
EHBO + reanimatie krijg ik gewoon tijdens m'n geneeskunde opleiding. iemand met wat meer informatie?

pi_7207331
Volgens mij moet je een speciale rijopleiding hebben als dokter zijnde omdat er vaak spoed is en je mag geen andere weggebruikers in de weg zitten.
pi_7207400
Die rijopleiding krijg je op het moment dat je aangenomen wordt. Dat is een speciale rijvaardigheidscursus voor het rijden met zwaailichten en sirene.

Misschien is het slim om een huisartsenpost te bellen om te vragen of pz afdeling van een ziekenhuis. Misschien dat zij je meer kunnen vertellen.

Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
pi_7207528
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:00 schreef Madelonie het volgende:
Die rijopleiding krijg je op het moment dat je aangenomen wordt. Dat is een speciale rijvaardigheidscursus voor het rijden met zwaailichten en sirene.

Misschien is het slim om een huisartsenpost te bellen om te vragen of pz afdeling van een ziekenhuis. Misschien dat zij je meer kunnen vertellen.

M'n vader zit in het bestuur van een huisartsenpost, maar zij hebben daar zelf niets mee te maken. Dat is uitbesteed aan een ander bedrijf, die niet reageren op mijn emails en telefonisch krijg ik ze niet te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')