Levensgevaarlijk. Die andere kindjes in de klas vallen waarschijnlijk om de haverklap kotsend om.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:04 schreef utrecht1970 het volgende:
1. Ze eten pas om 10 uur op school een tussendoortje. Om 8 uur gaat ze naar school. Is het wel veilig om dit 2 uur ongekoeld te bewaren?
Eindelijk eens voor gaan zitten en gekeken. Precies waar ik al bang voor was, niks nieuws gehoord. Veel insinuatie en suggestie. 25 minuten van mijn leven verspild.quote:
Deze is veel leuker..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eindelijk eens voor gaan zitten en gekeken. Precies waar ik al bang voor was, niks nieuws gehoord. Veel insinuatie en suggestie. 25 minuten van mijn leven verspild.
Is dat ooit anders bij de KvW? Ze komen nooit met echte onthullingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eindelijk eens voor gaan zitten en gekeken. Precies waar ik al bang voor was, niks nieuws gehoord. Veel insinuatie en suggestie. 25 minuten van mijn leven verspild.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |