jup, 2 dagen wachten tot ik weer mag werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:11 schreef supersof het volgende:
jongens het is weekend, weten jullie wat dat betekent
heyquote:
partyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:11 schreef supersof het volgende:
jongens het is weekend, weten jullie wat dat betekent
Wel net zo idioot ja. Goat Simulator was ooit ook gemaakt als grap waarna mensen het als echte game wilden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat weer net zoiets als 'Who's your daddy?' Met die baby die zichzelf moet vergiftigen.
leuk voor 5 minutenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel net zo idioot ja. Goat Simulator was ooit ook gemaakt als grap waarna mensen het als echte game wilden.
Scoort beter dan mijn vriendin dan. Gelukkig heb ik Goat Simulator op de Xbox voor niks, ga meteen proberen.quote:
Zitten je ouders ook op FOK! dan? Want dan zit er toch een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Niet tegen andere usernames kunnen__
2/10, niet gelachen, geen opkrullende mondhoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zitten je ouders ook op FOK! dan? Want dan zit er toch een kern van waarheid in
Zouden de eerste woorden van die kleuter de woorden zijn geweest die hij in die video schreeuwt denk je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
Then again, die gast heeft een gifje van een moordkleuter van ISIS die met een pistool staat te zwaaien. Nuff said.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Niet tegen andere usernames kunnen__
Acht het niet onmogelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zouden de eerste woorden van die kleuter de woorden zijn geweest die hij in die video schreeuwt denk je?
Ach, je kan niet iedereen plezieren zoals hoink dat bij TARDIS. doet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2/10, niet gelachen, geen opkrullende mondhoeken
ga huilen met tardis ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
Then again, die gast heeft een gifje van een moordkleuter van ISIS die met een pistool staat te zwaaien. Nuff said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |