Ik zie het helemaal voor me..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef Crimyclown het volgende:
Dat ligt eraan wat je gegeten hebt die dag. Het idee is vies maar het is best te doen nog. Moet wel een vaste drol hebben, spetterpoep is zurig van smaak, dan ga je kokhalzen.
Dafuq man, jezus red hem!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me..
[ -weg- ]
Gay.nl joh..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/thread/36253//poep_eten
Soberso een vieze kerel. Zonder die drolfoto had die ook geen kutjes gescoord.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef Crimyclown het volgende:
Dat ligt eraan wat je gegeten hebt die dag. Het idee is vies maar het is best te doen nog. Moet wel een vaste drol hebben, spetterpoep is zurig van smaak, dan ga je kokhalzen.
Wow, dapper man, eet smakkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:35 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Vork pakken, even prakken en dan happen.
Goed punt, maar uhm..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Soberso een vieze kerel. Zonder die drolfoto had die ook geen kutjes gescoord.
Je hebt dus nog nooit een kut gelikt. No way dat je per ongeluk aan een hol loopt te likkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:13 schreef Befbekje het volgende:
Ik lag ooit tijdens an act of cunnilingus per abuis aan het verkeerde gaatje te likken.. Toen wist ik zeker dat ik nimmer nooit een drol ga verorberen..
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit een kut gelikt. No way dat je per ongeluk aan een hol loopt te likken
Hahahaa Hean, heb je die foto werwijdert, volgens mij was ie nep hoor en daarbij, als je poep eten niet kunt waarderen gooi dan gewoon heel dit topic dicht, het was gezien ontopic, dus een gepaste foto gezien het topic. Have a nice day hé..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:23 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me..
-weg-![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |