abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168246993
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
E

[..]

Dat gezeik over papa Vol is omdat we allemaal vrezen dat 'ie een kweellied gaat schrijven over zijn zieke vrouw voor zijn volle dochters, daarom.
Misschien wil het publiek dat wel? Zoals ik al zei; Het is afwachten. Overigens is OGENE zelf van wereldklasse, qua zang. Waar ter wereld heb je 3 zussen die ZO kunnen zingen? Dat is ontzettend uniek.
pi_168247027
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb jou geen strop toegewenst. Onnodig. Maar als dat jouw manier is, doe vooral hoor. Ik neem je dan alleen niet snel meer serieus. Zonde.

En het is een forum. Je kunt anderen niet verplichten enthousiast te zijn. Gooi er dan zelf positieve posts tussen. Helpt veel meer dan alleen zeuren.
Nee die negativiteit helpt veel :')
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 16:44:14 #178
43556 miss_dynastie
pi_168247052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Misschien wil het publiek dat wel? Zoals ik al zei; Het is afwachten. Overigens is OGENE zelf van wereldklasse, qua zang. Waar ter wereld heb je 3 zussen die ZO kunnen zingen? Dat is ontzettend uniek.
Nou, zet die zussen apart en er haalt er maximaal 1 de liveshows van the voice, hoor. Individueel stelt het allemaal niet zo heel veel voor, echt niet. En de meeste mensen gaan wel naar een kinderkoor als ze zoetsappig gekweel willen horen.

Wij zijn ook 'het publiek' he, by the way? Niet alleen de Genies, of hoe ze ook mogen heten, ook het kritischer volk is publiek. En ik ben kritisch sinds de allereerste seconde. De dames zijn door the voice heen geplugd, door dat programma van Avrotros, maar ik verwacht dat ze te weinig kwaliteiten hebben voor het ESF en zou onwijs verbaasd zijn als ze de finale halen.
pi_168247083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, zet die zussen apart en er haalt er maximaal 1 de liveshows van the voice, hoor. Individueel stelt het allemaal niet zo heel veel voor, echt niet. En de meeste mensen gaan wel naar een kinderkoor als ze zoetsappig gekweel willen horen.

Wij zijn ook 'het publiek' he, by the way? Niet alleen de Genies, of hoe ze ook mogen heten, ook het kritischer volk is publiek.
Dat snap ik ook wel, maar ze zijn samen echt fantastisch. Met publiek bedoel ik diegene die op hun gaan stemmen en dat zijn wij niet he ;) Als wij het publiek zijn sturen ze elk jaar de Toppers.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 16:46:13 #180
163650 Greys
pi_168247093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Misschien wil het publiek dat wel? Zoals ik al zei; Het is afwachten. Overigens is OGENE zelf van wereldklasse, qua zang. Waar ter wereld heb je 3 zussen die ZO kunnen zingen? Dat is ontzettend uniek.
Ze kunnen ook goed zingen. Dat zei zélfs ik. Maar velen houden niet van die overdaad aan harmonietjes. Anderen weer wel, anders zou hun theatertour niet zo goed verkopen, maar die komen hier kennelijk weinig. Andere jaren liep dat veel meer door elkaar.

Jammer, want juist het pro-anti maakt het hier altijd leuk. Omdat het op veelal normale toon gaat. En degenen die pro Og3ne zijn worden hier ook gewoon met respect behandeld. Andersom dan dus graag ook. Bewijs ons van het tegendeel, daar heeft iedereen wat aan als onze hoop weer wat omhoog gaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 16:48:02 #181
163650 Greys
pi_168247139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee die negativiteit helpt veel :')
Nee maar nogmaals, zet daar dan gewoon positieve dingen zelf tegenover. Graag zelfs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168247146
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze kunnen ook goed zingen. Dat zei zélfs ik. Maar velen houden niet van die overdaad aan harmonietjes. Anderen weer wel, anders zou hun theatertour niet zo goed verkopen, maar die komen hier kennelijk weinig. Andere jaren liep dat veel meer door elkaar.

Jammer, want juist het pro-anti maakt het hier altijd leuk. Omdat het op veelal normale toon gaat. En degenen die pro Og3ne zijn worden hier ook gewoon met respect behandeld. Andersom dan dus graag ook. Bewijs ons van het tegendeel, daar heeft iedereen wat aan als onze hoop weer wat omhoog gaat!
Ik ben niet pro-OGENE hoor, maar vind het wel een goede keuze. Overigens had ik voor een uptempo gekozen met sexy kostuums etc. Ze kunnen niet goed zingen, ze zijn samen fantastisch > wereldklasse en dat zeg ik niet snel over acts. Ik heb er veel live gezien, maar OGENE is echt van een heel hoog niveau. Of mensen niet van die harmonieen houden weten we gewoon niet.
pi_168247181
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Voorzie ons dan van die feiten, zoals je nu doet, en op een normale toon. En dan zal je zien dat men daar gewoon normaal op reageert. Gewoon meedoen werkt veel beter dan alleen zeuren over 'het negatieve', zoals sommige anderen doen. Zet er iets tegenover.

Thanks dus, ik wist niet dat paps Vol had meegeschreven aan het album. Overigens vind ik oprecht het album zeer matigheid, dus blijf ik me afvragen of hij met een eurovisieknaller kan komen :)
Die pa weet precies wat ze kunnen, je ziet dat nummers die dicht bij de artiest staan het vaak goed doen. Ik bedoel, Trijntje kan best zingen maar dat nummer paste totaal niet bij haar. Daar hoeven we bij pa Vol niet bang voor te zijn.

Ze deden trouwens al eens eerder een poging met een nummer van pa, maar ze haalden de voorronde niet eens. Terwijl dat nummer nou niet bepaald slechter was dan Joan Franka, die dat jaar Nederland vertegenwoordigde.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 16:52:56 #184
163650 Greys
pi_168247253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik ben niet pro-OGENE hoor, maar vind het wel een goede keuze. Overigens had ik voor een uptempo gekozen met sexy kostuums etc. Ze kunnen niet goed zingen, ze zijn samen fantastisch > wereldklasse en dat zeg ik niet snel over acts. Ik heb er veel live gezien, maar OGENE is echt van een heel hoog niveau. Of mensen niet van die harmonieen houden weten we gewoon niet.
Al was je wel pro-Og3ne, mag hoor :P En ik ben het met je eens qua up-tempo, had ik zelf ook liever gezien.
Met de mensen die niet van die harmonieën houden bedoelde ik eigenlijk de meesten hier in dit topic. En dat geeft inderdaad misschien een heel verkeerde afspiegeling, kan toeval zijn dat men er hier niet zo van houdt (sommigen wel hoor) en dat de ESF kijkers er wel van smullen straks.

Ben je het dan wél met ons eens dat het jammer is dat we zo weinig van hun voorbereidingen horen op hun social media?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168247290
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Al was je wel pro-Og3ne, mag hoor :P En ik ben het met je eens qua up-tempo, had ik zelf ook liever gezien.
Met de mensen die niet van die harmonieën houden bedoelde ik eigenlijk de meesten hier in dit topic. En dat geeft inderdaad misschien een heel verkeerde afspiegeling, kan toeval zijn dat men er hier niet zo van houdt (sommigen wel hoor) en dat de ESF kijkers er wel van smullen straks.

Ben je het dan wél met ons eens dat het jammer is dat we zo weinig van hun voorbereidingen horen op hun social media?
Zijn ze niet verplicht en ik heb liever dat ze zich focussen op wat ze moeten doen dan te lopen Tweeten etc. Misschien zijn ze er wel nog helemaal niet over uit? Wie zal het zeggen. Tijd zal het leren. De vraag is wie sturen we volgend jaar :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 16:55:04 #186
163650 Greys
pi_168247302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Die pa weet precies wat ze kunnen, je ziet dat nummers die dicht bij de artiest staan het vaak goed doen. Ik bedoel, Trijntje kan best zingen maar dat nummer paste totaal niet bij haar. Daar hoeven we bij pa Vol niet bang voor te zijn.

