ja klopt, zijn volgens mij 2 modellen met verschillende pk rangesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh misschien minder pk dan, maar zelfde uiterlijk.
nou, je raadt nooit waar ik met dat ding reed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:49 schreef zeer het volgende:
[..]
lamborghini is echt zo'n pre 1990 flevopolder trekker
Nee dat maakt het juist zo erg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen buitenkatten toch?
hahaha woow che staat nu op zeer zijn lijstje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is goed dat je eerlijk bent.
Maar sta wel op nr1 dus?
reden srs alleen maar daar volgens mij, rest van Nederland heb je geen dealers zitten, net als McCormicquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou, je raadt nooit waar ik met dat ding reed.
DE FLEVOPOLDER
ik denk altijd wie oogst die zaaitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo voeder.
Want wie zaait, oogst, hè?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat maakt het juist zo erg.Ga lekker bij de buren poepen vuile uitzuigers zeg ik altijd maar ze snappen niet hoe de deur van het slot af moet.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe
heb jij je eigen cum wel eens geproefd zosk?
lekker hiv geoogst mooi manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo voeder.
Want wie zaait, oogst, hè?
Zou zomaar kunnen. Ging vroeger ook altijd met m'n pa mee toen ie naar die loonwerkersbedrijven moestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:52 schreef zeer het volgende:
[..]
reden srs alleen maar daar volgens mij, rest van Nederland heb je geen dealers zitten, net als McCormic
was dat de eerste keer dat je met een heftruck in aanraking kwam en wist je toen gelijk dat dat was wat je wouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ging vroeger ook altijd met m'n pa mee toen ie naar die loonwerkersbedrijven moest
Ik sta op veel lijstjes behalve die van de portierquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha woow che staat nu op zeer zijn lijstje.
wat kan er een hoop veranderen in een jaar he
Van mij voelt zich ineens te goed voor de kattenbak. Stond te douchen vanochtend, springt ze in de wasbak van de badkamer, begint te graven en plempt zo d'r kut boven het afvoerputje. Kattenbak is gewoon schoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Moet ik ook de kattenbak weer gaan verschonen. Ik vond het wel chill dat ik dat nooit meer hoefde te doen.![]()
Prinsesje mijn kat, wilt niet met haar billetjes in de sneeuw zitten poepen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Van mij voelt zich ineens te goed voor de kattenbak. Stond te douchen vanochtend, springt ze in de wasbak van de badkamer, begint te graven en plempt zo d'r kut boven het afvoerputje. Kattenbak is gewoon schoon.
Bih.
Kat in de badkamer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Van mij voelt zich ineens te goed voor de kattenbak. Stond te douchen vanochtend, springt ze in de wasbak van de badkamer, begint te graven en plempt zo d'r kut boven het afvoerputje. Kattenbak is gewoon schoon.
Bih.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |