Ik heb deze TomTom Touch gekregen van TomTom nadat ik ze een kleine dienst heb verleend.
Fitnesstracker 1 dag gedragen, maar ik ben er niet weg van, hopelijk kan ik iemand anders er blij mee maken.
Info van andere site:
De TomTom Touch Fitness is een activiteitentracker waarmee je in een oogopslag kunt zien hoeveel stappen je zet, hoe lang je al actief bent, je afgelegde kilometers, je verbrande calorieën en het meet je hartslag en je slaapritme. De activiteitentracker houdt 24/7 al je activiteiten bij en gaat tot wel 5 dagen mee op 1 batterij. Met MySports-app van TomTom raadpleeg je je statistieken, bekijk je of je vooruitgang boekt en deel je je prestaties.
Wat is lichaamssamenstelling?
Je lichaamssamenstelling vertelt je waarvan je lichaam gemaakt is: lichaamsvet, spieren en de rest (botten, organen en water). De meeste mensen willen vooral weten hoe het zit met hun lichaamsvet en spiermassa. Dat is immers wat telt om inzicht te krijgen in je conditie en gezondheid. Vandaar de focus van TomTom: gebruikers vertellen wat hun percentages lichaamsvet en spieren zijn.
Wat maakt de TomTom Touch interessant?
Fitheid is meer dan een getal op een weegschaal. Je lichaamssamenstelling is een ideale indicator van je conditie en geeft je inzichtelijke antwoorden op de vraag of je in vorm bent. Of je nu probeert om vet te verliezen, fitter te worden of gewoon weer in vorm te raken. Ook heeft de TomTom Touch een ingebouwde hartslagmeter, zodat je altijd ziet wat je hartslag is.
Specificaties
- Batterijduur tot 5 dagen
- Waterproof IPX7 (waterafstotend, douche-proof, niet om mee te zwemmen)
- Beeldscherm OLED, 5.58 x 22.38 millimeter
- Geheugen 4 MB
- Stappen, actieve minuten, afstand, verbrande calorieën, slaap- en hartmonitor 24/7
Nieuwprijs ¤119,-
Vraagprijs ¤70,-
Interesse?
Doe een bod of stuur een dm
[ Bericht 1% gewijzigd door AeroxV8 op 13-01-2017 21:08:47 ]