Ze deden trouwens al eens eerder een poging met een nummer van pa, maar ze haalden de voorronde niet eens. Terwijl dat nummer nou niet bepaald slechter was dan Joan Franka, die dat jaar Nederland vertegenwoordigde.
Oh ja, dat nummer van de eerdere voorronde vond ik laatst ja. Suikerriet en niet mijn smaak, persoonlijk. Iets te weinig opvallend.

En eens met je opmerking over nummers dicht bij de artiest. Daar kan ik niks op afdingen, daar heb je gewoon gelijk in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168247329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
E

[..]

Dat gezeik over papa Vol is omdat we allemaal vrezen dat 'ie een kweellied gaat schrijven over zijn zieke vrouw voor zijn volle dochters, daarom.
Dat hoop ik eigenlijk juist. Van Change Will Come springt het glazuur ook van je tanden, maar het kwam over bij het publiek omdat ze het oprecht zongen voor hun moeder. O'G3NE heeft soms de neiging om nogal getruukt over te komen, maar niet op dat moment.
  ESF Reporter woensdag 18 januari 2017 @ 16:57:19 #188
87554 Cee
Welluk?
pi_168247340
Ik blijf dat nummer van Joan nog gewoon leuk vinden. :@
Eigenlijk kan het voor mezelf nog best wat worden qua waardering voor het nummer aangezien ik naast Gordon zelf de enige andere persoon op aarde ben die Shine ook leuk vond. :@ :@

Enige klacht die ik heb is dat het gewoon zo lang duurt (blijkbaar niet langer dan normaal, maar zo voelt het wel) en dat ik als doemdenker pur sang altijd uitga van het ergste. Dan kan het uiteindelijk nog meevallen. :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 16:57:45 #189
163650 Greys
pi_168247350
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zijn ze niet verplicht en ik heb liever dat ze zich focussen op wat ze moeten doen dan te lopen Tweeten etc. Misschien zijn ze er wel nog helemaal niet over uit? Wie zal het zeggen. Tijd zal het leren. De vraag is wie sturen we volgend jaar :D
Nee tuurlijk niet verplicht maar het verhoogt de voorpret een beetje voor de vele ESF fans. Trijntje deed het ook amper/niet maar na Douwe Bob is dit een beetje tegenvallend. We zijn misschien op dat vlak wat verwend door hem.

Wie wil jij, volgend jaar?

(En thanks, zonder strop ben je best gezellig :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168247364
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:57 schreef Cee het volgende:
Ik blijf dat nummer van Joan nog gewoon leuk vinden. :@
Eigenlijk kan het voor mezelf nog best wat worden qua waardering voor het nummer aangezien ik naast Gordon zelf de enige andere persoon op aarde ben die Shine ook leuk vond. :@ :@

Enige klacht die ik heb is dat het gewoon zo lang duurt (blijkbaar niet langer dan normaal, maar zo voelt het wel) en dan ik als doemdenker pur sang altijd uitga van het ergste. Dan kan het uiteindelijk nog meevallen. :P
Angel Of The Night was -echt waar - een FANTASTISCH nummer. Dat nummer had alles, uptempo, slow, beats etc etc. Alleen had ik dan iemand anders dat nummer laten zingen.
pi_168247381
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet verplicht maar het verhoogt de voorpret een beetje voor de vele ESF fans. Trijntje deed het ook amper/niet maar na Douwe Bob is dit een beetje tegenvallend. We zijn misschien op dat vlak wat verwend door hem.

Wie wil jij, volgend jaar?

(En thanks, zonder strop ben je best gezellig :+ )
Waylon
Kensington (gaan overigens niet)
Dilana Smith (Amerikaanse die aan The Voice meedeed)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 16:59:39 #192
163650 Greys
pi_168247395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat hoop ik eigenlijk juist. Van Change Will Come springt het glazuur ook van je tanden, maar het kwam over bij het publiek omdat ze het oprecht zongen voor hun moeder. O'G3NE heeft soms de neiging om nogal getruukt over te komen, maar niet op dat moment.
Oké kijk. Hier hebben wij doemdenkers iets aan. Dat met dat getruukte ben ik dus zo bang voor, maar ze kúnnen dus wel oprecht/echt overkomen tijdens optreden? Als je een keer een voorbeeld YouTubeje hebt dan graag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 17:00:55 #193
163650 Greys
pi_168247419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Angel Of The Night was -echt waar - een FANTASTISCH nummer. Dat nummer had alles, uptempo, slow, beats etc etc. Alleen had ik dan iemand anders dat nummer laten zingen.
Ze deden Shine tijdens een van de vooraf-persmomenten in een soort hillbilly versie. Die vond ik briljant :D :@ Even kijken of ik die nog kan vinden..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168247441
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze deden Shine tijdens een van de vooraf-persmomenten in een soort hillbilly versie. Die vond ik briljant :D :@ Even kijken of ik die nog kan vinden..
Dit nummer is echt geweldig. Die intro etc etc wauw.

Engel op het podium die vanaf het plafond naar beneden komt en wat vuur op het podium en je had gewonnen 100% Dit nummer heeft alles

pi_168247482
Maar nu hebben we het weer alleen over de zang van O'G3NE. In Oost-Europa hebben ze zat zangeressen met een fantastische stem die er daarnaast ook nog eens fantastisch uitzien. Bovendien is zang maar een deel van het vereiste totaalplaatje.

Neem het liedje nou eens als uitgangspunt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 17:05:16 #196
43556 miss_dynastie
pi_168247491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat hoop ik eigenlijk juist. Van Change Will Come springt het glazuur ook van je tanden, maar het kwam over bij het publiek omdat ze het oprecht zongen voor hun moeder. O'G3NE heeft soms de neiging om nogal getruukt over te komen, maar niet op dat moment.
Dat was van Alain Clark dacht ik? Die is niet in de race als schrijver toch? Ik zie papa Vol niet in staat er zo'n liedje uit te persen, even los van dat ik de uitvoering van O'G3ne niks vind. Ze scoren met covers (op hun voice-overwinningsliedje na, maar dat was zo zwaar geplugd dat je er niet omheen kon) en dat is nou net wat ze niet mogen doen. Wellicht zouden ze scoren op het Eurovisie Coverfestival, mits men daar wel van mierzoet houdt uiteraard...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2017 @ 17:05:52 #197
163650 Greys
pi_168247500
Even met brak geluid maar het refrein vanaf 0.50 vond ik zo tien keer leuker :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168247501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:04 schreef Fascination het volgende:
Maar nu hebben we het weer alleen over de zang van O'G3NE. In Oost-Europa hebben ze zat zangeressen met een fantastische stem die er daarnaast ook nog eens fantastisch uitzien. Bovendien is zang maar een deel van het vereiste totaalplaatje.

Neem het liedje nou eens als uitgangspunt.
Mwa ik kijk al ESF een kleine 25 jaar. Veel Oost-Europese deelnemers zijn vals hoor, koekoek. Zelfs de Oekrainse van vorig jaar.
pi_168247502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Angel Of The Night was -echt waar - een FANTASTISCH nummer. Dat nummer had alles, uptempo, slow, beats etc etc. Alleen had ik dan iemand anders dat nummer laten zingen.
Ben ik 100% met je eens. Ik zat toen te kijken, vond het best een goed nummer (een soort eighties hair rock). Maar zoals altijd kiest het Nederlandse publiek dan het verkeerde lied.

Zo hadden de 3js ook echt een goed nummer in hun voorronde, De Stroom. Maar die werd het uiteraard ook niet.
pi_168247515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat was van Alain Clark dacht ik? Die is niet in de race als schrijver toch? Ik zie papa Vol niet in staat er zo'n liedje uit te persen, even los van dat ik de uitvoering van O'G3ne niks vind. Ze scoren met covers (op hun voice-overwinningsliedje na, maar dat was zo zwaar geplugd dat je er niet omheen kon) en dat is nou net wat ze niet mogen doen. Wellicht zouden ze scoren op het Eurovisie Coverfestival, mits men daar wel van mierzoet houdt uiteraard...
Ze scoren niet alleen met covers hoor.

Magic
Take the Money
Change

Allemaal goed gedaan in de charts.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')